Marktplaats adv

Hier kun je praten over je honda.
Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1915
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Marktplaats adv

Bericht door lil »

ok dat wist ik niet, ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat ze al zo lang in productie zijn, dat had ik niet durven vermoeden. weten we dan ook weer, bedankt voor de info
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2537
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Marktplaats adv

Bericht door MrSinga »

lil schreef: 25 nov 2022 09:07 wacht maar tot je milieuzones krijgt gebaseert op bouwjaar, dan weten ze het ineens wel precies
brommers en moto's mogen nog alle lezz zones binnen momenteel

NIX
chaly addict
Berichten: 18833
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Marktplaats adv

Bericht door NIX »

In NL niet. Om die reden ging de RDW ineens zelf bouwjaren toevoegen aan reeds gekentekende brommers, met name die in de overgangsperiode (2005-2006) alleen maar geschouwd zijn. Die mogen Amsterdam en ik dacht Den Haag niet meer in. Tenzij we van hetzelfde ding een motor maken, dan mag het weer wel. Totaal de weg kwijt.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 638
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: Marktplaats adv

Bericht door Dennoz »

Ja inderdaad , Denhaag heeft een klein stukje Nootdorp geannexeerd…kan ik dus mooi niet doorheen terwijl het er 3 kwartier van af ligt zowat.
Met betaalde ontheffing ben ik wel milieu vriendelijk genoeg, of met een motor-amigo kan het ook. :P
Hop hop gas dr op

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1915
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Marktplaats adv

Bericht door lil »

ja dank voor jullie bijval, ik zou bijna aan mezelf gaan twijfelen. milieuzone denhaag omvat echt een enorm gebied, met delft en rijswijk en weet ik wat al niet erbij, ik kan hier bijna gewoon niet meer wegkomen, of ik moet vanuit hoekvanholland bijvoorbeeld omrijden via rotterdam om in leiden te komen ofzo. belachelijk. en niet omdat mijn brommer zo vervuilend is maar vanwege een bouwjaar wat dus kennelijk ook nog eens op de gok tot stand komt. bovendien, zo ik kortelings heb geleerd, geldt de landelijke regel dat voertuigen ouder dan 40 jaar zijn vrijgesteld van milieuzones net weer niet voor brommers... je kan gewoon niet meer normaal reizen zo, iedere gemeente mag stadstaatje spelen en z'n eigen regeltjes verzinnen en zelfs mogen verwachten dat iedereen daar vervolgens ook weet van heeft, wat natuurlijk volkomen belachelijk is. maar je beboeten doen ze, met een dwangarbeider die gedwongen met behoud van uitkering onbetaald de camerabeelden mag naspeuren op zoek naar herkenbare kentekenplaten, ipv een be-edigd ambtenaar (want het mag ook geen cent kosten ook), en betalen zal je. al moeten ze jou en je hele gezin ervoor te gronde richten.

ik hoop dat de belgen een keer nederland aanvallen en annexeren. dan kunnen we overal normaal rijden en zijn onze hondas gelijk ook het dubbele waard.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 638
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: Marktplaats adv

Bericht door Dennoz »

4 takten ouder dan 40 jaar kunnen een levenslange ontheffing krijgen , in mijn geval betekent het dat ik vanuit leiden naar Zoetermeer moet naar een of ander scooter-point die dan zegt …mjah het is inderdaad een 4 takt van minimaal 40 jaar zoals de type omschrijving op het kenteken vermeld, met dat prulletje kan ik dan bij de gemeente Den Haag een ontheffing kopen voor 25 euro, ze verschaffen zichzelf 8 weken de tijd om te reageren .2 takten daarentegen kunnen alleen 1 strippenkaart van 10 uur per jaar kopen…strippen op is niet niet brommen dus.
Nou moet ik 1 straat in de milieuzone door dus rij wel 2 km om.
Ik vrees dat andere steden wel zullen volgen met ieder een eigen systeem dus het zal nog kutter worden uiteindelijk.

