volgens mij zit er ook nog zoon cr8 in mijn motor dax die is aan het eind van de straat wel warm
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/apple_icon_rolleyes.png)
heb je dat zelf gedaan, en wat is er precies opgevoerd?ernstvz94 schreef:hij is wel opgevoerd, is dat een probleem met de garantie ?
Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Als je de moeite wilt doen, graag...Edo schreef:Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Bleek; die Chinezen hadden hun eigen prul belabeled met NGK, het enige wat miste was de inscriptie "JAPAN" op de rand van de bougie.
Kutchinezen.
Als iemand het interessant vind kan ik de twee bougies naast elkaar leggen en een foto maken.
NIX schreef:Dit systeem werkt echt briljant.
warnouts schreef:Ik wil een nieuwe uitlaat want mijn uitlaat maakt veel te weinig lawaai.
Morgen kom ik op me werk, zal ik zo'n bami ding even meenemen. Even een waarschuwing trouwens; als ik me niet vergis had Lejon ooit nog eens NGK'tjes bij Rovaza gekocht die ook stuk gingen. Toen ik de bougie zag herkende ik hem meteen. Bami.Thomgun schreef:Als je de moeite wilt doen, graag...Edo schreef:Dit klopt, bij ons op het werk gingen de Chineese 4-taktjes altijd kapot vanwege de bougie. Een belletje naar China met de vraag of ze er fabriek-af NGK'tjes in wilde stoppen leek bij de nieuwe lichting goed te zijn gegaan. Totdat al die scooters ook kapot gingen door de bougie.Lejon schreef:Weet je het zeker de verschillen zijn miniem. Het enige verschil is dat er op de originele japan op het doosje staat en op de bougie zelf
Bleek; die Chinezen hadden hun eigen prul belabeled met NGK, het enige wat miste was de inscriptie "JAPAN" op de rand van de bougie.
Kutchinezen.
Als iemand het interessant vind kan ik de twee bougies naast elkaar leggen en een foto maken.