Lasergun Rijnsaterwoude.

Hier kun je praten over je honda.
Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Lejon »

Heeft iemand van jullie ervaring met politieagenten met lasergun.

Ik reed met 63 op mn originele ss50 teller ( weet niet hoe geijkt die zijn) door rijnsaterwoude.
Opeens zie ik achter een auto een politieauto met een agent met een lasergun erin.
Ik denk wel dat hij mij gepakt heeft want het is een 30 km / u zone ( alleen iedereen rijdt er altijd 50 +)
Hij stond gewoon langs de weg geparkeerd in een parkeervak. Hij kan niet aantonen dat ik het was.
Hij had geen foto ofzo. En de lasergun heeft ook mijn kenteken niet geregistreerd.

Weet iemand hoe zoiets zit. En ik weet ook niet of ie in zn spiegeltje achterom keek want achter mij reed ook weer een auto te hard.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

roow
4T-MSB zombie
Berichten: 2384
Lid geworden op: 28 jan 2007 11:29
Locatie: bennekom

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door roow »

2 standaard dingen:

- Een agent mag teveel.
- Altijd bezwaar maken

TooCrash
4T-MSB regular
Berichten: 374
Lid geworden op: 17 mar 2007 20:23

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door TooCrash »

Volgens mij gebeurt er niets als je niet tot staande gehouden wordt.

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Lejon »

Heb ik ook gehoord inderdaad maar dat leek me raar
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

Kippenverver
4T-MSB heilige
Berichten: 4576
Lid geworden op: 29 jan 2007 19:21
Bezit: Honda ST50-G
Honda SS50Z K3
Honda CB77 Superhawk
Locatie: Ommen.

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Kippenverver »

Als je gelaserd wordt moet je volgens mij altijd staande gehouden worden..
Ga heen en vereenvoudig u!

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Willem-Jan- »

Volgens mij ook ja, anders zijn de bewijzen tegen je wel erg gering. Ik ben in ieder geval altijd nog staande gehouden bij een laser controle.

Guuzz
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 232
Lid geworden op: 07 dec 2009 16:45
Locatie: Tegelen

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Guuzz »

Als die pliesie je kenteken niet heeft, dan hoef je je toch nergens zorgen over te maken?
Ik kan me nog iets herinneren van een topic een tijdje terug, en volgens mij kwam het er op neer dat ze je niet staande hoefde te houden.
NIX schreef:Het is echt een nobudgetschijthuis. Vreselijk.

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Lejon »

Guuzz schreef:Als die pliesie je kenteken niet heeft, dan hoef je je toch nergens zorgen over te maken?
Ik kan me nog iets herinneren van een topic een tijdje terug, en volgens mij kwam het er op neer dat ze je niet staande hoefde te houden.
Goed dat van dat kenteken is een gegeven dat ik niet weet ik vraag niet " Goh meneer heeft u wel mn kenteken genoteerd?" Maar misschien keek die in zn spiegel. Maar ik ben niet staande gehouden. Er is misschien nog hoop. Maar inderdaad voor hetzelfde geld kan die agent maar wat kentekens verzinnen en opschrijven ( wel heel extreem) Maar het zou kunnen :mrgreen:
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

Willem-Jan-
4T-MSB addict
Berichten: 543
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:44
Locatie: Ommen

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Willem-Jan- »

Lejon schreef:
Guuzz schreef:Als die pliesie je kenteken niet heeft, dan hoef je je toch nergens zorgen over te maken?
Ik kan me nog iets herinneren van een topic een tijdje terug, en volgens mij kwam het er op neer dat ze je niet staande hoefde te houden.
Goed dat van dat kenteken is een gegeven dat ik niet weet ik vraag niet " Goh meneer heeft u wel mn kenteken genoteerd?" Maar misschien keek die in zn spiegel. Maar ik ben niet staande gehouden. Er is misschien nog hoop. Maar inderdaad voor hetzelfde geld kan die agent maar wat kentekens verzinnen en opschrijven ( wel heel extreem) Maar het zou kunnen :mrgreen:
Die politie kan, wel heel extreem hoor en mischien ook wel verzonnen, jou ook bekeuren voor openbaar naakt lopen en swaffelen.

honda sleutelaar
4T-MSB addict
Berichten: 876
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:41
Locatie: Wolfheze

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door honda sleutelaar »

jammer,

'trekt zijn gulp dicht'
Ctjes for life and SSjes after for ever.

