HALLO ALLEMAAL IK HEB EEN VRAAG OVER EEN C 70 HONDA
IK WIL DIT DING LATEN KEUREN ALS BROMMER
NU IS 70 CC IS TE ZWAAR ,MAAR IS DAT TERUG TE BRENGEN NAAR 50 CC
IK ZOU DAT GRAAG VAN JULLIE SLEUTEL LAARS VERNEMEN !!
MVG GAIT
Ook een andere cilinder. Als er een kleine carburateur op zit, kan je deze gewoon gebruiken. Misschien ook een grootte, maar dan moet je wel wat puzzelen met pakkingen met een klein gaatje.
Heeft iemand nog een C4.0SE blok van en Opel liggen? Dus niet de C3.0SE!!!
Ik heb vorig jaar ook een Honda C70 op bromfietskenteken gezet.
Waar ik tegen aan liep was dat ze bij het RDW in Zwolle ook een C50-***** bloknummer wilden zien.
Voor de rest dus 50cc topend
Dat kan de keurmeester wel willen, maar het is niet wat telt. Wat telt is dat je aannemelijk maakt dat ie 50cc is (opschrift cilinder) en dat ie op de rollenbank niet boven de 54 uit komt.
Het blok nummer moet idd beginnen met C50, en mag niet beginnen met C70!
Mijn C70 heeft een 49cc cilinder enz, liep ook niet harder dan mag, en toch afgekeurd vanwege het blok nummer!
Ik heb het carterdeel vervangen door een waar wel een nummer op staat beginnend met C50, en toen eindelijk goedgekeurd!