De tegenstanders zullen het waarschijnlijk daar ook niet mee eens zijn. Ik zou de piaggio ook eerder onder categorie motorfiets plaatsen.se7ven schreef:Zodra de scooterboys 18 zijn kopen ze een volkswagen golf en halen ze de demper er uit.
Mooie tribal op de achterruit en een flinke audioinstallatie die niet goed hoeft te klinken maar wel hard kan. Pas dan tel je mee!
De 125cc 11kw regel als hij in nederland word ingevoerd (moet vd EU) zal altijd vergezeld gaan met een 1 of 2 daagse opleiding net als de Piaggio MP3 (=max 400cc)
Nogmaals ik begrijp niet dat je wel met een 400cc piaggio NU mag rijden en een 125cc ineens een rijbewijs moet halen. Volgens mij mag je met de 125cc niet eens op de snelweg.
Ik begrijp ook niet de figuren die hier tegen zijn. 400cc mag nu wel maar 125cc in de toekomst niet?
Je mag dus max 14,75 pk. Menig 4takt brommertje heeft al meer. Ik ben meer tegen de 110cc of meer brommers/snorfiets dan tegen deze regel. Die zijn officieel niet eens verzekerd!
Ik ben zelf van plan om een piaggio mp3 te kopen maar het kan ook een quad worden.
Ik heb al eens een trike gereden met autokenteken. (zelfbouw op basis van een honda motor. zo gekocht)
Ik ben er ook op tegen. Al die idioten die nu al niet auto kunnen rijden op een motorfiets, kan nooit goed gaan.