Ja die Motra kraantjes, daar is verdorie iemand enorm rijk mee aan het worden!
Verkopen in enorme aantallen natuurlijk. Mijn hemel, wat een lui zitten hier
Geen Motra bezitter die erover klaagt, die zijn allang blij. Laat ze de speedo wijzers ook printen en er 25 piek voor rekenen.
Bezit: oa. c50 presscub injectie 2008 (2x) c50 presscub 2005 c50 business 1996 c50 economy 1981 c70 passport 1975 c110 sportscub frans 1968? apollo hmc 303 1972? lely senior duo 1959? dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok. en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
ja het zijn natuurlijk niet alleen die motrakraantjes. leid de aandacht maar weer af van het heikele punt. zuig aan een haan, waar jij staat wisten we ook al
nee zo'n nobel initiatief als van ildert, dat zou gefaciliteerd mogen worden. verwijzingen naar door andere liefhebbers gemaakte printfiles waardoor mensen zelf die onderdeeltjes kunnen 3Dprinten. en onderdeeltjes uitlenen aan die mensen zodat ze die files kunnen maken.
ik heb wel een aantal zeldzame onderdeeltjes, ik zou ze zo ter beschikking stellen. bijv. langwerpige knipperlichtglaasjes van de c110, heel moeilijk aan te komen. was laatst geloof ik nog iemand naar op zoek.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Ja iets uitlenen kan elke luilak. Doe liever eens iets nuttigs, lever die vuilniszakken vol Schultenbrau halve liters in en ga van de opbrengst een 3D printer kopen. Dan alleen nog even jezelf wegwijs maken in die programma's en ga dan zelf het goede voorbeeld geven.
Bezit: oa. c50 presscub injectie 2008 (2x) c50 presscub 2005 c50 business 1996 c50 economy 1981 c70 passport 1975 c110 sportscub frans 1968? apollo hmc 303 1972? lely senior duo 1959? dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok. en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
uitlenen is tenminste nog iets. nee, roepen dat een ander het goede voorbeeld moet geven, das een goeie hahaha
maar ja tis goed, ik zal morgen dat glaasje er wel even afschroeven en een fotootje ervan plempen hier.
enne, zon parts lib mag ook wel gewoon open source hoor, per slot kan toch iedereen gratis een forumaccount aanmaken. en die geldwolven die parts voor noodprijzen verkopen hou je daar toch niet bij weg, maar je breekt zo iig wel hun monopoliepositie waardoor die prijzen zullen moeten zakken, en hoe dan ook hebben we zo dan toch ons zin, en daar gaat het om.
een andere mooie bijkomstigheid is dat je met plaatjes en files nog geen product hebt gemaakt, dus is er nog geen copyright geschonden. want anders is het hele plan met een simpele rechtzaak al gauw om zeep geholpen. dat zijn wel dingen om op te letten.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Goed punt Lil. Want Honda staat er inderdaad om bekend rechtzaken over copyright te beginnen tegen een stel idioten die 3d-modellen van motrabenzinekraantjes en langwerpige knipperlichtglaasjes van de c110 op internet zetten. Hoe gaan wij dit juridisch aanpakken?
Bezit: oa. c50 presscub injectie 2008 (2x) c50 presscub 2005 c50 business 1996 c50 economy 1981 c70 passport 1975 c110 sportscub frans 1968? apollo hmc 303 1972? lely senior duo 1959? dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok. en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
nou ja goed, het kan geen kwaad om te voorkomen dat je illegale dingen doet. maar zeker als je commercieel kant en klaar gaat verkopen, moet je niet doen. nooit antwoord gekregen trouwens of er voor copyrightrechten betaald is voor die kraantjes. zoals ik al zei toen; 'ik denk van niet'.
maar trek het maar lekker in het belachelijke. better safe than sorry. en baat het niet dan schaad het niet. en wat was ookweer 'the mother of all fuck-ups'?...
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Bezit: oa. c50 presscub injectie 2008 (2x) c50 presscub 2005 c50 business 1996 c50 economy 1981 c70 passport 1975 c110 sportscub frans 1968? apollo hmc 303 1972? lely senior duo 1959? dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok. en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
o zou het? en waarom, omdat ik me niet erg conformeer? was het maar waar, lekker rustig, te veel mensen om me heen, en de meeste ook nog es een keer niks an. nee, het probleem is eerder dat ik de mensen gewoon een beetje zat ben. maar das nog steeds mijn probleem, ik ben iig altijd zo geweest zoals ik ben, en dat is me prima, en daar ga ik ook niks aan veranderen.
je hebt ook van die mensen die zijn constant zichzelf niet, om maar geaccepteerd te worden, maar dan worden ze dus geaccepteerd voor wat ze niet zijn. ik geef zulke mensen als ik ze tegenkom dit soms weleens ter overdenking.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Bezit: oa. c50 presscub injectie 2008 (2x) c50 presscub 2005 c50 business 1996 c50 economy 1981 c70 passport 1975 c110 sportscub frans 1968? apollo hmc 303 1972? lely senior duo 1959? dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok. en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
ja dat had ik ook kunnen zeggen. maar dan lijk ik weer zo op gonzo, en dat vind ik ook maar niks.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.
Bezit: oa. c50 presscub injectie 2008 (2x) c50 presscub 2005 c50 business 1996 c50 economy 1981 c70 passport 1975 c110 sportscub frans 1968? apollo hmc 303 1972? lely senior duo 1959? dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok. en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.