[26-06-2011] Hondadag 2011

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2011. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
Joelouz
4T-MSB regular
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 jul 2010 14:44

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Joelouz »

Thomgun schreef:
Joelouz schreef:haha, ja ik heb het ook zo vaak en dan hoop ik stiekem dat niemand het gezien heeft :mrgreen: maar dat ziet er wel mooi uit jaa.. ik ben die niet op de hdd tegen gekomen.. :(
stonden er twee bij elkaar, als je door de ingang kwam aan de linkerkant van het terrein...

aah okee, die hoek ben ik amper geweest..
Ape 200 ccm
Civic EJ9 Silverstone ´98
Crx Vtec EE8 '91

madass
4T-MSB regular
Berichten: 386
Lid geworden op: 14 jun 2008 21:52
Bezit: Skyteam cobra
Locatie: Hoorn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door madass »

Joelouz schreef:
Thomgun schreef:
Joelouz schreef:haha, ja ik heb het ook zo vaak en dan hoop ik stiekem dat niemand het gezien heeft :mrgreen: maar dat ziet er wel mooi uit jaa.. ik ben die niet op de hdd tegen gekomen.. :(
stonden er twee bij elkaar, als je door de ingang kwam aan de linkerkant van het terrein...

aah okee, die hoek ben ik amper geweest..
zag ze wel .. kwijlde nog een beetje bij het blokje ... zag er erg mooi uit ... die zou zeker mooi staan onder mn ape :mrgreen: ..alleen denk dat hij er niet zo blij mee was hahah

voor de rest als door een naald heen tehalen de dream .. zo mooi
Hop hop gas dr op :twisted:
Skyteam cobra building

Magnadomo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 mei 2009 11:15
Bezit: Honda CB50J, Kymco Activ 50
Locatie: Almelo

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Magnadomo »

Organisatie bedankt voor de Hondag 2011.
Ja een geweldige dag gehad.
Was mijn eerste Hondadag maar zeker niet de laatste.
Subrit vanuit Twente viel wat deelname betreft wat tegen, zijn uiteindelijk met 4 man aangekomen in Zwolle.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Geweldig moment vond ik toen de hele meute de brug op reed en de hele rijbaan gevuld was met Honda's.
Ik heb een mooie dag gehad en petje af voor Nexus6 die om 6:30 uur vertrokken is en om 12:50 uur bij de Hondadag aankwam en ook nog de rit mee reed echt petje af hoor.
Zelf had ik er gisteren een kleine 150 km opzitten
Its a ridgie didge Honda CB50

Marloes
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:47
Locatie: Bennekom

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Marloes »

Gewoon Tania schreef:
NIX schreef:
Christiaanss schreef:Alleen jammer dat de opkomst terug blijft lopen, maar daar kan niemand veel aan doen.
grtz
Even serieus: heb je ze geteld? En los daarvan: het was wel helemaal in Zwolle, he?

Ik ben ook blij dat er even een t-shirt voor me bewaard is en dat er enorm veel HVN shirts rondliepen.

naar mijn idee was de opkomst dit jaar groter dan vorig jaar.

Maar zitten de shirts lekker? :mrgreen:
sorry Mano, .... Marcus had de laatste L hij wilde graag een doekje om de oliepeilstok aan af te vegen :P
Taan, jij hebt toch geteld toen ze terugkwamen van de rit??

helaas was niet iedereen mee met de rit nee *hahhaa, sorry... k hou van rust :wink: *

Ik vond het ook een super gezellige dag, heeel veel mensen gesproken..

* dat is dan 10 euro *
**** Een grote stilte ***

HONDA IS TJOEI... NEE!!! HONA IS TJOEI!!
Afbeelding Afbeelding

Christiaanss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 feb 2007 21:43
Locatie: Heerde
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Christiaanss »

NIX schreef:
Christiaanss schreef:Alleen jammer dat de opkomst terug blijft lopen, maar daar kan niemand veel aan doen.
grtz
Even serieus: heb je ze geteld? En los daarvan: het was wel helemaal in Zwolle, he?

Ik ben ook blij dat er even een t-shirt voor me bewaard is en dat er enorm veel HVN shirts rondliepen.
Dat maakt helaas niet erg veel uit, eind jaren 90 was het veel drukker als de afgelopen jaren (500 of 600 brommers was geen uitzondering) en vorig jaar was het in utrecht en waren er een kleine 200, het jaar daarvoor net iets meer, dit jaar weer iets minder, het is gewoon zo...
:cry:

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door lupomob »

Ik vond het een super geslaagde dag.
De heenrit met zijn 5ven duurde wat langer dan geplant maar dat mocht de pret niet drukken.

Super georganiseerd iedereen, voor mijn gevoel ontbrak er niets.

De rit was geniaal, zeker de wat bredere stukken weg omdat je dan mooi even wat verder naar voren kon rijden en even de rest van de stoet kon bekijken.
Was mijn eerste rit en zeker voor herhaling vaybaar.

Bedankt allemaal voor deze super leuke dag
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

Christiaanss
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 feb 2007 21:43
Locatie: Heerde
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Christiaanss »

Foto's staan online op site uit onderschrift, filmpjes op youtube, hondadag 2011 zwolle 1 (t/m13)
:D :D

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door nielspbr »

Christiaanss schreef:Foto's staan online op site uit onderschrift, filmpjes op youtube, hondadag 2011 zwolle 1 (t/m13)
:D :D
Aha, was jij dat die van de brug naar beneden kwam.

