Benzinekraan

Hier kun je praten over je honda.
Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Benzinekraan

Bericht door Dezelfde Jasper »

Wat een onzin, en wat een mooi topic.

four
4T-MSB regular
Berichten: 282
Lid geworden op: 11 dec 2008 16:17
Locatie: Keijenborg
Contacteer:

Re: Benzinekraan

Bericht door four »

Ja stiekem heeft het toch wat he.
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...

HondaRat
4T-MSB regular
Berichten: 444
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:52
Locatie: Bolsward

Re: Benzinekraan

Bericht door HondaRat »

blijf proberen... ook al is het onzin
Laatst gewijzigd door HondaRat op 07 mei 2010 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
dnepr k650 , ural m72 , suzuki sv650 , honda ss50 , armstrong mt500

ml03zl
Moderator
Berichten: 1259
Lid geworden op: 16 jan 2007 20:27
Bezit: .
ZB50 (2x)
Z50A
CD50
Monster S4
Locatie: Bussum
Contacteer:

Re: Benzinekraan

Bericht door ml03zl »

Nee dat heeft ie niet. Waarom zou die jongen niet op een "Dax-type" brommer mogen rijden? Omdat ie Wesley heet? wat een onzin, laat 'm lekker sleutelen aan z'n Dx.
Op je 16e hoef je je echt nog niet af te vragen "wat wil ik nu eigenlijk" en al helemaal niet als we het over een brommertje hebben.
http://www.ktm.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

CB50dude
4T-MSB addict
Berichten: 969
Lid geworden op: 31 jan 2010 20:52
Bezit: Kawasaki GPX 600 R
Geen brommert meer :(
Locatie: Eemnes

Re: Benzinekraan

Bericht door CB50dude »

ml03zl schreef:Nee dat heeft ie niet. Waarom zou die jongen niet op een "Dax-type" brommer mogen rijden? Omdat ie Wesley heet? wat een onzin, laat 'm lekker sleutelen aan z'n Dx.
Op je 16e hoef je je echt nog niet af te vragen "wat wil ik nu eigenlijk" en al helemaal niet als we het over een brommertje hebben.
Wijze woorden maar even een quote van gemaakt want het is waar :!:

Wat ik wel wil zeggen is dat het me zwaar onhandig lijkt ik zou het daarom al mijden maar ja dat zegt nog niets over jou.
Stel nou he je rijd door de woeste wildernis van Bolivia zuid Amerika(of ergens op afgelegen boeren weg in het eemland).
Je bent net in de sloot beland je bent aan het zinken je benzine is op,en je bloed hevig door een massieve buikwond maar het is oké want je hebt dit
Je gebruikt het fluitje en hulp zal eraan komen ja hoe kom ik daar toch op :mrgreen:
Afbeelding

http://www.youtube.com/watch?v=9sX_uscu ... re=related
Honda CoolDriver50

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5864
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Benzinekraan

Bericht door Jurrien »

Volgens mij stond hier een heel mooi stukje van Jelke... :?
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

trettrettret
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:19

Re: Benzinekraan

Bericht door trettrettret »

WTF,

Wie heeft waarom mijn stukje weg gehaald.. Er stond niks in dat andere mensen beledigde. CENSUUR is het.

Dude met je benzine kraan..

Werk je kraantje gewoon weg. Boor een gat (mag in een imi dax) net onder de zadel rand of vlak boven het blok tussen de de blokboutjes en plak er een chaly kraan achter of gewoon een dax kraan waarvan je het flapje gewoon een stukje weg vijlt zodat ie der in past.

En laat je zeker niet demotiveren door mensen die zeggen dat je moet scooter gaan rijden, terwijl ze zelf niet kunnen customizen en alleen maar kant en klare onderdelen van een of ander oriëntaals merk als Clitaco of Gaytona op hun brommer kunnen schroeven.

four
4T-MSB regular
Berichten: 282
Lid geworden op: 11 dec 2008 16:17
Locatie: Keijenborg
Contacteer:

Re: Benzinekraan

Bericht door four »

trettrettret schreef:En laat je zeker niet demotiveren door mensen die zeggen dat je moet scooter gaan rijden, terwijl ze zelf niet kunnen customizen en alleen maar kant en klare onderdelen van een of ander oriëntaals merk als Clitaco of Gaytona op hun brommer kunnen schroeven.
Jammer dat je het zo op de man af speelt. Voor alle duidelijkheid, ik wil deze jongen absoluut niet demotiveren in wat dan ook, mijn laatste post in dit topic is dan ook gebaseerd op alle verhalen van de afgelopen maanden. Lees je eerst even in voordat je een beeld vormt gebaseerd op 1 enkele post.

edit: je zegt zelf dat mensen moeten mogen customize, maar je geeft wel af op kitaco en daytona. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
niek is ik schreef: meneer honda kun je ook verbeteren...

pirtre
4T-MSB regular
Berichten: 381
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:12
Locatie: Amersfoort

