Witte C320S eindelijk klaar

Het stapelgekke stoute stoterstangen stukje
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door niek is ik »

netjes hoor!

al zal ik persoonlijk de standaard zwart maken, en een ori uitlaatje scoren/zoeken.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door Monkeymadness »

moet jij zeggen met je smiley pijp! :mrgreen:
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door niek is ik »

die is wel ori...
:D
en om even te overtreffen, ik heb er nog een nieuw in de ori verpakking liggen hoor 8-)
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

bart beekhuizen
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1517
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:09
Bezit: c310, huisman bakbrommer, apollo bakbrommer,
Locatie: Doorwerth
Contacteer:

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door bart beekhuizen »

en een andere buddy overtrek, zo een met een wit biesje. (kan ik wel regelen)
Afbeelding

hondajopie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 jan 2007 20:08
Locatie: Koekange

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door hondajopie »

Een wit biesje is niet origineel, (niet dat ik daar aan hang.)
en zwarte standaart trekt teveel de blik naar zich toe.
Brommer is nu wel rijdend, en in afwachting van betere "originele" onderdelen bruikbaar.
Kom maar op met een ori uitlaat, ori geel plaatje, ori benzine kraan, ori bagage rek.
graag wel betaalbaar.
Een kennis van mij heeft een oude DKW auto, hij heeft mijn dochter er mee naar het stadhuis gereden, zo'n cabrio tweetakt.
Hij kreeg commentaar omdat zijn stuur niet origineel was. Toen hij de man vroeg hoe ver zijn restauratie was en hoe lang hij bezig was sprak de man die commentaar had, al een jaar of tien, want alles moest origineel.
Dus dat komt waarschijnlijk nooit af.
De kennis antwoorde misschien niet origineel, maar ik kan wel rijden en geniet ervan.

Ik pretendeer niet mooier te restaureren dan nieuw, wat ik doe is behoud en in de loop der jaren verbeteren. Soms vindt je weer iets.
Bij de aankoop van Daan zat een ori uitlaat, bagagerek en everbest benzine kraan, deze zijn al gebruikt in andere projecten.

groet Joop
Laatst gewijzigd door hondajopie op 15 sep 2010 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
C310A-C310S-C320A-C320S-C320TT50-C320TS50-C320TS50DX
liefhebber en eigenaar

cd50-h
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:46
Bezit: zero
Locatie: Arnhem

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door cd50-h »

Eric schreef:Mooie brommer geworden :D . Als je een uitlaat zoekt die op het origineel lijkt, moet je even Dennis een pb sturen. Die verkoopt ze. Ze zijn van rvs en zeer mooi. Ze kosten 175 euri (demper).
ik zag er laatst eentje op vehikel liggen bij cock ; ik vond ze in het echt erg tegenvallen.
Come ride with us

cd50-h
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 193
Lid geworden op: 28 jan 2007 08:46
Bezit: zero
Locatie: Arnhem

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door cd50-h »

Op de foto op MP zie je een strakke uitlaat staan, in het echt zitten er allemaal deukjes in. Vind ik niet mooi. je betaald er wel 175 euro voor zonder bocht. Dan liever een wat minder mooie pijp of een 4x zo goedkope C pijp of misschien net wat meer uitgeven voor een nette ori. pijp. Als je die een beetje netjes monteerd, dan passen ze best goed.
Maar anyway. ieder moet het voorzichzelf weten wat hij monteerd en wat je er voor uitgeeft.
Come ride with us

Dennis
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1200
Lid geworden op: 29 jan 2007 12:06
Locatie: Utrecht

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door Dennis »

Ik zal er zelf even op reageren. Het klopt dat de RVS uitlaten niet 100% strak zijn. De uitlaat op
vehikel is van de eerste serie geweest, ze zijn nu wel strakker, maar worden nooit zo strak als
met een echte mal. De RVS versie wordt handgemaakt, omdat de mal te duur is voor kleine aantallen.
Ik ben zelf ook vrij kritisch, en ik vind de uitlaten mooi. Maar CD50-H heeft gelijk dat er op vehikel een
iets hobbeliger uitlaat lag.

