nielspbr schreef:*probeert zich een half asje voor te stellen*
Bij een skyteam 110 is dat asje toch echt excentrisch ter hoogte van het afstel/indrukmechanisme.
tada
nielspbr schreef:*probeert zich een half asje voor te stellen*
Bij een skyteam 110 is dat asje toch echt excentrisch ter hoogte van het afstel/indrukmechanisme.
Thanks Ik vroeg me al af of een brommer type keur kon hebben als hij niet officieel uit Nederland komt. Ik zal nog eens aan hem navragen hoe het precies met dat framenummer zit. Als deze in orde is neem ik aan dat hij wel te keuren is, hetzij via het bouwjaar register of ik neem even contact op met Honda NL. Ik was een beetje in de war geraakt doordat ik ergens las dat je voor Engelse brommers een document moet hebben dat hij geëxporteerd is of zoiets.Eric schreef: Als het echt een jaren 80 c is, dan zal die geen nl type keur hebben. Ook heeft de NL C nooit een mono zadel gehad, en gekleurde zijkappen vind ik ook vreemd, maar je weet nooit wat er met/aan een oude brommer is gebeurd. Ook kon je vroeger gewoon elke brommer verzekeren. Door het kenteken zijn er heel wat ctjes van de weg gegaan.
Maar als je het bouwjaar via de lijst kan achterhalen, kan je er gewoon mee naar de rdw om hem te laten keuren.
Blijkbaar nooit dusroow schreef:Zijn wanneer heeft een bami dax een plastic tankje?
ook sleutel 12 of 13, bij die chromen ring. en luchtfilterkapje = 10ciebie schreef:welk gereedschap heb je nodig om een beenkap bij een c50 eraf te halen?
alleen sleuteltje 10 en wat schroevendraaiers of nog meer?