Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
F!MO
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 137
Lid geworden op: 06 mar 2011 13:58
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Marktplaats adv

Bericht door F!MO »

Sjaak schreef:
F!MO schreef:
Nou, vind dit wel heel snel hoor. Ik hanteer 24 uur responstijd voor mail. Zakelijk reageer ik binnen een uur op SMS, privé weiger ik te SMS'en. Als je een antwoord van me wil, bel je me maar.
Wat een waardeloze instelling houd jij er op na zeg :evil:
Ik hoop dat dit sarcasme is... Vind dagelijks mailchecken alleszins acceptabel.Ga niet de hele dag naar mijn inbox zitten staren voor een mail die misschien niet eens komt.
Gelukkig heb ik snelle spaken en een race-achterlicht!

Klik voor Dax

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Sjaak »

F!MO schreef:
Sjaak schreef:
F!MO schreef:
Nou, vind dit wel heel snel hoor. Ik hanteer 24 uur responstijd voor mail. Zakelijk reageer ik binnen een uur op SMS, privé weiger ik te SMS'en. Als je een antwoord van me wil, bel je me maar.
Wat een waardeloze instelling houd jij er op na zeg :evil:
Ik hoop dat dit sarcasme is...
De :evil: zegt genoeg denk ik.
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Marktplaats adv

Bericht door gerbrandicus »

Luister, je moet gewoon precies zoals Sjaak de hele tijd in de buurt van je pc zitten en je mail checken. Terwijl je constant nerveuze blikken werpt op je mobiel om te kijken of je geen oproep hebt gemist. En anders ben je maar raar, Sjaak is normaal.

Sommige mensen hebben een baan en een sociaal leven, dat zijn maar rare snuiters.

Maar ok: Als een reactie dagenlang achterwege blijft, dát is natuurlijk wel irritant.

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Marktplaats adv

Bericht door Midnight Creations »

Nja, ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je je telefoonnummer erbij zet met tijden waarop je berijkbaar bent, alleen moet je dit niet doen als je een auto of mobieltje te koop zet, die handelaren bellen je om 4.00 je nest uit.

Bellen heerscht, als er geen nummer bij staat, vraag ik in m'n mail die ik stuur alleen een nummer, ik doe bijna niks via mail...
Als je jong blijft, sterf je nooit

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Marktplaats adv

Bericht door robertsp »

Ik doe bijna niks via telefoon.
Een keer een koper gehad die nogal raar deed toen ik mijn telefoonnummer niet wilde geven :'). Ik ga toch echt niet mijn telefoonnummer geven als iemand waarschijnlijk niet eens hetgeen wil hebben dat ik verkoop.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

RobHonda
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1424
Lid geworden op: 31 jan 2007 13:56
Locatie: Den Haag

Re: Marktplaats adv

Bericht door RobHonda »

Ik heb al vele kopers gehad juist doordat ik mijn telefoonnummer erbij had staan. Het is voor mensen een soort vertrouwen als je ze te woord kan staan via de telefoon. Bovendien kun je meestal in 1 gesprek kortsluiten wat ander dagen van mailen kost.
Ik grijp zelf ook liever naar de telefoon dan dat ik weer heen en weer moet mailen.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Marktplaats adv

Bericht door robertsp »

Geloof ik best, maar dat werkt bij mij helaas niet zo ;)
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Thumper
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 mei 2011 12:35
Bezit: CD50, C50
XR80,XR80, XL600r, XR600r
XBR500
CR500
Kick 'n go
Amigo, Novio

Re: Marktplaats adv

Bericht door Thumper »

Midnight Creations schreef:Nja, ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat je je telefoonnummer erbij zet met tijden waarop je berijkbaar bent, alleen moet je dit niet doen als je een auto of mobieltje te koop zet, die handelaren bellen je om 4.00 je nest uit.

Bellen heerscht, als er geen nummer bij staat, vraag ik in m'n mail die ik stuur alleen een nummer, ik doe bijna niks via mail...
Idd, heb zelf wel eens een auto op mp te koop gehad.
Zijn uiteindelijk naar de sloop gegaan als ik het gezeik weer zat was.
Met oldtimers is de ervaring weer anders.
Als iemand een mail met veel taalfouten stuurt en meteen over de prijs begint te mauwen stuur ik m'n tel.nr. bv ook niet.

