Mijn naam is Renier, ben nog ongeveer een maand 19 jaar oud en studeer autotechniek een dag in de week terwijl ik de rest van de werkdagen in een garage sta voor luxe auto's zoals o.a. Rolce Royce, Bentley en Jaguar. Nou had ik gehoopt dat ik met beter nieuws hier binnen had kunnen komen, maar ik zal jullie alvast vertellen dat helaas het noodlot mij hier heen heeft gebracht..
Sinds kort ben ik de zeer troste eigenaar van een Honda CB50 SFX (CB125) uit '69, een uitvoering die uniek en de enige in Nederland schijnt te zijn uitgevoerd met vier kleppen en een berg andere speciale aanpassingen aan het speciale race blok wat er al onder ligt. Geruild voor een Trabant 601, wat mij een uitstekende deal leek aangezien de Honda in uitzonderlijke staat verkeerde zowel qua uiterlijk als motorisch, hier een foto van mij op de Honda:
![Afbeelding](https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1013365_10151902459338027_1404185714_n.jpg)
Maar het ergste wat ik me maar voor kon stellen gebeurde, het hele blok is namelijk in de soep gedraaid een aantal dagen geleden. Hij stond al erg lang stil en na een verversing van de olie bleek er achteraf teveel in zijn gegaan waardoor onder andere de krukaskering eruit is gegaan, en een verkeerde verstelling van de bougie (iemand op mijn werk meende dat ie veelte dicht stond en heeft hem verder uit elkaar gesteld) heeft ervoor gezorgd dat deze af is gebroken en o.a. de (gesealde) cilinder en de zuiger flink heeft beschadigd.
Nu zit ik dus mooi dik in de drek, ik had hem ook pas net, echt doodzonde dit allemaal.. zoals ik al zei had ik gehoopt met minder slecht nieuws binnen te kunnen komen vallen. Echter ben ik compleet erop gericht om de Honda weer terug naar zijn vorige functioneren te brengen, al gaat alles wat over is van mijn salaris erin zitten en ook al zie ik dat geld nooit meer terug dat ding moet gewoon weer goed worden. Dus ja, dat is mijn verhaal zo een beetje.