Stiekem lekker toch ...

Hier staan opmerkingen over het forum zoals updates en aanpassingen.
ivo215
4T-MSB addict
Berichten: 554
Lid geworden op: 16 jan 2007 21:04
Bezit: C50 Press cub, C310A, SS50Z, SS50Z, CD50H, Little Cub.
Locatie: Leusden

Bericht door ivo215 »

Kippenverver schreef:IK zou het ook wel leuk vinden om een beetje meer nieuws te ontvangen uit de HVN hoek..
Uh ... o ja ! Ik moet (wil) nog geld doneren voor de aanhanger en andere stuff.
Goed dat je over het nieuws begint, want het zou er zo maar bij in schieten.
75 immitatiekilometers per uur. Hoeveel is dat in originele kilometers per uur?

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Geen dank hoor :wink:
Ga heen en vereenvoudig u!

aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

Spherius schreef:
martijn hage schreef:
aardbei64 schreef:moete we de hvn bestuurders dan niet eens onder de steen vandaan halen en er op attent maken dat de wereld van de honda zeer actief is op internet...
ik ben dan niet lid maar ik vind dat de hvn naast het magazine en hondadag ietst meer moet doen om leden enz te krijgen.
want wat krijg je nou 4 keer per jaar een blaadje en hondadag waarvan ik mensen hoor zegge ik wacht wel buiten het hek.ik ben er zelf niet met honda dag dus denk ik, ik wacht nog een jaartje.
dit zijn ff simpele voorbeelden.
groet martijn
Lekker sociale mensen zijn dat dan.

Het bestuur is wel degelijk op de hoogte dat de hondawereld op het internet zeer actief is. Het is in de toekomst de bedoeling om op de nieuwe site een forum te plaatsen, waar mensen hun HVN gerelateerde vragen en opmerkingen kwijt kunnen. Zo blijft dit board vrij van bovenstaande discussies.
ik vind de discussie hier juist wel op zn plaats ( zolang die nejes blijft) laat de hvn deel uit maken van ditforum, en niet nog een forum beginnen, t werkt niet. tenminste als ik naar mezelf kijk, ik was neit van plan om 3556 verschiilende forums in de gaten te gaan houden voor wat nieuws

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Alles onder in één dak lijkt me wel zo fijn. De HVN heeft al een site (en die moet blijven) dus waarom dan leden naar een andere site sturen voor het nieuws en updates.

En ik denk dat de bestuursleden ook wel wat anders te doen hebben dan elke dag heel het msb door lezen om te kijken of er misschien ergens een vraag over de hvn staat. Als mensen vragen hebben moeten ze naar ons komen, niet naar dit board. En met alles onder één dak weten ze ons zeker te vinden.

Het nieuwe forum op de HVN site gaat overigens echt puur over de vereniging. Voor technische vragen en andere zaken zullen we ze naar dit board verwijzen.

aardbei64
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 66
Lid geworden op: 01 mar 2007 23:08
Locatie: Veenendaal

Bericht door aardbei64 »

René schreef:Alles onder in één dak lijkt me wel zo fijn. De HVN heeft al een site (en die moet blijven) dus waarom dan leden naar een andere site sturen voor het nieuws en updates.

En ik denk dat de bestuursleden ook wel wat anders te doen hebben dan elke dag heel het msb door lezen om te kijken of er misschien ergens een vraag over de hvn staat. Als mensen vragen hebben moeten ze naar ons komen, niet naar dit board. En met alles onder één dak weten ze ons zeker te vinden.

Het nieuwe forum op de HVN site gaat overigens echt puur over de vereniging. Voor technische vragen en andere zaken zullen we ze naar dit board verwijzen.
allesonder 1 dak.... en voor de techniek verwijs je naar deze website..

erg dubbel...

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Alles onder één dak wat betreft de vereniging.

Alle techniek erbij zou mooi zijn maar dat betekent dat we moeten gaan concureren met dit board. Daar hebben we geen zin in en het is ook niet nodig. Dit board loopt goed.

Thijs
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 jan 2007 20:10
Locatie: Amerongen

Re: Stiekem lekker toch ...

Bericht door Thijs »

ivo215 schreef:... een mededelingen hoek voor de HVN aangemaakt.

Want het is eigenlijk te gek dat de HVN hier geen Hondadag aankondiging kon doen.
het word dan wel tijd dat ze dat gaan doen 3 weken van tevoren :roll:
SS50, CD50, CF50 op kenteken :)

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Bericht door Spherius »

Is al geregeld, komt goed.

Trouwe leden hebben het natuurlijk vorige week al in het magzine kunnen lezen.
**Hona is Tjoei**

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Op hondavereniging.nl staat het ook in het kort.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Ik heb me vorige week opgegeven via de website, maar nog niks gehoord/in de bus gehad.. Klopt dat of is er iets misgegaan? Ik zou het namelijk zonde vinden als ik straks dubbel moet betalen.
Ga heen en vereenvoudig u!

René
Admin
Berichten: 1914
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:01
Bezit: Little Cub, Chaly, SS50
Locatie: De Bilt

Bericht door René »

Dat kan ff duren. Als je zeker wil zijn wordt je lid op de HDD zelf. Mocht je later bericht krijgen dan negeer je dat verder.

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Bericht door Kippenverver »

Denk dat ik dat maar ga doen dan..
Ga heen en vereenvoudig u!

Plaats reactie