Verkooptoppik

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
4-stroke-boerdonk
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:12
Bezit: Transalp XL700V
Locatie: Utrecht

Bericht door 4-stroke-boerdonk »

Omdat nog steeds niet elke verkoper capabel genoeg is om alle (noodzakelijke/gewenste/verplichte/bruikbare/correcte) informatie zelf te verstrekken. Het is onze taak ze deze keer op keer haarfijn uit te leggen.

The truth, the whole truth & nothin' but the truth.

You know.
Live in unity and don't divide.

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

en bovendien kun je em dan niet meer uppen

honda sleutelaar
4T-MSB addict
Berichten: 876
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:41
Locatie: Wolfheze

Bericht door honda sleutelaar »

en als nu alleen de topic opener het topic kan veranderen en niemand anders.
en wanneer men iets niet goed doet in het topic, hem of haar een PBtje stuurt met hoe het wel moet
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.

plofkop
Moderator
Berichten: 777
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: SS50 KO en een Chaly
Locatie: Amsterdam

Bericht door plofkop »

Dt hebben we al eens zo gedaan, en toen kregen we de vraag waarom we er niet meer kunnen reageren, want datwas to handig. Dus toen hebben we hem weer open gegooid. We hebben toen besloten, we laten het ding gewoon open.
Je suis Chaly!

NIX
chaly addict
Berichten: 18806
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

Ik heb wel een ander voorstel. Als nou alleen de mods zich in deze sectie als mod opstellen en het reageren alleen over het aangeboden spul gaat. Dan wordt het zelfs weer gezellig.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

B&DHC
4T-MSB addict
Berichten: 820
Lid geworden op: 15 feb 2007 22:10
Locatie: Eindhoven

Bericht door B&DHC »

NIX schreef:Ik heb wel een ander voorstel. Als nou alleen de mods zich in deze sectie als mod opstellen en het reageren alleen over het aangeboden spul gaat. Dan wordt het zelfs weer gezellig.
amen to that

mielmania
4T-MSB beginner
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 okt 2008 23:10
Locatie: Utreg

Bericht door mielmania »

Ja ik weet nog wel dat het verkoop topic dicht was. Maar ik vind soms dat gezeik wel handig. Dingen als "dat kan je hier en hier veel goedkoper halen" zijn natuurlijk funest voor de verkoper, maar wel beter voor de potentieel geintereseerde...

Misschien wel handig om iets meer mods aan te stellen?
hoi

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Bericht door roow »

Goed punt

:P

Phantom

Bericht door Phantom »

Ik heb deze discusssie even in 'de groep' gegooid.
Binnenkort zullen jullie de oplossing horen, of misschien laten we het wel gewoon zoals het is.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Ik vind het wel goed zo, je kan inderdaad anderen waarschuwen voor afzetters en de verkopers vergeten nog weleens wat belangrijke zaken te vermelden. Gewoon iets strenger optreden tegen miepers.

honda sleutelaar
4T-MSB addict
Berichten: 876
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:41
Locatie: Wolfheze

Bericht door honda sleutelaar »

Dezelfde Jasper schreef:Ik vind het wel goed zo, je kan inderdaad anderen waarschuwen voor afzetters en de verkopers vergeten nog weleens wat belangrijke zaken te vermelden. Gewoon iets strenger optreden tegen miepers.
maar dat kan toch ook naar de desbetreffende verkoper over pb!
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Dat kan ook. Maar pb's zijn zoooooooooooooooooo 2007

irmin
4T-MSB addict
Berichten: 626
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:35
Locatie: utreg

Bericht door irmin »

Wat is nu eigenlijk het probleem in de verkoophoek? Als ik een brommer aanbied voor 1000 euro en iemand begint erover te miepen dat het ding te duur is ofzo, dan mag dat toch? Zeker als er dan ook nog eens bij aangegeven wordt waarom. Niemand is verplicht het ding te kopen of te verkopen of wat dan ook. Het lijkt wel alsof mensen geen incasseringsvermogen hebben. Het is maar brommerspul hoor. Als je dan al gaat lopen janken als een klein kind, omdat iemand iets zegt wat jou net niet helemaal aanstaat.......
Maargoed
Ik realiseer me dat ik ook wel eens een lastige vraag stel in het verkooptopic en dat aanbieders dat dan misschien niet leuk vinden. Maar als dit leidt tot betere beschrijving van het aangebodene en meer informatie, dan heb je achteraf na de verkoop minder kans op scheve gezichten omdat de koper beter geïnformeerd is.

En daarbij... als iemand werkelijk interesse heeft in iets dat aangeboden is dan laat-ie zich heus niet tegenhouden door een stel overkritische zeikerds (zoals ik soms), mag ik hopen :D .

Mensen moeten zich niet persoonlijk aangevallen voelen als er iets over een stuk mechanica gezegd wordt, of een vraag wordt gesteld.
cracque frontal

Plaats reactie