Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
NIX
chaly addict
Berichten: 18883
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Marktplaats adv

Bericht door NIX »

Soms zijn mensen ook even op vakantie.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Sjaak »

NIX schreef:Soms zijn mensen ook even op vakantie.
Kan wel zijn maar dan moet je niet adverteren of zorg dat je even een berichtje achterlaat of bereikbaar bent op je mobiel. Als ik iets te koop zet zit ik meestal in de buurt van de pc, en geef gelijk reactie. Niets is zo frustrerend om een voice mail te krijgen of onbeantwoorde email. Ik lees regelmatig mijn mails, ik heb een audio melding voor inkomende mail dus hoor het gelijk. Op deze manier kun je vaak snel op leuke koopjes reageren. Jammer dat niet iedereen zo accuraat is als ondergetekende. :wink:
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Gebruikersavatar
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1018
Lid geworden op: 27 jan 2007 22:33
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Locatie: regio Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door se7ven »

Laatst bracht ik nog een bod uit op iets op MP. De verkoper reageerde bijna direct (email) en mocht het ding kopen.
Ik kon niet direct reageren en dacht ik doe dat vanavond wel. Om een uur of 10 in die avond bleek de verkoper mijn bod had ingetrokken met als mededeling dat ik niet reageer...

Dan heb ik het ook gelijk gehad. De spullen staan er nu nog op.. [non 4takt]
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Sjaak »

se7ven schreef:Laatst bracht ik nog een bod uit op iets op MP. De verkoper reageerde bijna direct (email) en mocht het ding kopen.
Ik kon niet direct reageren en dacht ik doe dat vanavond wel. Om een uur of 10 in die avond bleek de verkoper mijn bod had ingetrokken met als mededeling dat ik niet reageer...

Dan heb ik het ook gelijk gehad. De spullen staan er nu nog op.. [non 4takt]
Tja zo dacht de verkoper er misschien ook wel over, je had natuurlijk even snel een antwoordje kunnen kunnen sturen toen je de mail ontving, 'kom er vanavond op terug' dan had hij daar vast wel begrip voor gehad. En ja op MP is het advies, 'wie het eerst komt die het eerst maalt' :wink:
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

F!MO
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 137
Lid geworden op: 06 mar 2011 13:58
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Marktplaats adv

Bericht door F!MO »

Sjaak schreef:
se7ven schreef:Laatst bracht ik nog een bod uit op iets op MP. De verkoper reageerde bijna direct (email) en mocht het ding kopen.
Ik kon niet direct reageren en dacht ik doe dat vanavond wel. Om een uur of 10 in die avond bleek de verkoper mijn bod had ingetrokken met als mededeling dat ik niet reageer...

Dan heb ik het ook gelijk gehad. De spullen staan er nu nog op.. [non 4takt]
Tja zo dacht de verkoper er misschien ook wel over, je had natuurlijk even snel een antwoordje kunnen kunnen sturen toen je de mail ontving, 'kom er vanavond op terug' dan had hij daar vast wel begrip voor gehad. En ja op MP is het advies, 'wie het eerst komt die het eerst maalt' :wink:
Nou, vind dit wel heel snel hoor. Ik hanteer 24 uur responstijd voor mail. Zakelijk reageer ik binnen een uur op SMS, privé weiger ik te SMS'en. Als je een antwoord van me wil, bel je me maar.
Gelukkig heb ik snelle spaken en een race-achterlicht!

Klik voor Dax

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16255
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Marktplaats adv

Bericht door nielspbr »

Met nummerherkenning...

F!MO
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 137
Lid geworden op: 06 mar 2011 13:58
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Marktplaats adv

Bericht door F!MO »

nielspbr schreef:Met nummerherkenning...
+1
Gelukkig heb ik snelle spaken en een race-achterlicht!

Klik voor Dax

Gebruikersavatar
se7ven
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1018
Lid geworden op: 27 jan 2007 22:33
Bezit: 2x ss50 k3, 1x ss50 k1, bami: 3x 'monkey',1x jc knight
Locatie: regio Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door se7ven »

Zonder nummer herkenning neem ik niet eens op...

Als ik een bod via MP doe ga ik echt niet wachten of ik wel of geen reactie krijg...

Als ik wat (ver)koop op mp gaat er soms ook wel eens 4 dagen voorbij voor dat er reactie terug komt.
Niet iedereen heeft tijd om constant achter de pc te zitten of aan een smartphone te priegelen..
Ik ken veel mensen die maar 1x per week hun email bekijken. Dat zijn meestal ook digibeten..
Laatst gewijzigd door se7ven op 01 jul 2011 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
Voor al uw trainingen : http://www.in-training.nl/
Afbeelding

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Sjaak »

F!MO schreef:
Nou, vind dit wel heel snel hoor. Ik hanteer 24 uur responstijd voor mail. Zakelijk reageer ik binnen een uur op SMS, privé weiger ik te SMS'en. Als je een antwoord van me wil, bel je me maar.
Wat een waardeloze instelling houd jij er op na zeg :evil:
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: Marktplaats adv

Bericht door Mano »

Voor wie nog durft op MP na de vorige reacties,..

Een Bami Monkey richtprijs € 300,= (op kenteken)
http://link.marktplaats.nl/462454443
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

SJOERDASSEN
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:52

Re: Marktplaats adv

Bericht door SJOERDASSEN »

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... h/31076173 handig voor iemand die geen papieren heeft

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: Marktplaats adv

Bericht door Mano »

SS-je met kenteken € 650,= http://link.marktplaats.nl/462651263

Terug van weggeweest de dikke billen CUBRA http://link.marktplaats.nl/462614828
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: Marktplaats adv

Bericht door ciebie »

SJOERDASSEN schreef:http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... h/31076173 handig voor iemand die geen papieren heeft
waarom zou je dat nodig hebben?

zijn die 'cubra' kappensetjes niet los te krijgen ergens? of alleen in Japan?

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Sjaak »

Sjaak schreef: Kan wel zijn maar dan moet je niet adverteren of zorg dat je even een berichtje achterlaat of bereikbaar bent op je mobiel. Als ik iets te koop zet zit ik meestal in de buurt van de pc, en geef gelijk reactie. Niets is zo frustrerend om een voice mail te krijgen of onbeantwoorde email. Ik lees regelmatig mijn mails, ik heb een audio melding voor inkomende mail dus hoor het gelijk. Op deze manier kun je vaak snel op leuke koopjes reageren. Jammer dat niet iedereen zo accuraat is als ondergetekende. :wink:
Nou eindelijk dan een reactie van 'elaguila' gekregen:'Het koplamphuis is niet helemaal heel. Er is een bevestigingsoortje afgebroken. Was in de veronderstelling dat ik dit had laten weten, maar heb van meer mensen dezelfde vraag gehad. Het zou kunnen dat ik u ben vergeten te antwoorden.
Bij deze dan'


Beter laat al nooit zeg ik dan maar :oops:
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16255
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Marktplaats adv

Bericht door nielspbr »

Niet iedereen zit de hele dag achter zijn computer of heeft e-mail op zijn telefoon.
(Ik heb bv. express mijn e-mail niet ingesteld op de telefoon.)

Plaats reactie