In een kratje zitten 24 pilsjes,
een dag heeft 24 uur,
kan geen toeval zijn.

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Christiaan »

tot vorig jaar stonden er regelmatig wouten voor mijn huis te laseren, gelukkig nu niet meer :)

die hielden idd altijd iemand staande, maar het apparaat registreerd zelf de kentekens en dat konden ze terug kijken (dat zeiden ze,)

er reed namelijk een auto 55 waar je 30 mocht, staande gehouden, hij was zo boos dus reed hij vol gas weer weg (60 km/h)

kreeg de tweede boete gewoon thuisgestuurd met als bewijs het opgenomen deel oid,

Gebruikersavatar
Jurrien
chaly's angel
Berichten: 5857
Lid geworden op: 28 jan 2007 12:51
Locatie: Willieoort

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Jurrien »

Volgens mij hoeft politie niks te bewijzen. Je krijgt gewoon een bekeuring, hoppa, klaar. Terecht ook, al die bijdehante juristen van snotapen hier.
www.jurrienmaakt.nl
NIX schreef: 20 sep 2023 08:46Wat de hippie zegt. Ben het helemaal met hem eens.

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Lejon »

Maar technisch gezien kan ik dus bezwaar maken en bewijs ijsen? Hij kan onmogelijk mijn kenteken geregistreerd hebben met dat gekke pistool van hem. Hij kan wel in zn spiegel gekeken hebben. Maar dat is bewijs voor hem. Ik ken een verhaal waar beide partijen geen bewijs hadden en allebei het tegenovergestelde beweerde. Toen kreeg de gedupeerde toch nog een boeteverlaging.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

Christiaan
4T-MSB addict
Berichten: 689
Lid geworden op: 19 mar 2010 00:10
Bezit: 2 verbrande SS`jes en een verbrand Ceetje
Locatie: Zwolle en omgeving Utrecht

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Christiaan »

Lejon schreef:Maar technisch gezien kan ik dus bezwaar maken en bewijs ijsen? Hij kan onmogelijk mijn kenteken geregistreerd hebben met dat gekke pistool van hem. Hij kan wel in zn spiegel gekeken hebben. Maar dat is bewijs voor hem. Ik ken een verhaal waar beide partijen geen bewijs hadden en allebei het tegenovergestelde beweerde. Toen kreeg de gedupeerde toch nog een boeteverlaging.

dat apparaat heeft wel kentekenherkenning ;)

maarja kverwacht niet iets ofzo, dan hadden ze je wel staande gehouden.

bezwaar maken kan altijd, ijk resultaten opvragen van de apparatuur, kost ze vaak al teveel tijd :mrgreen:

Lejon
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1383
Lid geworden op: 24 jan 2009 12:55
Bezit: Honda ss50zk3 "78 "Black Betty" - Op de eeuwige jachtvelden
Skyteam Dax "05 "Lisa" - Geruild
Honda CD50H "Lola" - Geruild
Honda ss50m "75 "Elianne" - Geruild
Honda st50g "72 - Verkocht
Jincheng J1 "98 - Nu in bezit
Locatie: Leimuiden

Re: Lasergun Rijnsaterwoude.

Bericht door Lejon »

Ja maar aan mn voorspatbord kan ie niet lezen wat mn kenteken is :P De politiewagen stond met zn punt naar mijn voorkant zegmaar :mrgreen: Daarom is het twijfelachtig
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle"

Plaats reactie