Locatie bekend!

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2012. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Locatie gezocht!

Bericht door nielspbr »

De oude tno proefdierfokkerij?

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Locatie gezocht!

Bericht door stoterstangen90 »

daar is weinig van over. Puinvrachtwagens rijden af en aan.
Afbeelding

rikkieh
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 sep 2009 18:03
Bezit: ss50.
Locatie: Ede, gld

Re: Locatie gezocht!

Bericht door rikkieh »

ml03zl schreef:Bij de 25e Honda-dag hoort natuurlijk een top-locatie, en dus geen saaie grauwe verlaten AH parkeerplaats.

Oh, en van stad Utrecht naar Ede is een kilometer of 50 :wink:
Daarom zei ik provincie Utrecht.
Zoals 't klokje thuus tikt, tikt ie ook op de brommer...

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: Locatie gezocht!

Bericht door Mano »

rikkieh schreef:
ml03zl schreef:Bij de 25e Honda-dag hoort natuurlijk een top-locatie, en dus geen saaie grauwe verlaten AH parkeerplaats.

Oh, en van stad Utrecht naar Ede is een kilometer of 50 :wink:
Daarom zei ik provincie Utrecht.
Er was toch ook afgesproken op de ALV dat het in Utrecht zou zijn (starten iig)?
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: Locatie gezocht!

Bericht door Roxanne »

Daar heb je gelijk in Mano. Misschien kan Lonneke de notule er even bij zoeken. Er was toen ook gesproken over het starten op het Domplein.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Locatie gezocht!

Bericht door butt head »

Mano schreef:
rikkieh schreef:
ml03zl schreef:Bij de 25e Honda-dag hoort natuurlijk een top-locatie, en dus geen saaie grauwe verlaten AH parkeerplaats.

Oh, en van stad Utrecht naar Ede is een kilometer of 50 :wink:
Daarom zei ik provincie Utrecht.
Er was toch ook afgesproken op de ALV dat het in Utrecht zou zijn (starten iig)?

soms zijn niet alle dingen die in een vergadering besproken worden haalbaar. ik verwacht niet dat we een vergunning krijgen om in utrecht stad te starten. zou denk ik ook geen goed plan zijn zo als ik vaker gezien heb laten veel mensen hun slaap spullen liggen op het start punt(waar onder ik). het lijkt mij eerder haalbaar dat de route onder begelijding onder/langs de dom te lijden is.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Locatie gezocht!

Bericht door Jurrien »

Ok, even voor de duidelijkheid: ik zoek een locatie in de regio Utrecht, dat wil zeggen, binnen een straal van 15 km rond de stad van Utrecht. Als dat niet lukt kunnen we nog verder kijken, maar eerst probeer ik het hier binnen.

Vliegbasis Soesterberg gaat definitief niet door, koste wat belletjes maar het is blijkbaar sinds een jaar of wat een natuurgebied en er worden geen gemotoriseerde voertuigen meer toegelaten.

Starten onder de Domtoren is natuurlijk niet realistisch, maar ik neem aan dat Pytrik dat ook niet serieus bedoelde.

Zaterdag gaan Lonneke en ik een paar locaties af, ik ben benieuwd. We hebben een afspraak met Fort Vechten en verder gaan we kijken bij wat locaties die hier genoemd zijn. Rob had nog een mooie plek in Utrecht waar z'n studie-intro gegeven werd en daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Serieuze locatiesuggesties zijn nog altijd welkom!
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Locatie gezocht!

Bericht door nielspbr »

Ik had in een belachelijke opwelling kasteel De Haar als locatie. Ik broed nog maar even verder...

TooCrash
4T-MSB regular
Berichten: 374
Lid geworden op: 17 mar 2007 20:23

Re: Locatie gezocht!

Bericht door TooCrash »

Het 20 jarige jubileum van de Goldwingclub was gewoon een weekend op een camping en diens toegangsweg.

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: Locatie gezocht!

Bericht door ciebie »

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 18&vpsrc=6
Dit is een parkeerterrein bij de lage vuursche, één ingang en één uitgang! zit een restaurantje/barretje bij.. midden in het bos maar wel goed bereikbaar, en in een prachtige omgeving! alleen op een zondagmiddag in de zomer denk ik wel erg druk met wandelaars en bosgangers, dus eventueel bij de gemeente aanvragen om een stuk van de parkeerplaats af te zetten speciaal voor de HVN

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 18&vpsrc=6
Deze locatie ligt een één of twee kilometer verder, een open vlakte/speel/picknick vlakt, één toegangsweg, wel gewoon geasfalteerd! loopt in een rondje.. genoeg ruimte, en hier op zondag geen of weinig auto's verwacht ik! eventueel ook een stuk afzetten voor de HVN, maar dat is geen probleem denk ik! er mogen ook auto's komen dus dat zal het probleem niet zijn! alleen geen faciliteiten of iets

