Re: Gerechtigheid?
Geplaatst: 22 jan 2010 19:48
Dat zou de mooiste oplossing zijn... Maar die ideeën doen het niet zo goed bij het grote publiek volgens mij.
Hét forum voor Honda viertakt bromfiets liefhebbers. Mogelijk gemaakt door de Honda 4-Takt Bromfietsen Vereniging Nederland.
https://www.4takt.net/
Nee, dan heet het een monarchie....Kippenverver schreef:En als je de kamer wegneemt, gebeurd er tenminste nog eens wat!
Ik hou me er op mijn opleiding redelijk mee bezig. Een brandstofcel kan gewoon uitgeschakeld worden, maar niet voor langere tijd, maar dat hangt ook weer sterk van het type cel af. Geen vermogensvraag = geen geleverd vermogen, heel simpel.Jurrien schreef:Hoe weet je dat? De laatste keer dat ik met brandstofcelontwikkelingen heb meegekeken is anderhalf jaar geleden, dus er kan natuurlijk veel veranderd zijn.. Maar toen was het allemaal nog behoorlijk stationair.hondaap schreef:Even tussendoor: brandstofcellen zijn wel regelbaar en reageren net als accu's op vermogensvraag, het is niet zo dat ze altijd aan staan. Hoewel het wel weer slecht is om ze heel laag te belasten, en slecht voor het rendement om ze zwaar te belasten.
Sterker nog, in Apeldoorn rijdt een of meer stadsbussen rond op waterstof, met grote platen weerstanden op het dak. Als de bus stilstaat (ook 's nachts in de stalling) staat die brandstofcel vrolijk door te pruttelen en wordt de energie weggegooid als warmte door de weerstanden op het dak...
Dit is een mooie opmerking. We hebben 2 vrouwelijke ministers van verkeer en waterstaat gehad die voor de invoering van het kenteken al bezig waren die gevaarlijke 2 wieler van de weg te krijgen.( "ik ben ze liever kwijt dan rijk",was de uitspraak van een van de bewindslieden)Roelof schreef:De laatste zin in het artikel is volgens mij de hele gedachte waar het om draait: ,,Het gaat niet zo slecht met de tweewielerbranche, het is een milieumaatregel.'' De rest tja, televaag