Replica C50

Hier kun je praten over je honda.
Fast Eddie
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jul 2010 14:30
Locatie: Buriram

Re: Replica C50

Bericht door Fast Eddie »

Ha ha wie weet wordt het een bestseller.Wat betreft de immi C. Een ieder heeft er een eigen menig over en dat mag. Waar het om gaat is of diegene er mee gelukkig is. net zoals ik vroeger met m'n FS1. Zelf heb ik in de NL een C staan waar ik een hoop plezier ellende me beleef. Met m'n Wave en Scoopy heb ik niets. Ze zijn er puur voor om van A naar B te gaan. Dus de C-fever bestaat zeker.

Jacob
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 apr 2011 15:30
Locatie: Drachten

Re: Replica C50

Bericht door Jacob »

ger schreef:
Tja ook de afwerking van het origineel was niet zo denderend , de lak zat meteen op het metaal gespoten zonder primer, dus jah roesten deden ze wel ;)
Maar goed , we noemen het maar karakter denk ik :lol:
Ik heb ook al eens eerder een opmerking geplaatst over het lak-technische gedeelte van de oude C50. Als mijn restauratieproject af is, durf ik (nu al) te stellen dat hij beter is als toen hij uit de fabriek kwam rollen. En wat karakter betreft heeft Honda de eer met haar viertaktbrommertjes van toen. De 'piloten' van die dingen trouwens ook...
Al is die tweetakt nog zo snel...

Jacob
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 apr 2011 15:30
Locatie: Drachten

Re: Replica C50

Bericht door Jacob »

Fast Eddie schreef:Ha ha wie weet wordt het een bestseller.Wat betreft de immi C. Een ieder heeft er een eigen menig over en dat mag. Waar het om gaat is of diegene er mee gelukkig is. net zoals ik vroeger met m'n FS1. Zelf heb ik in de NL een C staan waar ik een hoop plezier ellende me beleef. Met m'n Wave en Scoopy heb ik niets. Ze zijn er puur voor om van A naar B te gaan. Dus de C-fever bestaat zeker.
Als de (nu nog voordelige) Super van de Super Motor Company zichzelf bewijst als een betrouwbaar vervoersmiddel, kan het met de juiste marketing-strategie een bestseller worden. Althans daar ben ik van overtuigd. Zeker met de huidige brandstofprijzen. Ikzelf was meteen aangenaam verrast door zijn verschijning. Hij is in het echt ook vele malen mooier als in de folder. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke smaak en mening.
Al is die tweetakt nog zo snel...

Nexus6
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 242
Lid geworden op: 12 aug 2010 14:46
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: Replica C50

Bericht door Nexus6 »

robertsp schreef:Nee, ik had een proefrondje gereden op de super.
Hoi Robert, Ohh dan is het logisch dat je aan de bak moest wennen, dat had ik ook. Inmiddels is de 'imi' ruimschoots ingereden en staat er reeds een dikke 2800km op de teller.

M.v.g.

Nexus
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --

Jacob
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 apr 2011 15:30
Locatie: Drachten

Re: Replica C50

Bericht door Jacob »

Afbeelding

Even uitproberen (de picture).
Al is die tweetakt nog zo snel...

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Re: Replica C50

Bericht door john »

Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Nexus6
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 242
Lid geworden op: 12 aug 2010 14:46
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: Replica C50

Bericht door Nexus6 »

Jacob schreef:Afbeelding

Even uitproberen (de picture).
Leuke foto Jacob! :wink:
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --

Nexus6
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 242
Lid geworden op: 12 aug 2010 14:46
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: Replica C50

Bericht door Nexus6 »

Jammer voor Symba, het is hem net niet. De voorpartij is totaal anders.. :mrgreen:
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --

ciebie
4T-MSB zombie
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 jan 2009 16:24
Bezit: Honda CB50J, Honda C50 lange termijn project, C70 nog langer termijn project
Locatie: Soest

Re: Replica C50

Bericht door ciebie »

Nexus6 schreef:
Jammer voor Symba, het is hem net niet. De voorpartij is totaal anders.. :mrgreen:
Ach, dat hebben er wel meer..

Mano
Krasser
Berichten: 2729
Lid geworden op: 16 jul 2010 22:51
Bezit: CD50
Locatie: Zuilen

Re: Replica C50

Bericht door Mano »

Wanneer komen en Dress-up setjes voor die Super-s? Of zijn die er al?
Net als op de Imi Daxen jezelf lekker voor de gek houden en er overal Honda op plakken.
RobHonda schreef:er zit best een verschil tussen een ss en een cb blok

Afbeelding

Matr
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 185
Lid geworden op: 03 sep 2009 21:09
Locatie: Amsterdam

Re: Replica C50

Bericht door Matr »

ciebie schreef:
Nexus6 schreef:
Jammer voor Symba, het is hem net niet. De voorpartij is totaal anders.. :mrgreen:
Ach, dat hebben er wel meer..
Haha, my thoughts :D
C50L, 1980
Moto Guzzi V50 NATO, 1986

Jacob
4T-MSB beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 08 apr 2011 15:30
Locatie: Drachten

Re: Replica C50

Bericht door Jacob »

Het zal een replica zijn van iets, maar wat mij betreft niet van de C50. Hij heeft met zijn conventionele voorvork en hoge voorspatbord eerder iets weg van de scoopy. Als de Super door sommigen al als mutant ervaren wordt, zal deze nog ondefinieerbaarder overkomen.
Al is die tweetakt nog zo snel...

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Replica C50

Bericht door Kippenverver »

Lijkt er aardig op vind je niet:

Afbeelding

Dat is een Honda Wave 110.
Ga heen en vereenvoudig u!

Nexus6
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 242
Lid geworden op: 12 aug 2010 14:46
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: Replica C50

Bericht door Nexus6 »

Mano schreef:Wanneer komen en Dress-up setjes voor die Super-s? Of zijn die er al?
Net als op de Imi Daxen jezelf lekker voor de gek houden en er overal Honda op plakken.
Ha..ha die setjes zijn er al lang... en denk nu maar niet dat ik deze op mijn Super plak! Een Super is GEEN Honda.
-- Het viertakt geluid is een prachtig opiaat als je het niet te serieus neemt --

Thumper
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 mei 2011 12:35
Bezit: CD50, C50
XR80,XR80, XL600r, XR600r
XBR500
CR500
Kick 'n go
Amigo, Novio

Re: Replica C50

Bericht door Thumper »

Imho zou er voor een echte Honda tegenwoordig bijna geen markt meer zijn.

De kopers zouden het niet willen omdat ie te duur zou zijn met te weinig vormgeving en toeters en bellen.
De fabrikanten en winkels niet omdat ze te goed zijn.

Persoonlijk vindt ik dat ze er met die super een leuk hedendaags ding van hebben gemaakt voor een best scherpe prijs.

Als het ding dan ook nog zuinig is, en een redelijke levensduur heeft is het imho een geslaagd iets.

Plaats reactie