honda atc op kenteken?

Hier kun je praten over je honda.
sytse
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2008 20:55
Locatie: ede

honda atc op kenteken?

Bericht door sytse »

hee ik kwam laast achter de brommer/cross

Honda atc maar wat ik me af vroeg kan zoon ding op kenteken kan het nergens vinden.

meschien iemand hier die het weet

Afbeelding

Afbeelding

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

Ik heb hem nog nooit op kenteken gezien.
Hij is ook echt gemaakt voor het rijden op ruw terrein(zover ik weet geen differentieel achter), dus ook levensgevaarlijk op de weg...

Sommige ATC's veren op de banden :D

Welke versie van de ATC zat je naar te kijken?
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Bericht door nitelife »

ik heb in neuss(D) 2jaar geleden een atc70 (of was het 90?) frame met duitse papieren zien liggen. zomaar een atc keuren zonder papieren in nederland wil denk ik niet lukken. die met duitse papieren zou wel moeten gaan, alleen zullen die frames erg moeilijk zijn om aan te komen.
TWD for life!

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

Zou mijn vingers er alleen aan branden als je genoeg centjes hebt. Reken maar dat als er iets kapot gaat dat je de onderdelen speciaal op maat moet laten maken. Heb ze nog nooit op Marktplaats zien staan.

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

nitelife schreef:ik heb in neuss(D) 2jaar geleden een atc70 (of was het 90?) frame met duitse papieren zien liggen. zomaar een atc keuren zonder papieren in nederland wil denk ik niet lukken. die met duitse papieren zou wel moeten gaan, alleen zullen die frames erg moeilijk zijn om aan te komen.
zowel de 70 als de 125 heb ik gezien toen.. dit jaar eigenlijk niet gezien :?
zon duitse hype ofzo..
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

jos123
4T-MSB addict
Berichten: 788
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:07
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door jos123 »

Marinus84 schreef:Zou mijn vingers er alleen aan branden als je genoeg centjes hebt. Reken maar dat als er iets kapot gaat dat je de onderdelen speciaal op maat moet laten maken. Heb ze nog nooit op Marktplaats zien staan.
je hebt een les geleerd de afgelopen maanden?
[Gezocht]: Honda XS-500, liefst rijdend, uiterlijk boeit niet zo.

Nog geen lid van de HVN?


Post ook veilig:
<------------------------------------------------------ ATC Vrije Zone ------------------------------------------------------------>

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Bericht door nitelife »

wat een onzin marinus. hoop onderdelen zijn nog nieuw leverbaar bij cms en ebay usa staat er vol mee. alles is ook zeer robuust uitvoerd, dus kapot gaat het niet zo heel snel. je rijdt honda hoor, geen bamibal die uit elkaar donderd bij de eerste zandberg.

ik heb zaterdag nog op de atc70 van bart gereden, het is echt een geweldige pretmachine :D
TWD for life!

chaly-dude
chaly's angel
Berichten: 1617
Lid geworden op: 27 jan 2007 20:42
Bezit: halve SS50, XL600V Transalp
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door chaly-dude »

nitelife schreef:wat een onzin marinus. hoop onderdelen zijn nog nieuw leverbaar bij cms en ebay usa staat er vol mee. alles is ook zeer robuust uitvoerd, dus kapot gaat het niet zo heel snel. je rijdt honda hoor, geen bamibal die uit elkaar donderd bij de eerste zandberg.

ik heb zaterdag nog op de atc70 van bart gereden, het is echt een geweldige pretmachine :D
maar Marinus heeft wel gelijk dat een ATC op kenteken je een goeie zak geld gaat kosten ;)

Eerst moet je 'm zoeken (gratis),
dan moet je 'm ophalen (vast in duitsland, dus veel benzine kosten),
Daarna moet ie gekeurd worden en hij is vast nog niet keuringsklaar... (nog meer kosten).
Als ie dan eenmaal gekeurd is krijg je nog een verzekeringsverhaal.. zou ie dan oldtimerverzekering kunnen krijgen?

Nou ja... om een lang verhaal kort te maken ;)
Het zou vast wel kunnen... maar je moet geluk en veel geld hebben :D

nitelife
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1843
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:17
Locatie: Ooievaarsstad

Bericht door nitelife »

ja het kost geld, wat raar.... ik dacht dat ze hem bij je langs kwamen brengen en dat je dan alleen dankjewel hoefde te zeggen. sorry niet over na gedacht, goed dat je dit even aan mij uitlegd chaly-dude.
TWD for life!

Marinus84
4T-MSB addict
Berichten: 561
Lid geworden op: 28 jan 2007 16:20
Locatie: Haarlem

Bericht door Marinus84 »

Maaaaaar dat over die onderdelen op cmsnl wist ik weer niet :)

Heb die ATC onderdelen nooit ergens gezien, dus het leek mij dat je aardig veel pas moet laten maken. Niet dus..

Enneh, hoe koop je zulke bandjes? Kan me voorstellen dat als je een oud ding koopt dat de bandjes uitgedroogd zijn :?

argènteoluna
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 jan 2007 20:55
Locatie: Arnhem

Bericht door argènteoluna »

sander schreef:
Marinus84 schreef: Enneh, hoe koop je zulke bandjes? Kan me voorstellen dat als je een oud ding koopt dat de bandjes uitgedroogd zijn :?
Google.....
http://tinyurl.com/mytn4d
:lol: geniale opmerking!!
BMW Z3 2.8 (1999)
Honda CY50K1 (1979)
Honda Z50AK5 (1974)

ruben
4T-MSB regular
Berichten: 251
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10
Locatie: Amsterdam

Bericht door ruben »

Ik heb er in boskoop 1 zien rijden met landbouwvoertuig strepen erop.
of dit helemaal legaal is weet ik niet.

Wout
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 138
Lid geworden op: 03 feb 2009 20:49
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door Wout »

Een 50cc quad kan ook gewoon straatlegaal rondrijden op kenteken, ik zou niet weten waarom zoiets niet op kenteken zou kunnen?
Er zijn volgens mij ook van die kitjes te koop voor dax en monkey om van 1 achterband naar 2 te gaan, lijkt me best vet eigenlijk. :lol:
Afbeelding

john
4T-MSB zombie
Berichten: 3342
Lid geworden op: 27 jan 2007 23:50
Bezit: gorilla white special
ATC70
woody c50
Locatie: keukenhof city

Bericht door john »

ruben schreef:Ik heb er in boskoop 1 zien rijden met landbouwvoertuig strepen erop.
of dit helemaal legaal is weet ik niet.
ja dat mag maar daar zitten veel regels aan vast, exact weet ik het niet, je moet in ieder geval een boerenbedrijf hebben
Driving an ATC.... You can crash.. this won't happen any time, but can happen at any time...

Plaats reactie