Even voorstellen Ejvds

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Ejvds
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2017 20:26
Bezit: Huidig:
Honda C100, Honda CD50 Benly S,Honda SS50Z '76
Vorig:
Verschillende Chinese Daxen/Monkey, Honda C50 '73, Honda Little Cub '00 Cream, Honda ST50 '72,

Even voorstellen Ejvds

Bericht door Ejvds »

Hallo allemaal,

Zo'n 3 weken geleden heb ik een Jincheng Monkey project gekocht, welke inmiddels weer volop rijdend is en op Marktplaats staat. Omdat ik best veel info van dit forum heb gehaald, even een klein verhaaltje.

Vanaf mijn 18e een blauwe Honda c50 uit 73 gehad. Helaas heb ik deze brommer een aantal jaren geleden verkocht. Dit is werkelijk het domste dat ik ooit gedaan heb en ik miste het ook eigenlijk meteen. Na een aantal jaren viertakt-loos te zijn geweest een kleine maand geleden een Jincheng project opgehaald. Toen deze weer volop in bedrijf was kwam ik tot de conclusie dat het toch wel heel erg leuk is om een beetje te sleutelen met de techniek van viertaktmotoren. Na wat zoeken op de bekende verkoopsites ben ik in contact gekomen met iemand die een Duitse Dax had staan die al langer stil staat dan dat hij ooit gelopen kan hebben. Inmiddels heb ik deze brommer gekocht en ga ik deze binnenkort ophalen, een volgend project dus!

Ik ben erg blij met de informatie op dit forum en hoop in de toekomst ook mensen te kunnen helpen hun brommer in de benen te houden.

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Even voorstellen Ejvds

Bericht door stoterstangen90 »

Welkom
Afbeelding

Ejvds
4T-MSB beginner
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 jun 2017 20:26
Bezit: Huidig:
Honda C100, Honda CD50 Benly S,Honda SS50Z '76
Vorig:
Verschillende Chinese Daxen/Monkey, Honda C50 '73, Honda Little Cub '00 Cream, Honda ST50 '72,

Re: Even voorstellen Ejvds

Bericht door Ejvds »

Doordat de verkoper van de Dax zijn afspraken niet nagekomen is ben ik inmiddels de gelukkige eigenaar van een Little Cub!

Afbeelding

Zit nog een tik in het blok, maar daar ga ik binnenkort maar eens fijn mee bezig!

Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: Even voorstellen Ejvds

Bericht door wim V8 »

Leuke dingen dit.
Een C met 14" wielen.

Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

Plaats reactie