Vraag bouwjaar Honda Amigo

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
civcoup
4T-MSB beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2016 17:54
Bezit: Honda Civic Coupé EM2
Honda Amigo
Honda Novio

Vraag bouwjaar Honda Amigo

Bericht door civcoup »

Beste,

onlangs kocht ik een Honda Amigo in België (ik ben Belg) en heb een nieuw gelijkvormigheidsattest aangevraagd, omdat dit er niet bij was. Ik dacht: dan weet ik ineens het bouwjaar van mijn Amigo.... niet dus, staat er niet op.

Ik heb dan gemaild naar: HONDA Netherlands CAR & MC & PE <customer.service@honda-eu.com> en heb vandaag antwoord gekregen dat ze van mijn Amigo geen gegevens meer hebben, wegens te oud.

Het is een model met achtervering, dus niet het alleroudste model.

Heeft er iemand een idee hoe ik toch nog het bouwjaar zou kunnen achterhalen?

Alvast bedankt,
Civcoup

raf
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 aug 2016 08:42
Bezit: honda amigo amigo2 novio novio2 camino

Re: Vraag bouwjaar Honda Amigo

Bericht door raf »

Dat is zeer moeilijk, afhankelijk van de koplamp met ingebouwde of externe km teller heb je al een idee, als er al een nederlands typenr in het kader staat is hij vermoedelijk van na 74 (ook in belgie) vergelijken van ch nr en mot nr met bromfietsen waar de aankoopfactuur nog bijzit kunnen je helpen. het gva heb je binnenkort niet meer echt nodig, vanaf dat de bromfiets ingeschreven is met nr plaat is dit minder van belang, je kan een bromfiets inschrijven zonder gva. als je hem als oldtimer wil inschrijven moet je wel het bouwjaar bewijzen, als je geen aankoopfactuur hebt kan je dit door een attest dat het bfov maakt doen maar ik weet niet of zij echt het juiste bouwjaar medelen of gewoon verklaren dat hij ouder is dan 25 jaar

Plaats reactie