Nicknames

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
Brommert
4T-MSB addict
Berichten: 802
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:10
Bezit: OT C90 (Daytona 150)
Moto Guzzi V7
Locatie: Tilburg

Bericht door Brommert »

Was op het oude board algje18 (veel te lang verhaal hoe ik daar aan kom) en heb nu maar gewoon mijn achternaam gepakt; Brommert (ja echt, geen grapje)
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Afbeelding

Erik..
Official HVN procrastinator
Berichten: 360
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:52
Locatie: Nijmegen

Bericht door Erik.. »

ik heb de c320 uit mn naam gehaald.
Afbeelding

MEN

Bericht door MEN »

Men's honda c50 >>> MEN

Viperdax
4T-MSB regular
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:09
Locatie: zwolle

Bericht door Viperdax »

ik heb het ook maar simpel gehouden :lol:

Denniss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 149
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:16
Locatie: Hoevelaken

Bericht door Denniss »

Viperdax schreef:ik heb het ook maar simpel gehouden :lol:

carel
4T-MSB addict
Berichten: 531
Lid geworden op: 28 jan 2007 13:47
Bezit: ss50
c320s
Locatie: Utrecht

Bericht door carel »

Carel v. putten = carel
h2o op ss50

Met een aanlopende voorrem ga je niet minder hard op de rollerbank.

Hera62

Bericht door Hera62 »

Steve55 schreef:.... maar dan met hoofdletter

Name of Steel

Re: Nicknames

Bericht door Name of Steel »

plofkop schreef:Nu hadden we op het oude forum allemaal nicknames... zullen we die gewoon weer aan houden... of als je een nieuwe nick neemt... zeg dan ff wie je was... het wordt anders zo'n verwarrende bende.

Ik zat me dus te bedenken dat ik wel een betere naam had kunnen nemen ( gewoon mijn regulair nickname : name of Steel )

Kan ik nog een namechange aanvragen??

( pb plz ;) )

Sandworm
4T-MSB beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2007 19:51
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sandworm »

Sandworm is altijd vrij als nick-name, dus die heb ik maar weer gekozen.

Erik..
Official HVN procrastinator
Berichten: 360
Lid geworden op: 28 jan 2007 15:52
Locatie: Nijmegen

Re: Nicknames

Bericht door Erik.. »

Brommerboard schreef:
plofkop schreef:Nu hadden we op het oude forum allemaal nicknames... zullen we die gewoon weer aan houden... of als je een nieuwe nick neemt... zeg dan ff wie je was... het wordt anders zo'n verwarrende bende.

Ik zat me dus te bedenken dat ik wel een betere naam had kunnen nemen ( gewoon mijn regulair nickname : name of Steel )

Kan ik nog een namechange aanvragen??

( pb plz ;) )
Je kan toch net zogoed opnieuw registreren.. :P
Afbeelding

G.A

Bericht door G.A »

Helaas moet ik het tijdelijk met deze nick doen aangezien ik weer als Chappy had geregistreerd had, maar ik geen bevestigings mail krijg op mijn eigen email.

Daarom heb ik nu even met een ander email adres het profiel G.A aangemaakt zodat ik in contact kon komen met de mods. Heb plofkop(dat was toch een mod?) al ge-pb-t en hoop dat ik alsnog met mijn eigen email en username kan inloggen en dit profiel weer verwijdert kan worden. Maar tot die tijd is het dus G.A.

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

G.A schreef:Helaas moet ik het tijdelijk met deze nick doen aangezien ik weer als Chappy had geregistreerd had, maar ik geen bevestigings mail krijg op mijn eigen email.

Daarom heb ik nu even met een ander email adres het profiel G.A aangemaakt zodat ik in contact kon komen met de mods. Heb plofkop(dat was toch een mod?) al ge-pb-t en hoop dat ik alsnog met mijn eigen email en username kan inloggen en dit profiel weer verwijdert kan worden. Maar tot die tijd is het dus G.A.
kijk eens in je ''junk-mail'' daar staat ie ook soms.

jan1
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:31

Bericht door jan1 »

Er zijn meerdere mensen met hetzelfde probleem:
Hugo schreef:Wie stuurt een mailtje naar de beheerder?

Nog geen activeringsmail ontvangen!

Kan ook een andere naam pakken maar dan vervuil ik het nu nog zo schone board!
Laatst gewijzigd door jan1 op 29 jan 2007 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

G.A

Bericht door G.A »

chaly-dude schreef:
G.A schreef:Helaas moet ik het tijdelijk met deze nick doen aangezien ik weer als Chappy had geregistreerd had, maar ik geen bevestigings mail krijg op mijn eigen email.

Daarom heb ik nu even met een ander email adres het profiel G.A aangemaakt zodat ik in contact kon komen met de mods. Heb plofkop(dat was toch een mod?) al ge-pb-t en hoop dat ik alsnog met mijn eigen email en username kan inloggen en dit profiel weer verwijdert kan worden. Maar tot die tijd is het dus G.A.
kijk eens in je ''junk-mail'' daar staat ie ook soms.
Heb ik zojuist gekeken na aanraden van R-onald. Helaas staat ie daar ook niet tussen. Dus ik wacht geduldig af op reactie van plofkop.

Zou het trouwens aan hotmail kunnen liggen? Ik heb wel eens het advies gekregen, bij een andere site waarbij je moest registreren, een email adres anders dan hotmail op te geven omdat hotmail vaak problemen gaf met het ontvangen van bevestingsmailtjes. Kan natuurlijk ook aan die site liggen en het mailtje dat hun versturen.

Pleurow

Bericht door Pleurow »

hotmail werkt perfect, binnen 1 sec kreeg ik al een mailtje dat ik klikkerdeklik mocht doen op de link.

Ik ben Renkum

Plaats reactie