groeten,
Dennis
''UNOX MAN''

Daan
4T-MSB regular
Berichten: 469
Lid geworden op: 29 jan 2007 10:54
Bezit: 2,5 C50-H
Citroën GSA
Locatie: Utrecht

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door Daan »

Donders, kijk ik na een eeuw of wat weer eens hier, staat m'n eigen ouwe brommertje ineens onherkenbaar mooi te wezen. Strak werk! Heb m toch aan de juiste verkocht. Ik hoop dat ik m nog eens in real life kan zien.
Paar jaar geleden nog een NOS c320 demper bij de plaatselijke brommersloop gevonden, maat van mij werd voor 15 eu eigenaar van dat ding... ben benieuwd waar die is gebleven.
Net pindakaas gegeten dus.

sagterhu
4T-MSB beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2011 13:20
Bezit: ss50
Locatie: Hattem
Contacteer:

Re: Witte C320S eindelijk klaar

Bericht door sagterhu »

C320 ziet er zeer mooi uit ! Ik heb nog nooit een witte in het echt gezien.
Maar een vraagje, waarom heb je een "radio 538-sticker" op je frame geplakt ?
Of zie ik dat verkeerd ...
Laatst gewijzigd door sagterhu op 10 okt 2012 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

sagterhu
4T-MSB beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 okt 2011 13:20
Bezit: ss50
Locatie: Hattem
Contacteer:

Re: Hoe wit is een witte C320S

Bericht door sagterhu »

DAX6 schreef:Er heeft inderdaad een geheel witte bestaan welke was ingezet bij de Rijkspolitie (RP, hallo ,hier RP 7......) van Den Bosch,om onderscheid te maken was de kettingkast/voor-en achterspatbord ook wit gespoten. Op het voorspatbord stond een blauwe plaat met witte letters RIJKSPOLITIE. Aan de achterzijde met een vergrootte kentekenplaat aan de onderzijde ook in het blauw/wit Rijkspolitie. Er zijn er maar 2 geweest.Ze hebben ook gereden met D.K.W. 's en N.S.U.'s (uiteraard ook met witte BMW's, maar dat hebben veel korpsen gedaan).
Ik ben bezig goed fotomateriaal te achterhalen bij o.a het Politiemuseum ven diverse korpsen.
Ze hebben ook,zij het kort, met de C310S gereden,waarvan ik een machine heb die nog moet worden opgebouwd. Deze is bestemd voor het Politie Museum in Apeldoorn.(in bruikleen)
:idea:

Hallo DAX6, ik heb begrepen dat het volgende HVN magazine over de C310 gaat, die bijna 50 jaar in Nederland bestaat.
Misschien mooi als je een foto van je "politie c310" kan opsturen naar de redactie...

Remmert
4T-MSB regular
Berichten: 399
Lid geworden op: 10 mar 2013 20:30
Bezit: poging tot gezond verstand

c320s ts50 '69 alias Metal Machine
immi dax, Afrika beige
SS50Z K3 Geel
c110 Rood.
behalve Honda:
Solex oto goudbies '65
Citroën Berlingo '04
Locatie: Ugchelen

Re:

Bericht door Remmert »

niek is ik schreef:http://link.marktplaats.nl/241143456

hee ! een witte !

denk niet dat het de originele lak is maar toch :)

nu ik die pracht folder zie, heb ik ook gelijk bewijs van dat de S ook in het rood geleverd is, ooit was daar in discussie van waarbij mijn bewering in twijfel werd getrokken...

ik heb een rode c320s van 1969, de originele lak er nog op! de vorige eigenaar is een kennis van me.. de honda heeft hij in 1978 gekocht van zijn oom, die hem nieuw had gekocht.. en hij heeft er op gereden tot 81. later is er nog wel een keer mee gereden.. maar een paar jaar terug is hij definitief in een hoek gezet.
69er c320s ts50 alias Metal Machine

Plaats reactie