bouwjaar pf 50 novio amigo

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
raf
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 aug 2016 08:42
Bezit: honda amigo amigo2 novio novio2 camino

bouwjaar pf 50 novio amigo

Bericht door raf »

ik ben een lijstje aan het samenstellen met chassinummers en het bijhorende bouwjaar van de pf 50
Wie heeft er nog een brommer met aankoopfactuur of iets anders waarvan je zeker bent dat het bouwjaar klopt,
Ik zet deze in een excell lijst zodat andere nummers er tussen kunnen passen om ongeveer het bouwjaar te bepalen

post even het bouwjaar en het chassis nummer (eventueel vervang je de drie laatste cijfers door een *)

alvast bedankt

NIX
chaly addict
Berichten: 18807
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: bouwjaar pf 50 novio amigo

Bericht door NIX »

Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

raf
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 aug 2016 08:42
Bezit: honda amigo amigo2 novio novio2 camino

Re: bouwjaar pf 50 novio amigo

Bericht door raf »

dat lijstje is al mooi, maar ik wil het graag nauwkeuriger, ik heb al een hele lijst klaar van 1972 tot 1975 maar ik wel graag wat meer tussen datums invullen om het nauwkeuriger te maken, en dat kan enkel door chassisnummers te vergelijken met aankoopfacturen
de enige plaats waar een datum op staat bij deze bromfietsen is de hoogspanningskabel van de bobine en die werden waarschijnlijk in groot aantal gekocht door honda waardoor dit minder nauwkeurig is

Dus alle hulp is welkom

motorboy
4T-MSB addict
Berichten: 528
Lid geworden op: 02 feb 2007 09:58
Bezit: st1300 st50 s65 etc
Locatie: Zeebrugge

Re: bouwjaar pf 50 novio amigo

Bericht door motorboy »

raf schreef:ik ben een lijstje aan het samenstellen met chassinummers en het bijhorende bouwjaar van de pf 50
Wie heeft er nog een brommer met aankoopfactuur of iets anders waarvan je zeker bent dat het bouwjaar klopt,
Ik zet deze in een excell lijst zodat andere nummers er tussen kunnen passen om ongeveer het bouwjaar te bepalen

post even het bouwjaar en het chassis nummer (eventueel vervang je de drie laatste cijfers door een *)

alvast bedankt
aankoopfactuur met chassisnr heeft geen zin want als de brommer van een winkel komt die er niet veel verkoopt kan het zijn dat die al een jaar of meerdere jaren in de winkel stond alvorens verkocht te zijn.

Plaats reactie