HDD gezwets

Bespreek hier het tofste evenement van het jaar. De HondaDag 2012. Georganiseerd door de Honda 4-takt oldtimer bromfietsen Vereniging Nederland.
To 5.0
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 51
Lid geworden op: 16 feb 2010 21:41
Bezit: Zwarte Skyteam Dax 2009, Ford Mustang 1988 GT, Ford mustang 1971 Grande, Ford LTD Crown Victoria Country Squire 1990, Lincoln mark VII 1991 en een fiets.
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door To 5.0 »

Het was weer helemaal top :D
Gave locatie, mooie rondrit en weer leuke mensen ontmoet en natuurlijk wat dingen gescoort voor mijn Daxie.
Iedereen die mee heeft geholpen dit tot een succes te maken: BEDANKT!
How can you win if you don't play?

lupomob
4T-MSB regular
Berichten: 418
Lid geworden op: 18 mar 2011 18:34
Bezit: Een heuze bami monkey
Locatie: lelystad

Re: HDD gezwets

Bericht door lupomob »

Top geregeld mensen....nu van de kramp in me benen bijkomen
On the first day god created the 2 stroke engine, on the second day he was pissed bij the sound off the 2 stroke and created the 4 stroke engine. just perfect

ozzie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 mar 2008 23:03
Bezit: 2 schattige C50-jes, metalic zwart, en nl turf groen
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: HDD gezwets

Bericht door ozzie »

lupomob schreef:Top geregeld mensen....nu van de kramp in me benen bijkomen
Sluit ik me graag bij aan mooi en veilig toertochten gemaakt
Gr. Ozzie :mrgreen:
hoe harder ik rijd hoe korter ik vervuil

Magnadomo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 mei 2009 11:15
Bezit: Honda CB50J, Kymco Activ 50
Locatie: Almelo

Re: HDD gezwets

Bericht door Magnadomo »

Magnadomo schreef:
Hells Ezel schreef:Weerbericht: 'Morgen blijft het stevig waaien. De zon schijnt, maar er vallen ook buien. In de middag is het echter vrijwel overal droog.'

gewoon komen dus :)
Morgen 7:30 vertrekken en ik hoop dat je gelijk hebt wat het weer betreft want als het zoals vandaag was krijgen we heel wat water op onze kop.
We hopen rond 11:00-11:30 over te zijn.
NU 15:35 is het droog wel bewolkt en een graadje of 17.
De regenbroek gaat morgen vroeg dus wel aan en de Jas nog even opnieuw waterdicht gemaakt.
Ik hoop dat het morgen overbodige maatregelen zijn.

Het waren overbodige maatregelen, geweldige dag gehad mooie toertocht
Totaal 322 km afgelegd
Allemaal bedankt voor de mooie dag
Its a ridgie didge Honda CB50

DAX6
4T-MSB regular
Berichten: 287
Lid geworden op: 06 dec 2009 16:52

Re: HDD gezwets

Bericht door DAX6 »

Het was top georganiseerd door HVN en de vele vrijwilligers. De weergoden waren ook omgepraat.
Voor mijzelf een nieuwe mijlpaal, bijna een hele dag alleen met krukken en staan. Toegegeven, ik ging kapot van de pijn, zitten op mijn machine is beter en levert nauwelijks problemen op behalve dan tijdens de toerrit 2 heel pijnlijke handen.Ik bereid me weer voor op de volgende uitdagingen. :lol:
iedereen bedankt voor de gezelligheid, maar..........waarom moest mijn pamflet uit de hoes worden ontvreemd........ik rijd voor anderen en niet voor mij zelf.... een kinderlijke daad. :evil:

pomppist
4T-MSB beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 jun 2010 16:48
Locatie: Beernem West-Vlaanderen Belgie

Re: HDD gezwets

Bericht door pomppist »

Bedankt,
vanwege Dax Team Brugge Belgie!
Wij allen hebben ons kostelijk geamuseerd.

We zien jullie graag terug op onze 11de International DAXWEEKEND 2012 31Aug/1-2 Sept
http://WWW.DAXWEEKEND.BE - INFO@DAXWEEKEND.BE

Groeten,
Geert

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad :)

Hopelijk zijn we volgende keer netzo welkom ongeacht of je de zoomer nu lelijk of mooi vindt :D Dus nogmaals bedankt HvN, vrijwilligers en bezoekers!

