1978 Honda CB50J

Verkoop hier je honda brommers of onderdelen. Alleen voor particulieren.
Plaats reactie
jay448
4T-MSB beginner
Bezit: Honda CB50J

1978 Honda CB50J

Bericht door jay448 »

Wegens behalen van mijn motorrijbewijs en de aanschaf van een motor staat hij, helaas, alleen maar in de scheur.

De brommer is inmiddels bijna 5 jaar in mijn bezit waarvan ruim 4 jaar al op Nederlands kenteken. Zelf heb ik de brommer bij het RDW geïmporteerd aan de hand van Duitse papieren.

Voor ik de brommer kon importeren heb ik er eerst voor gezorgd dat hij goed liep, carburateur is toen helemaal gereinigd en voorzien van nieuwe pakkingen en hij is correct afgesteld. Vervolgens heb ik een begin gemaakt met de brommer zilver te spuiten i.p.v. groen maar hier ben ik halverwege niet verder mee gegaan. Het resultaat is dat het spatbord voor (niet gemonteerd) zilver is, een van de 2 zijkapjes zilver, de tank en achter spatbord zijn groen. Er zitten 2 deukjes in de tank (al bij aanschaf van mij).

Het kapje aan de kant van de accu is helaas gebroken maar kan waarschijnlijk gemakkelijk gelijmd worden. Ook heeft de voorrem wat aandacht nodig, deze grijpt niet helemaal netjes waardoor je er niet meer heel krachtig mee kan remmen.

De vorige eigenaar had de knipperlichten + het mechanisme gedomonteerd, dit is nog wel aanwezig maar ik weet niet in welke staat dit is, ik heb eigenlijk al die tijd zonder knipperlichten rond gereden.

De brommer ziet er dus wat ruw uit maar er zit zeker potentie in om hem weer naar zijn orignele glorie te herstellen. De motor loopt uitstekend, de versnellingsbak schakelt ook keurig, eind vorig jaar heb ik nog een oliebeurtje gedaan en sinds dien niet veel meer op gereden. Tevens zit de originele uitlaat van de brommer (restrictie op 40 km/h) er bij.

Als er verder nog vragen zijn dan hoor ik het natuurlijk graag! Een filmpje van de brommer terwijl hij loopt kan ik je ook versturen bij interesse!

Prijs: €1400

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door jay448 op 23 nov 2022 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

jay448
4T-MSB beginner
Bezit: Honda CB50J

Re: 1978 Honda CB50J

Bericht door jay448 »

Afgeprijs van €1600 naar €1400! :)

Plaats reactie