Dringend Hulp Nodig

Hier kun je praten over je honda.
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door niek is ik »

ja en heel vroeger had je de waffen-ss
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Spherius
chaly's angel
Berichten: 1686
Lid geworden op: 29 jan 2007 08:37
Bezit: Grotestoeremannenmotor
Locatie: Zevenaars, veertien billen

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door Spherius »

error-ss :mrgreen:
**Hona is Tjoei**

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door NIX »

Vapour-SS
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door Monkeymadness »

camaro SS heb je ook nog...

@ niels, ik bedoelde wieso denn omdat het duits is, waar de ss mee geassocieerd word... :P
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Magnadomo
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 248
Lid geworden op: 03 mei 2009 11:15
Bezit: Honda CB50J, Kymco Activ 50
Locatie: Almelo

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door Magnadomo »

Super vet geluk gehad nog een boete gehad ??
Its a ridgie didge Honda CB50

hendrik
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 180
Lid geworden op: 30 jun 2009 20:58
Locatie: ede

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door hendrik »

SS schreef:het ging zo: ik werd aangehouden en ik reed veel te hard.
toen belde ze die gasten van de rollerbank, maar die waren nog niet aanwezig, toen vroeg die dude van de politie aan me waarom ie te hard liep, toen zij ik ik heb iets met de carb gedaan. toen zij hij dat ik vrijdag moet komen en dat ie dan weer de oude carb moet hebben en anders als ie te hard gaat krijgt me bromer een TO.
haha een te grote carb:P
geluk dat die agent weinig afwist van hondas, want anders zou je aan het geluid en aan de dikte van het blok meteen kunnen zien dat het meer dan 50 cc is:(

kan het niet zijn dat ik jou honda gespot heb op oud lunterse dag? daar zag ik er 1 staan ook met 110 cc in army look?
ss50 4 life!

Alexanderss50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 okt 2009 17:52
Locatie: utrecht

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door Alexanderss50 »

four schreef:Ik kan er natuurlijk altijd naast zitten, maar als ze je gepakt hebben met een te hoge snelheid op maandag en je komt vrijdag met een brommer die "ineens" 45 loopt snappen ze heus wel dat er iets veranderd is.
Daarnaast worden (voor zover ik weet) alle gegevens van de brommer genoteerd bij een T.O. Dus ook het desbetreffende blok nummer.
Nu ben ik geen expert maar het lijkt mij dat deze nummer combinatie (frame en blok) ergens in het centrale politie systeem verdwijnt. Wellicht kan dit later ergens problemen gaan geven omdat dat 50cc blok ineens ergens anders opduikt.

IK zou proberen zo goed en kwaad als het gaat dat blok enigzins in te perken dat ie misschien 70 loopt o.i.d.

Kijk hier ook eens naar:

http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... ?f=14&t=69

in iedergeval succes gewenst kerel
hou de 4takt divisie lunteren op de kaart ! :mrgreen:
Klopt helemaal ! denk dat je je 110 cc blok beter kan afvoeren , kan je meer gezeik mee voorkomen dan een 50cc blok er onderknallen , ze zijn absoluut niet gek ;) denk je dat ze niet weten dat jij een zwaar blokkie er onderhad ?

Probeer er gewoon alles aan hem aftevoeren , zijn genoeg mensen hier bekend mee !

Suc6

NIX
chaly addict
Berichten: 18901
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door NIX »

Uhm, hij is een week of wat gelden gewoon met zijn 110 blok naar de wouten geweest die het allemaal ok vonden.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Alexanderss50
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 43
Lid geworden op: 03 okt 2009 17:52
Locatie: utrecht

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door Alexanderss50 »

Ja lees het net :p , wilde voor die jongen snel reageren ! aangezien dat best nodig was :p ben erna pas doorgaan lezen , :D

hendrik
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 180
Lid geworden op: 30 jun 2009 20:58
Locatie: ede

Re: Dringend Hulp Nodig

Bericht door hendrik »

Alexanderss50 schreef:
four schreef:Ik kan er natuurlijk altijd naast zitten, maar als ze je gepakt hebben met een te hoge snelheid op maandag en je komt vrijdag met een brommer die "ineens" 45 loopt snappen ze heus wel dat er iets veranderd is.
Daarnaast worden (voor zover ik weet) alle gegevens van de brommer genoteerd bij een T.O. Dus ook het desbetreffende blok nummer.
Nu ben ik geen expert maar het lijkt mij dat deze nummer combinatie (frame en blok) ergens in het centrale politie systeem verdwijnt. Wellicht kan dit later ergens problemen gaan geven omdat dat 50cc blok ineens ergens anders opduikt.

IK zou proberen zo goed en kwaad als het gaat dat blok enigzins in te perken dat ie misschien 70 loopt o.i.d.

Kijk hier ook eens naar:

http://viertakt.messageboard.nl/forum/v ... ?f=14&t=69

in iedergeval succes gewenst kerel
hou de 4takt divisie lunteren op de kaart ! :mrgreen:
Klopt helemaal ! denk dat je je 110 cc blok beter kan afvoeren , kan je meer gezeik mee voorkomen dan een 50cc blok er onderknallen , ze zijn absoluut niet gek ;) denk je dat ze niet weten dat jij een zwaar blokkie er onderhad ?

Probeer er gewoon alles aan hem aftevoeren , zijn genoeg mensen hier bekend mee !

Suc6
mijn 50 cc liep voor de keuring 75 op de teller.
nadat ik een 10 mm prop voor de carb had gedaan. een prop na de carb op het spruitstuk.
en een passend rinngetje van ook 10 mm in de uitlaat.
toen liep ie op de rollerbank 38!
:D
ss50 4 life!

Plaats reactie