Koopjes bij de CMS veiling

Hier kun je praten over je honda.
niek is ik
4T-MSB heilige
Berichten: 5195
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:11
Bezit: wat je bezit is onderweg naar anderen.
Locatie: Nijmegen

Re: Koopjes bij de CMS veiling

Bericht door niek is ik »

die cm90 was geen vuilnis.
Heb serieus overwogen te bieden(wist toen nog niet eens dat het zo laag eindigde)
Maar heb te veel tijd moeten steken in hoe het nu allemaal werkt, dat het al snel een soort van laat maar werd.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Roxanne schreef:Donder lomp jaaahh

Dennis
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 jan 2007 12:06
Locatie: Utrecht

Re: Koopjes bij de CMS veiling

Bericht door Dennis »

Een C110 voor 135 euro is ook absoluut geen vuilnis, en als het origineel was, al helemaal superzeldzaam.

Ik wist het niet, echt zonde..
''UNOX MAN''

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: Koopjes bij de CMS veiling

Bericht door lowrider »

Krokedilletranen? Het meeste spul heeft een hele tijd te koop gestaan op de cms site, inclusief een dynastart c90... wasook niet bijster duur.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Koopjes bij de CMS veiling

Bericht door gerbrandicus »

lowrider schreef:Krokedilletranen? Het meeste spul heeft een hele tijd te koop gestaan op de cms site, inclusief een dynastart c90... wasook niet bijster duur.
Die dynastart OT C90 was ook cool ja. En ja dat spul heeft lang te koop gestaan, maar wel voor een stukkie meer. Die C240 werd € 750,- voor gevraagd. Is toch geld, vooral als je bedenkt wat er nog in moest. Maar € 135,- is echt zo'n bedrag waar je niet eens over na hoeft te denken.
Ik heb de nieuwstaat gerestaureerde C240 van CMS ook gezien, echt heel apart, zo'n stuk kleiner dan een C100! Heel leuk ding.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Koopjes bij de CMS veiling

Bericht door gerbrandicus »

Dennis schreef:Een C110 voor 135 euro is ook absoluut geen vuilnis, en als het origineel was, al helemaal superzeldzaam.

Ik wist het niet, echt zonde..
Er zat helaas (gelukkig?) geen C110 bij. Je bedoelt denk ik de C100 met Rally kit uit de begin post. Alles 100% origineel Honda.

lowrider
4T-MSB addict
Berichten: 643
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:59

Re: Koopjes bij de CMS veiling

Bericht door lowrider »

Op zich wel grappig, de ct200 die ik bij loef vandaan had was 150 euro. Niet veel verandert in 15 jaar tijd.

Zou iemand uberhaupt de moeite gedaan hebben om af te dingen bij cms ?

Plaats reactie