Nexus6
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 242
Lid geworden op: 12 aug 2010 14:46
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Nexus6 »

Magnadomo schreef:Organisatie bedankt voor de Hondag 2011.
Ja een geweldige dag gehad.
Was mijn eerste Hondadag maar zeker niet de laatste.
Subrit vanuit Twente viel wat deelname betreft wat tegen, zijn uiteindelijk met 4 man aangekomen in Zwolle.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
Geweldig moment vond ik toen de hele meute de brug op reed en de hele rijbaan gevuld was met Honda's.
Ik heb een mooie dag gehad en petje af voor Nexus6 die om 6:30 uur vertrokken is en om 12:50 uur bij de Hondadag aankwam en ook nog de rit mee reed echt petje af hoor.
Zelf had ik er gisteren een kleine 150 km opzitten
Bedankt Magnadomo, De Honda rit was echt geweldig, jammer dat ik niet eerder aankwam dan had ik nog even de benen kunnen strekken en was de Honda rit lichamelijker wat soepeler verlopen. :wink:
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door NIX »

Er reden een paar mooie brouwsels mee en ik heb echt geen idee van wie ze waren. Er was een SS met een TT tank en een DIK achterwiel en reed een Thai-style C mee met een motorfiets achterwiel en achterop een vriendin waarvan ik niet helemaal begrijp hoe ze bleef zitten en er was een wat onduidelijke groene motodax met een berijdster die me om een of andere reden niet de eigenares leek. en ik heb een donkerpaarse SS nog even omhoog geduwd toen die bij bergop afsloeg.

En waar de Sportster vandaan kwam weet ik ook niet. Ik ben niet op verkering uit, maar wel nieuwsgierig.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

madass
4T-MSB regular
Berichten: 386
Lid geworden op: 14 jun 2008 21:52
Bezit: Skyteam cobra
Locatie: Hoorn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door madass »

zal mn filmpjes er ook ff opzetten .. maare mn teller werkte niet zo .. mis een paar km :cry:
voor de rest ging het wel lekker alleen pijn in mn bud van de hele rit :P

neem aan dat iedereen veilig thuis is gekomen??
strax ff de filmpjes posten
Hop hop gas dr op :twisted:
Skyteam cobra building

madass
4T-MSB regular
Berichten: 386
Lid geworden op: 14 jun 2008 21:52
Bezit: Skyteam cobra
Locatie: Hoorn

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door madass »

NIX schreef:Er reden een paar mooie brouwsels mee en ik heb echt geen idee van wie ze waren. Er was een SS met een TT tank en een DIK achterwiel en reed een Thai-style C mee met een motorfiets achterwiel en achterop een vriendin waarvan ik niet helemaal begrijp hoe ze bleef zitten en er was een wat onduidelijke groene motodax met een berijdster die me om een of andere reden niet de eigenares leek. en ik heb een donkerpaarse SS nog even omhoog geduwd toen die bij bergop afsloeg.

En waar de Sportster vandaan kwam weet ik ook niet. Ik ben niet op verkering uit, maar wel nieuwsgierig.

zat ook al erg naar die sportser tekijken .. was zeker een mooie verschijning .. ennet als die C mooi achterwiel er in .. ook wat er achter op zat :oops:

@ nix .. idd zaten mooie bike's tussen ook een boel die aardig olie aan het verstoken waren :P
Hop hop gas dr op :twisted:
Skyteam cobra building

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16275
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door nielspbr »

Prachtige c inderdaad met die dikke achterbrug en achterwiel, alleen vind ik de standaard voorkant er niet helemaal bij passen.

@madass, die olieboten waren idd wat minder, zeker als je er een tijdje achter hing.

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door NIX »

Marloes schreef:
Gewoon Tania schreef:
NIX schreef:
Christiaanss schreef:Alleen jammer dat de opkomst terug blijft lopen, maar daar kan niemand veel aan doen.
grtz
Even serieus: heb je ze geteld? En los daarvan: het was wel helemaal in Zwolle, he?

Ik ben ook blij dat er even een t-shirt voor me bewaard is en dat er enorm veel HVN shirts rondliepen.

naar mijn idee was de opkomst dit jaar groter dan vorig jaar.

Maar zitten de shirts lekker? :mrgreen:
sorry Mano, .... Marcus had de laatste L hij wilde graag een doekje om de oliepeilstok aan af te vegen :P
Taan, jij hebt toch geteld toen ze terugkwamen van de rit??

helaas was niet iedereen mee met de rit nee *hahhaa, sorry... k hou van rust :wink: *

Ik vond het ook een super gezellige dag, heeel veel mensen gesproken..

* dat is dan 10 euro *
Hoeveel shirts en kalenders zijn er ongeveer verkocht?
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Tedski
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 229
Lid geworden op: 10 dec 2010 01:52
Locatie: Utrecht

Re: [26-06-2011] Hondadag 2011

Bericht door Tedski »

NIX schreef:Er reden een paar mooie brouwsels mee en ik heb echt geen idee van wie ze waren. Er was een SS met een TT tank en een DIK achterwiel
Dat was ik :)

Die C was wreed idd.

Plaats reactie