fs1tom schreef: ↑17 dec 2019 11:44
Dat ding zal wel een vaste mapping hebben, en aan de hand van het toerental en de gaskleppositie zal de injectie brandstofhoeveelheid X inspuiten.
Het ding heeft een smallband lambda en zal dus wel een globale correctie toepassen. Als je geluk hebt, is de mapping voor hogere toerentallen dan bij 53kmu in de 4 wel gevuld.
Maar ik vermoed dat ook deze brommers gewoon op ontsteking begrensd zijn, maar dat is maar een gokje.
Heb van het weekend de ROJO Bluetooth binnen gekregen, om de mapping van de injectie te veranderen, heeft geen verschil gemaakt.
Hij moet nog ergens anders zijn begrensd, waar weet ik niet.
Ik ga nu de injectie bende eraf halen en standaard carberateur er op zetten, met de euro 4 injectie kom ik gewoon te veel power te kort. zeker met bruggen en veel tegenwind. Ben al naar verschillende scooter winkels geweest en zei weten ook niet hoe ze dit kunnen aanpassen.
Kortom, euro4 injectie leuk voor de uitstoot, maar om normaal mee te kunnen rijden is niet te doen.
Sam23 schreef: ↑22 dec 2019 13:25
Heb van het weekend de ROJO Bluetooth binnen gekregen, om de mapping van de injectie te veranderen, heeft geen verschil gemaakt.
Hij moet nog ergens anders zijn begrensd, waar weet ik niet.
Ik ga nu de injectie bende eraf halen en standaard carberateur er op zetten, met de euro 4 injectie kom ik gewoon te veel power te kort. zeker met bruggen en veel tegenwind. Ben al naar verschillende scooter winkels geweest en zei weten ook niet hoe ze dit kunnen aanpassen.
Kortom, euro4 injectie leuk voor de uitstoot, maar om normaal mee te kunnen rijden is niet te doen.
mag ik al die injectie zooi hebben overkopen voor een klein bedrag
heb nog een gekke kronkel in de kop zitten voor mijn z50singaat50 ding.
fs1tom schreef: ↑17 dec 2019 11:44
Dat ding zal wel een vaste mapping hebben, en aan de hand van het toerental en de gaskleppositie zal de injectie brandstofhoeveelheid X inspuiten.
Het ding heeft een smallband lambda en zal dus wel een globale correctie toepassen. Als je geluk hebt, is de mapping voor hogere toerentallen dan bij 53kmu in de 4 wel gevuld.
Maar ik vermoed dat ook deze brommers gewoon op ontsteking begrensd zijn, maar dat is maar een gokje.
Haha wat een luxe dan nog
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
Vandaag een ritje van 90km gemaakt naar de Veluwe en bij 53 km/u op de teller stopt het inderdaad. Gas kan verder open, maar harder gaat ie niet. GPS meting helaas mislukt vanwege een lege telefoon.
@ Hosh eerst maar eens kijken hoe hard die van jou gaat origineel, dan weet je pas of het verschil maakt. Maar veel zal het niet zijn... Leuk als je een gps meting doet, dan weet ik ook wat het verschil is (ahum).
Hey Erwin,
Ik heb gisteren een ritje kunnen maken van ongeveer 50km en standaard rijdt hij bij mij max 53km/h en dan is het ongeveer 49km/h op de gps dus ik denk niet dat het de moeite is om het te laten uitboren
Heb zelf injectie en loopt nu tegen de 50 als je hem wilt opvoeren kuj je een onbegrensde injectie kopen met een onbegrensd spruitstuk of je kunt de tand wielen veranderen waardoor hij sneller gaat of sneller trekt het is te zien wat je wilt