Re: Benzinekraan

Bericht door pirtre »

als je slangetjes wil gebruiken, lekker doen
niet de handigste oplossing maar daar kom je vanzelf wel achter
sommige mensen vinden ruïnes ook mooi...
honda sleutelaar schreef:iedereen kan beunen

trettrettret
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 mei 2007 12:19

Re: Benzinekraan

Bericht door trettrettret »

four schreef:
trettrettret schreef:En laat je zeker niet demotiveren door mensen die zeggen dat je moet scooter gaan rijden, terwijl ze zelf niet kunnen customizen en alleen maar kant en klare onderdelen van een of ander oriëntaals merk als Clitaco of Gaytona op hun brommer kunnen schroeven.
Jammer dat je het zo op de man af speelt. Voor alle duidelijkheid, ik wil deze jongen absoluut niet demotiveren in wat dan ook, mijn laatste post in dit topic is dan ook gebaseerd op alle verhalen van de afgelopen maanden. Lees je eerst even in voordat je een beeld vormt gebaseerd op 1 enkele post.

edit: je zegt zelf dat mensen moeten mogen customize, maar je geeft wel af op kitaco en daytona. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Haha dus jij noemt onderdelen kopen van een of ander orientaals merk, en die op je brommer schroeven customizen... ja das wel knap hoor.. maar zelf een uitlaatje buigen, een dempertje in elkaar lassen.. kabeltjes weg werken en zelf zadels bouwen en sturen buigen heet zeker beunen. Yeah right.

Dude.. ik speel het inderdaad op de man. Weet je waarom? Omdat jij het op de man speelt naar onze grote dax vriend. De dude vraagt om tips om een benzine kraantje weg te werken.. en jij gaat lopen roepen dat ie maar een scooter moet kopen. Sorry hoor, maar wie heeft er hier commentaar op de man af. (Om je eigen woorden te gebruiken, de pot verwijt de ketel) En het kan me geen ruk schelen of the dude al 20 posts over zn dax heeft geplaatst waarin ie om tips vraagt. Het gaat mij der om dat jij demotiverend bezig bent. Beetje jammer. Bedenk gewoon een tip, of bemoei je niet met het topic.

Maar goed, ik heb dus ff zn berichten doorgelezen en ik zie er niks verkeerds aan. De dude vraagt gewoon om advies met regelmaat. De dude is enthousiast over zn dax, post enthousiast als ie een nieuw knipperlicht heeft.. I dont see the problem. Maar goed blijkbaar moet je dan een scooter kopen.. Thanks Four, voor je motiverende posts...

djwesz11
4T-MSB regular
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 jan 2010 13:44
Locatie: Leusden!
Contacteer:

Re: Benzinekraan

Bericht door djwesz11 »

trettrettret schreef:
four schreef:
trettrettret schreef:En laat je zeker niet demotiveren door mensen die zeggen dat je moet scooter gaan rijden, terwijl ze zelf niet kunnen customizen en alleen maar kant en klare onderdelen van een of ander oriëntaals merk als Clitaco of Gaytona op hun brommer kunnen schroeven.
Jammer dat je het zo op de man af speelt. Voor alle duidelijkheid, ik wil deze jongen absoluut niet demotiveren in wat dan ook, mijn laatste post in dit topic is dan ook gebaseerd op alle verhalen van de afgelopen maanden. Lees je eerst even in voordat je een beeld vormt gebaseerd op 1 enkele post.

edit: je zegt zelf dat mensen moeten mogen customize, maar je geeft wel af op kitaco en daytona. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Haha dus jij noemt onderdelen kopen van een of ander orientaals merk, en die op je brommer schroeven customizen... ja das wel knap hoor.. maar zelf een uitlaatje buigen, een dempertje in elkaar lassen.. kabeltjes weg werken en zelf zadels bouwen en sturen buigen heet zeker beunen. Yeah right.

Dude.. ik speel het inderdaad op de man. Weet je waarom? Omdat jij het op de man speelt naar onze grote dax vriend. De dude vraagt om tips om een benzine kraantje weg te werken.. en jij gaat lopen roepen dat ie maar een scooter moet kopen. Sorry hoor, maar wie heeft er hier commentaar op de man af. (Om je eigen woorden te gebruiken, de pot verwijt de ketel) En het kan me geen ruk schelen of the dude al 20 posts over zn dax heeft geplaatst waarin ie om tips vraagt. Het gaat mij der om dat jij demotiverend bezig bent. Beetje jammer. Bedenk gewoon een tip, of bemoei je niet met het topic.

Maar goed, ik heb dus ff zn berichten doorgelezen en ik zie er niks verkeerds aan. De dude vraagt gewoon om advies met regelmaat. De dude is enthousiast over zn dax, post enthousiast als ie een nieuw knipperlicht heeft.. I dont see the problem. Maar goed blijkbaar moet je dan een scooter kopen.. Thanks Four, voor je motiverende posts...
Bedankt voor dit goedgeplaatste verlossende woord

NIX
chaly addict
Berichten: 18834
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Benzinekraan

Bericht door NIX »

Nou, af en toe word ik ook knap moe van je, ook al probeer ik soms je brol toch weer aan de gang te helpen.




En het is net of ik een post mis.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Plaats reactie