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 17&vpsrc=6
Parkeer terrein van Paleis Soestdijk, ik ben er wel eens geweest bij een Ferarri meeting, dus het terrein wordt opengesteld voor clubs.. het is best een groot terrein en vaak zijn de achterste paar parkeerinhammen leeg, ik weet niet in hoeverre Paleis Soestdijk op zondag bezoekers trekt of dat het gesloten is maar anders is dit een mooie locatie denk ik! veel ruimte, erg goed bereikbaar! één ingang, met spoorboom! alleen geen faciliteiten volgens mij

Roxanne
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1133
Lid geworden op: 21 mei 2008 17:27
Bezit: Honda c50.
Locatie: Hazerswoude Rijndijk

Re: Locatie gezocht!

Bericht door Roxanne »

nielspbr schreef:Ik had in een belachelijke opwelling kasteel De Haar als locatie. Ik broed nog maar even verder...
He niels daar dacht ik ook nog aan ja. Maar het zal wel niet mogen. Lopen ze inkomsten mis.
Tuut tuut ik ben het Ctje van Rox.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Locatie gezocht!

Bericht door butt head »

ciebie schreef:http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 17&vpsrc=6
Parkeer terrein van Paleis Soestdijk, ik ben er wel eens geweest bij een Ferarri meeting, dus het terrein wordt opengesteld voor clubs.. het is best een groot terrein en vaak zijn de achterste paar parkeerinhammen leeg, ik weet niet in hoeverre Paleis Soestdijk op zondag bezoekers trekt of dat het gesloten is maar anders is dit een mooie locatie denk ik! veel ruimte, erg goed bereikbaar! ingang, met spoorboom! alleen geen faciliteiten volgens mij

volgens mij zou dat ook wel een mooie locatie zijn. misschien is het dan zelfs nog haalbaar om een line up voor het palijs te doen.
alleen dan nog een preparty locatie daar in de buurd. volgens mij stellen ze daar niet hun achtertuin voor open.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Locatie gezocht!

Bericht door Jurrien »

ciebie schreef:http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 18&vpsrc=6
Dit is een parkeerterrein bij de lage vuursche, één ingang en één uitgang! zit een restaurantje/barretje bij.. midden in het bos maar wel goed bereikbaar, en in een prachtige omgeving! alleen op een zondagmiddag in de zomer denk ik wel erg druk met wandelaars en bosgangers, dus eventueel bij de gemeente aanvragen om een stuk van de parkeerplaats af te zetten speciaal voor de HVN

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 18&vpsrc=6
Deze locatie ligt een één of twee kilometer verder, een open vlakte/speel/picknick vlakt, één toegangsweg, wel gewoon geasfalteerd! loopt in een rondje.. genoeg ruimte, en hier op zondag geen of weinig auto's verwacht ik! eventueel ook een stuk afzetten voor de HVN, maar dat is geen probleem denk ik! er mogen ook auto's komen dus dat zal het probleem niet zijn! alleen geen faciliteiten of iets

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52. ... 17&vpsrc=6
Parkeer terrein van Paleis Soestdijk, ik ben er wel eens geweest bij een Ferarri meeting, dus het terrein wordt opengesteld voor clubs.. het is best een groot terrein en vaak zijn de achterste paar parkeerinhammen leeg, ik weet niet in hoeverre Paleis Soestdijk op zondag bezoekers trekt of dat het gesloten is maar anders is dit een mooie locatie denk ik! veel ruimte, erg goed bereikbaar! één ingang, met spoorboom! alleen geen faciliteiten volgens mij
Hee super! We gaan er morgen kijken 8-)
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5849
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Locatie gezocht!

Bericht door Jurrien »

nielspbr schreef:Ik had in een belachelijke opwelling kasteel De Haar als locatie. Ik broed nog maar even verder...
Is daar een groot veld of een parkeerplaats? Ik kan op de kaart niks ontdekken en ben er zelf nog nooit geweest.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Locatie gezocht!

Bericht door nielspbr »

Jurrien schreef:
nielspbr schreef:Ik had in een belachelijke opwelling kasteel De Haar als locatie. Ik broed nog maar even verder...
Is daar een groot veld of een parkeerplaats? Ik kan op de kaart niks ontdekken en ben er zelf nog nooit geweest.
Haarzuilens, aan de andere kant van de weg:
Afbeelding
De Haar heeft ook een website en een infoadres.

Plaats reactie