CB50dude
4T-MSB addict
Berichten: 969
Lid geworden op: 31 jan 2010 20:52
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(
Locatie: Eemnes

Re: HDD gezwets

Bericht door CB50dude »

Pablo schreef:Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad :)

Hopelijk zijn we volgende keer netzo welkom ongeacht of je de zoomer nu lelijk of mooi vindt :D Dus nogmaals bedankt HvN, vrijwilligers en bezoekers!
Zeker mooi een zoomer is en blijft gewoon een Honda en daar zijn velen het over eens.
Het is eigenlijk bijna een automaat c blok met alle moderne technologie van nu erop.
Honda CoolDriver50

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: HDD gezwets

Bericht door Eric »

CB50dude schreef:
Pablo schreef:Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad :)

Hopelijk zijn we volgende keer netzo welkom ongeacht of je de zoomer nu lelijk of mooi vindt :D Dus nogmaals bedankt HvN, vrijwilligers en bezoekers!
Zeker mooi een zoomer is en blijft gewoon een Honda en daar zijn velen het over eens.
Het is eigenlijk bijna een automaat c blok met alle moderne technologie van nu erop.
Bijna een AT blok ja.... :|
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: HDD gezwets

Bericht door niek is ik »

ik wilde net zeggen, wie schopt die jongen even uit de zevende hemel?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: HDD gezwets

Bericht door butt head »

Eric schreef:
CB50dude schreef:
Pablo schreef:Ik wou graag iedereen bedanken voor de top dag die we hebben gehad. Ik vond het ook erg fijn dat de buitenbeentjes (de Zoomer) werden toegelaten en zelfs mee mochten rijden! Ik heb nog nooit zo'n leuke rit gehad :)

Hopelijk zijn we volgende keer netzo welkom ongeacht of je de zoomer nu lelijk of mooi vindt :D Dus nogmaals bedankt HvN, vrijwilligers en bezoekers!
Zeker mooi een zoomer is en blijft gewoon een Honda en daar zijn velen het over eens.
Het is eigenlijk bijna een automaat c blok met alle moderne technologie van nu erop.
Bijna een AT blok ja.... :|
alleen een at blok ziet er 10keer zo mooi uit en werkt ook nog makkelijker
Afbeelding
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

KiP
postslet
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 jan 2008 22:23
Locatie: Winterswijk

Re: HDD gezwets

Bericht door KiP »

en omdat al die hedendaagse meuk er opzit vind ik het een onding en lelijk, honda of niet
Laatst gewijzigd door KiP op 19 jun 2012 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16163
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: HDD gezwets

Bericht door nielspbr »

Jij niet...


Trouwens, zoomers zijn tegenwoordig ook antiek. Ze worden niet meer gemaakt. :D

Pablo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 61
Lid geworden op: 19 jun 2012 13:31
Bezit: Mijn vlaggenship NPS50
Locatie: Utrecht

Re: HDD gezwets

Bericht door Pablo »

Het doet me deugd dat als het woord zoomer valt, in welke context dan ook, dat er vervolgens een emotie van liefde en haat voorbij komen. Het ontwerp is uniek en het is geen tupperware. Ik ben een Honda liefhebber en had liever een old-timer gehad maar om een aantal redenen had ik de zoomer gekozen. De old-timer komt er ook nog wel maar voor nu moet ik het alleen met mijn zoomer doen.
KiP schreef:en omdat al die hedendaagse meuk er opzit vind ik het een onding en lelijk, honda of niet
Ik ben een nerd, dus ik hou van hedendaagse 'meuk', honda of honda! 8-)

butt head
moppersmurf
Berichten: 8898
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: HDD gezwets

Bericht door butt head »

Pablo schreef:Het doet me deugd dat als het woord zoomer valt, in welke context dan ook, dat er vervolgens een emotie van liefde en haat voorbij komen. Het ontwerp is uniek en het is geen tupperware. Ik ben een Honda liefhebber en had liever een old-timer gehad maar om een aantal redenen had ik de zoomer gekozen. De old-timer komt er ook nog wel maar voor nu moet ik het alleen met mijn zoomer doen.

noem is een paar redenen waarom je geen old-timmer honde hebt gekocht?
daar ben ik nu toch wel heel benieuwd naar
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Plaats reactie