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Marktplaats adv

Bericht door Midnight Creations »

:wink:
Als je jong blijft, sterf je nooit

Sjaak
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 152
Lid geworden op: 01 okt 2010 16:43
Bezit: C310S
Locatie: Amersfoort

Re: Marktplaats adv

Bericht door Sjaak »

gerbrandicus schreef:Luister, je moet gewoon precies zoals Sjaak de hele tijd in de buurt van je pc zitten en je mail checken. Terwijl je constant nerveuze blikken werpt op je mobiel om te kijken of je geen oproep hebt gemist. En anders ben je maar raar, Sjaak is normaal.

Sommige mensen hebben een baan en een sociaal leven, dat zijn maar rare snuiters.

Maar ok: Als een reactie dagenlang achterwege blijft, dát is natuurlijk wel irritant.
Dat is natuurlijk gechargeerd(overtrokken) ik ga van het standpunt uit, als je adverteerd je iets snel kwijt wilt. Dan lijkt me dat je op zijn minst bereikbaar moet zijn voor een potentiële koper.
Of dit nu per mail of telefoon is laat ik aan jullie, maar reageer iig binnen een redelijke tijd. Ik doe dit zelf altijd, soms krijg je meerdere biedingen, en mail altijd netjes terug naar degene die gereageerd hebben en of hun bod geacsepteerd is of niet. Waarschijnlijk ben ik één van de laatste der Mohikanen die dit nog zo doet, ik vind dit gewoon een fatsoensnorm. :)
Met een kleine hamer kun je geen grote klappen geven, met een grote hamer wel kleine klappen.

Thumper
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 mei 2011 12:35
Bezit: CD50, C50
XR80,XR80, XL600r, XR600r
XBR500
CR500
Kick 'n go
Amigo, Novio

Re: Marktplaats adv

Bericht door Thumper »

Doe je dat op ebay ook ?

Midnight Creations
4T-MSB addict
Berichten: 923
Lid geworden op: 07 jun 2011 18:15
Bezit: Liefde voor Techniek.
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Marktplaats adv

Bericht door Midnight Creations »

Ik bay niet op E-, maar misschien binnenkort wel. Zonde dat je daar voor sommige mensen een bepaald aantal positive feedbacks moet hebben voordat ze je bod accepteren of voordat je uberhaubt iets normaal kan verkopen :?
Als je jong blijft, sterf je nooit

Thumper
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 mei 2011 12:35
Bezit: CD50, C50
XR80,XR80, XL600r, XR600r
XBR500
CR500
Kick 'n go
Amigo, Novio

Re: Marktplaats adv

Bericht door Thumper »

Iig mocht je daar ooit iets verkopen zou ik niet iedere bieder een mail gaan sturen :mrgreen:
Ik koop vrij veel via ebay, werkt een stuk beter als mp.

Dat sommigen die feedback verwachten is niet vreemd.
Ook op ebay wordt er geboden en vervolgens niet gekocht.
Je bent daar als koper ook veel beter beschermd.
Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met nl verkopers op ebay.

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: Marktplaats adv

Bericht door Mano »

MP is in Nederland de meest gebruikte koop/verkoop site, natuurlijk zullen daar ook een paar klunzen, oplichters en eikels tussen zitten.
Mijn ervaringen zijn vooral positief, en als een verkoper niet reageert op een bod of mail, dan doe ik daar niet moeilijk over, ik zoek dan gewoon verder naar wat ik wil hebben bij een andere verkoper.

En als een gedaan bod niet word geaccepteerd of er geen reactie van de verkoper volgt ga ik me daar zeker niet druk over maken.
Zonde van m'n tijd , en zeker geen zin in stress (da's slecht voor je hart)
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

ceedee
4T-MSB addict
Berichten: 603
Lid geworden op: 28 jan 2007 09:55
Locatie: zeist

Re: Marktplaats adv

Bericht door ceedee »

Sjaak schreef:http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... delen.html
Deze elaguila (kent iemand die?) reageerd totaal niet op diverse e-mails, heb MP al ingelicht.
Ik heb nl interesse in het koplamphuis. :cry:
tjongejonge, vind je dit zelf niet ietwat overdreven?

Plaats reactie