SS50 Verzekering

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
milanbjornild
4T-MSB beginner
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jun 2014 13:55
Bezit: In de maak: Honda SS50Z K1

SS50 Verzekering

Bericht door milanbjornild »

Hi iedereen!

Binnenkort is mijn Honda SS50 projectje klaar en dan is de tijd aangebroken om het over verzekeringen te hebben. Ik heb er helaas echt "zero" verstand van. :oops:
Daarom deze post hier. Ik zou graag een goedkope verzekering af willen sluiten die wel erg betrouwbaar is. Ik ga mijn SS gebruiken voor dagelijkse ritjes naar school en andere plekken in Amsterdam.
Ik ben 16 jaar oud (dus een beginner). Ook hoorde ik dat je een duurdere verzekering hebt als beginner brommer rijder dan wanneer je al een paar jaar zonder ongelukken rijdt.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Super bedankt voor alle hulp!

Groetjes, Milan

thijsm
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 okt 2011 12:55
Bezit: gehad:
pbr, ss50, c50, dax,
chaly, monkey
in bezit
monkey pbr motor
Locatie: bennekom

Re: SS50 Verzekering

Bericht door thijsm »

Hallo milan,

Verzekering zal nooit heel goedkoop zijn op je 16de dit omdat je 16 bent en ook nog een schakel rijd dan val je snel in de groep waar vaker ongelukken mee gebeuren.
mijn advies is als je ssje helemaal mooi is geworden gewoon naar een willekeurige website te gaan van een verzekerings boer en daar even te kijken.
als je wa doet is die alleen verzekerd als jij tegen iemand op knalt en krijg hij het vergoed jou brommer kun je afschrijven krijg je niks voor.
als je wa+ doet is je brommer ook verzekerd tegen brand en diefstal vaak maar als je dan slim bent laat je hem taxeren door een bedrijf wat erkent word door de verzekeraar. hierdoor houd je een hogere waarde over als die bv gejat word.

mijn eigen c was toen ik 16 was getaxeerd op 1300 euro dit betekende dat ongeacht wat er gebeurde ik 1300 euro kreeg ipv een dag waarde van net 150 euro ofzo iets.