Owja , ergens omtrend 1850 heeft die Leopold daadwerkelijk plannen gesmeed om Nederland te annexeren, mocht niet van Frankrijk destijds dus het had zomaar allemaal beter kunnen zijn!
Hop hop gas dr op

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2537
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Marktplaats adv

Bericht door MrSinga »

lil schreef: 26 nov 2022 15:03ik hoop dat de belgen een keer nederland aanvallen en annexeren. dan kunnen we overal normaal rijden en zijn onze hondas gelijk ook het dubbele waard.
Nee hoor doen we nu nog niet. Gewoon wachten tot de ijskap genoeg smelt en we zijn onze noordenburen grotendeels kwijt :D dan wordt het een klein landje en ideaal om in te palmen ;)

Nee alle gekheid op een stokje, zelfs moest prinses Elisabeth verliefd worden op iemand van het huis van oranje kan dat niet doorgaan door onze grondwet dat bepaald dat de rechtstreekse in rij voor koning/koningin nooit met iemand van oranje mogen samen zijn

Maar goed, on topic.
Question, stel ik kom met mijne brom naar NL en tuf zo’n zone binnen. Hoe weet ik dat of zou ik moeten weten dat dit in voege is?

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1915
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Marktplaats adv

Bericht door lil »

MrSinga schreef: 26 nov 2022 16:28 Question, stel ik kom met mijne brom naar NL en tuf zo’n zone binnen. Hoe weet ik dat of zou ik moeten weten dat dit in voege is?
ja niet. niet echt iig, kan zijn dat je net toevallig ergens een onooglijk klein wit bordje ziet met in zwarte letters 'milieuzone' erop en een afbeelding van een kamera, zonder verdere text en uitleg over of en in hoeverre dat op jou slaat, en dan zou je het op wonderbaarlijke wijze kennelijk vanzelf moeten weten. gemeente denhaag zegt wel dat bij iedere toegangsweg in denhaag borden staan in de zin van het al genoemde milieuzonebord vergezeld met een normaal rond verkeersbord met rode rand en afbeelding van een brommer erin plus een bord met text en uitleg. ik heb ze nog nooit gezien. afgezien van dat milieuzonebordje, die heb ik wel een keertje ergens gezien, maar die staan ook lang niet overal.

de boete is wel al eens met succes aangevochten op grond van het feit dat op de foto de bewuste borden niet te zien waren en ook niet uitgemaakt kon worden of die foto uberhaupt was gemaakt op een plek waar een milieuzone van kracht was, er was bijvoorbeeld geen straatnaambordje te zien ofzo, kon dus overal genomen zijn. maar het verbod schijnt zelfs het fietsen met uitgeschakelde motor te omvatten, wat mijns inziens nooit in de geest van de wet kan zijn geweest.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

Blablabla, bladiebla, MARKTPLAATS ADV TOPIC.........
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1915
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Marktplaats adv

Bericht door lil »

man rot op
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

https://www.facebook.com/marketplace/it ... tory_share

Geen marktpl, wel adv van een bekende. Dus met deze blokken zal,weinig mis zijn, misschien wel beter dan fabriek af
Try and die techniek....... love it.

NIX
chaly addict
Berichten: 18833
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Marktplaats adv

Bericht door NIX »

Jee, nooit geweten dat die hier bijna om de hoek woont. En letterlijk hier om de hoek in Milsbeek moet ook nog een stroker zitten, heb die alleen nog nooit gespot.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

lil schreef: 26 nov 2022 22:09man rot op
Ga jij lekker naar je bandentopic je kennis verkondigen.
# doeslief
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

Ik weet er wel een in Groesbeek........met een dax op duits kenteken.... woont ondertussen in kranenburg
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Marktplaats adv

Bericht door gonzo »

Maar weer ontopic, anders wordt er weer gezeurd......
Try and die techniek....... love it.

Plaats reactie