Waarde K1

Hier kun je praten over je honda.
basv
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 jul 2013 22:38
Bezit: C50m

Re: Waarde K1

Bericht door basv »

Vandaag kleine dingetjes K3 gedaan: Oortjes/koplamp/accubakje gespoten en chroomwerk gepoetst.. foto's volgen

basv
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 jul 2013 22:38
Bezit: C50m

Re: Waarde K1

Bericht door basv »

basv schreef:Vandaag kleine dingetjes K3 gedaan: Oortjes/koplamp/accubakje gespoten en chroomwerk gepoetst.. foto's volgen
1e laklaag en 1e keer chroom poetsen...
Bijlagen
20150412_191708.jpg
20150412_191554.jpg
20150412_191512.jpg
20150412_191423.jpg
20150412_191224.jpg
20150412_191012.jpg
20150412_190921.jpg

TheYoungOne
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 okt 2009 11:22
Bezit: CD 50 Candy Ruby Red
C 50 Elephant Grey
C 50 Smoke Green
P 50 Grey
SS 50 k1 Candy Saphire Blue

Re: Waarde K1

Bericht door TheYoungOne »

Waarom heb je voor zwart gekozen? Origineel grijs is ook te spuiten (rat Grey)

NIX
chaly addict
Berichten: 18883
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Waarde K1

Bericht door NIX »

K3. Niet K1, maar K3.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Waarde K1

Bericht door butt head »

jammer.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5176
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Waarde K1

Bericht door stoterstangen90 »

butt head schreef:jammer.
Want?

De K3 blijft zwart en de K1 blijft grijs, zoals ik het begrijp.

Of vind je het jammer dat K3 uitelkaar is?
Afbeelding

basv
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 jul 2013 22:38
Bezit: C50m

Re: Waarde K1

Bericht door basv »

foto's zijn van onderdelen van de k3 welke ik in de grondverf kreeg! de k1 is nog origineel grijs..

basv
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 jul 2013 22:38
Bezit: C50m

Re: Waarde K1

Bericht door basv »

De K1 behoeft alleen de voorvorkpoten weer grijs en de achterbrug fixen. Volgens mij hoort deze trouwens niet zwart te zijn. Gezien de roest moet deze toch gerestaureerd worden. Zal op zoek gaan naar een achterbrug in originele kleur, want als ik de huidige ga spuiten wil ik toch gelijk ook de rest doen en het leuke is nu juist de originele verf te houden, niet?

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Waarde K1

Bericht door butt head »

stoterstangen90 schreef:
butt head schreef:jammer.
Want?

De K3 blijft zwart en de K1 blijft grijs, zoals ik het begrijp.

Of vind je het jammer dat K3 uitelkaar is?

knikkerbus werk.

dat is leuk voor op je kroeg/rag brommer
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

apae01
4T-MSB addict
Berichten: 838
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:24
Bezit: CB50, teveel P50's en auto's

Re: Waarde K1

Bericht door apae01 »

Een professional levert met knikkerbussen meestal een beter resultaat dan een amateur met de beste spuitcabine...
In the beginning there was nothing, which exploded.

basv
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 jul 2013 22:38
Bezit: C50m

Re: Waarde K1

Bericht door basv »

butt head schreef:
stoterstangen90 schreef:
butt head schreef:jammer.
Want?

De K3 blijft zwart en de K1 blijft grijs, zoals ik het begrijp.

Of vind je het jammer dat K3 uitelkaar is?

knikkerbus werk.

dat is leuk voor op je kroeg/rag brommer
Dat zie je goed, was er zelf best trots op... Maar de k3 wordt ook "gewoon" opgebouwd en zal "gewoon" bereden gaan worden. Hij wordt zeker niet als nieuw. Dat maakt ook niet uit want hij is niet voor de verkoop. Zoals wij vroeger de ss50/cd50/c50 reden, ging het juist niet om fabrieksoriginaliteit, het was een way of living. De dingen die wij toen uitprobeerden en uitvonden, maakte het juist zo cool en leuk. Er komt zelfs weer het oude spaakstuurtje op van toen.

Eric
zoomerlover
Berichten: 3242
Lid geworden op: 20 dec 2011 00:15
Bezit: Een corsa 1.0 12V

Re: Waarde K1

Bericht door Eric »

apae01 schreef:Een professional levert met knikkerbussen meestal een beter resultaat dan een amateur met de beste spuitcabine...
Mooi.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!

butt head
moppersmurf
Berichten: 8904
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Waarde K1

Bericht door butt head »

basv schreef:
butt head schreef:
stoterstangen90 schreef:
butt head schreef:jammer.
Want?

De K3 blijft zwart en de K1 blijft grijs, zoals ik het begrijp.

Of vind je het jammer dat K3 uitelkaar is?

knikkerbus werk.

dat is leuk voor op je kroeg/rag brommer
Dat zie je goed, was er zelf best trots op... Maar de k3 wordt ook "gewoon" opgebouwd en zal "gewoon" bereden gaan worden. Hij wordt zeker niet als nieuw. Dat maakt ook niet uit want hij is niet voor de verkoop. Zoals wij vroeger de ss50/cd50/c50 reden, ging het juist niet om fabrieksoriginaliteit, het was een way of living. De dingen die wij toen uitprobeerden en uitvonden, maakte het juist zo cool en leuk. Er komt zelfs weer het oude spaakstuurtje op van toen.

ik zou gewoon al het ijzer wat een kleur moet krijgen weg brengen naar een poedercoater als het een gebruiks brommertje word. kan je hem nog is ergens tegen aan zetten.



ik zie het aan het accu dekseltje daar zit veel stof/vliegjes in de lak
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

NIX
chaly addict
Berichten: 18883
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Waarde K1

Bericht door NIX »

Prima werk.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

basv
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 jul 2013 22:38
Bezit: C50m

Re: Waarde K1

Bericht door basv »

Eric schreef:
apae01 schreef:Een professional levert met knikkerbussen meestal een beter resultaat dan een amateur met de beste spuitcabine...
Mooi.
Absoluut mee eens. Sterker nog, ik kon toen alles repareren mits ik maar een schroevedraaier, hamer, kruiskop, waterpomptang en een moordenaar had. Hoezo poulietrekker? Er waren alleen nieuwe onderdelen verkrijgbaar of je moest mazzel hebben in Schalkwijk of Soest. En als schoolganger had je alleen 's avonds tijd voor het sleutelen in je koude schuurtje want hij moest het weer doen anders moest je naar school fietsen.. Maar op vrijdagmiddag kwamen we allemaal bij elkaar na school in de kroeg en het weekend hockeyen, daar deed je het voor.. Ja mannen, ik ben "oude poep" maar wel 1 met enorme old-school kennis!

Plaats reactie