Die laatste J zal wel een nummer moeten zijn , moet wel goed leesbaar zijn .backspacey schreef:Dit nummer stond op het frame: CB50J-111331J
En maak je niet zo druk om dat bouwjaar gedoe , staat al zat info hier waarmee je gewoon kan keuren .
Die laatste J zal wel een nummer moeten zijn , moet wel goed leesbaar zijn .backspacey schreef:Dit nummer stond op het frame: CB50J-111331J
NEE! Dat ligt niet aan je framenummer maar aan Honda zelf, ze hebben weinig tot geen informatie over brommertjes uit die tijd... Dat staat toch ook in die brief:backspacey schreef:
Ik moet zeggen dat ik het nogal vaag vindt kan het zo zijn dat het framenummer dan niet klopt ofzo????
damn this s*cks!
Als jij naar de RDW gaat met een CB50 en je laat zien d.m.v. dat lijstje van de HVN, dat hij uit 1979 komt. En hij is technisch in orde, dan krijg jij je kenteken wel hoor...Het voertuig is te oud om nog informatie terug te kunnen vinden in de database(s).
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Bel gewoon even met de RDW waar je hem wilt gaan keuren, die kunnen je misschien wat zekerheid geven...backspacey schreef:En wat als dat nou niet het geval is dan ben ik dus €150,- lichter en nog steeds geen kenteken.
(heeft iemand anders het ooit hier al zo gedaan dan?)
En welke lijst kan ik het beste meenemen van honda vereniging nederland ik kan op hun site geen link vinden naar bouwjaar of andere documentatie over de cb50
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Oh ja? Wrom dan?nielspbr schreef:Als nix zegt dat het door de keuring komt dan is het zo.
hahaha!! of te ruil?Thumper schreef:Niet aan beginnen, dat kentekengedoe allemaal nare mensen bij dat rdw.
Ze bellen met vragen is ook weggegooid geld.
Is ie nu te koop ?