Bengel/Engel map

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Bengel/Engel map

Bericht door lowrider »

Misschien goed voor dit messageboard om een bengel/engel map toe te voegen aan dit messageboard Gelijk het principe bij het Daxboard.
Beoordeling koper/verkoper.

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Bengel/Engel map

Bericht door NIX »

Zomaar of is er zonet iets vreselijk mis gegaan?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: Bengel/Engel map

Bericht door lowrider »

NIX schreef:Zomaar of is er zonet iets vreselijk mis gegaan?
Nee! :P

Het idee van een beoordeling lijkt me niet slecht. Weet hij of zij waar ze aan toe zijn.
Evt. stompzinnige reacties kunnen prima door de mods in de gaten gehouden worden.

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bengel/Engel map

Bericht door chaly-dude »

Dan zou ik eerst wel eens verhalen willen horen bij wie het helemaal mis ging hier op het msb.
Want je ziet heel soms wel eens staan: 'ik krijg nog geld van je' of 'wat duurt dat opsturen lang..' of er wordt om een telefoonnummer gevraagd omdat mensen graag de verkoper zelf even willen spreken.

Maar volgens mij zijn er weinig problemen met de aangebodenroom en alles daaromheen, anders hadden we daar wel wat van gehoord toch?

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Re: Bengel/Engel map

Bericht door René »

Ik vind het opzich wel een goed idee. Het is sowieso wel fijn om te lezen dat diegene waarmee je zaken wil gaan doen, z'n spullen altijd netjes op tijd verstuurd. Het hoeft niet altijd te gaan om zaken die verkeerd liepen.

Er moet wel even goed over nagedacht worden. Wanneer iemand slechte feedback krijgt, kan dat snel ruzie veroorzaken. De feedback die gegeven wordt moet goed worden onderbouwd. Enz.

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Re: Bengel/Engel map

Bericht door nitelife »

in nl heb ik echt nooit problemen gehad. in belgie daarintegen... ik ben wel wat pakketjes kwijt geraakt en andersom. hier is het niet echt nodig vind ik. of is er op dit moment iemand met problemen? lijkt me handig dat dat eerst bekeken wordt...

het is hier nog steeds geen dxboard :D
TWD for life!

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Bengel/Engel map

Bericht door Kippenverver »

Ik ben het met René eens.
Ga heen en vereenvoudig u!

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Bengel/Engel map

Bericht door niek is ik »

hier welgeteld 1, maar dan ook maar 1 keer iets gehad wat niet klopte en waar ik dan ook wel was opgelicht. Door een gebruiker met net 2 posts... En zelfs dan was ik niet volledig opgelicht, maar kreeg ik niet alles wat me beloofd was opgestuurd te krijgen..

Verder ENKEL en dan ook ENKEL positieve ervaringen, en ik heb veel/heel veel via dit forum gekocht. Wel eens een misverstandje gehad, maar altijd goed op kunnen lossen.(om een voorbeeldje te noemen, een carbje gekocht waar wat aan mankeerde, na wat PB's was het opgelost, bijde partijen waren rieel)

Persoonlijk vind ik een bengel engel map niet nodig en zie ik er weinig positiefs van in. Volgens mij kun je het beter rechtstreeks via de persoon spelen dan op het internet gaan klagen. Daarmee krijg je meer voor elkaar.
Bovendien als je kijkt op het Daxboard, blijkt het geklaag vaak aan de klager te liggen, die dingen zelf niet begrepen heeft, dan aan de verkoper... En krijg je daarmee enkel een hoop woede heen en weer. Of mensen die vrienden van elkaar zijn en gaan posten dat het weer dik in orde was... Niet bepaald zinnig lijkt me zo, volgens mij krijg je bij zo'n bengel engel map enkel een vertekend beeld. Hoe vaak is het op het daxboard wel niet dat alles positief is van een verkoper, en wanneer je je spullen maar niet krijgt, en je een vraag stelt daar, iedereen begint te klagen over de verkoper...

Ik denk meer, mocht het echt de spui gaten uitlopen met iemand hier, dan kan er altijd een topic geopend worden.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Bengel/Engel map

Bericht door NIX »

Stop mij maar gelijk in de bengelmap.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Bengel/Engel map

Bericht door NIX »

Mooi. Nog meer?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Bengel/Engel map

Bericht door Dezelfde Jasper »

Ik! Als grote boze handelaar zijnde http://verkopers.marktplaats.nl/1299115

Ik denk dat het op dit forum niet echt nodig is omdat er een behoorlijke ''sociale controle'' is, een hoop mensen kennen elkander in het echt. En volgens mij wordt met het beoordelen van verkopers iemand dan vrij snel onnodig zwart gemaakt, vaak komen problemen van 2 kanten (zie Tania's post over het kopen van guitar hero :D ) en dan heeft iemand al een slechte naam gekregen.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Bengel/Engel map

Bericht door Jurrien »

Jaspers koppelingsplaten bv :D
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1018
Lid geworden op: 27 jan 2007 22:33
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Locatie: regio Amersfoort

Re: Bengel/Engel map

Bericht door se7ven »

Mag ik er ook in de Bengel/Engel map?
Ik verstuur pakjes alleen op zaterdag (nu ik weer werk heb).
Wat soms klagende kopers opleverd (marktplaats).
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Bengel/Engel map

Bericht door Dezelfde Jasper »

Het lijken wel nieuwe HVN-leden, die kunnen tegenwoordig ook geen weekje meer wachten :D

Vroegah, toen je nog geen internetbankieren had..

Plaats reactie