Even voorstellen: Marko Sturing

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkoSturing
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2018 10:40
Bezit: Skyteam Dax 50
Locatie: Emmen / Borger
Contacteer:

Even voorstellen: Marko Sturing

Bericht door MarkoSturing »

Dag allemaal. Ik heet Marko Sturing en ben helemaal nieuw in de brommers en in de viertaktwereld. Ik woon in Zuidoost Drenthe. Toen ik 16 was, is me een Honda Dax aangeboden. Toendertijd kon ik dat niet betalen. Een tijdje geleden las ik een leuk artikel over de Honda Monkey en Dax, en begon het toch weer te kriebelen. De SS50 van mijn jongere broer klonk toen wel heel gaaf... Nu ruim 30 jaar later heb ik toch een aankoop gedaan. Een Skyteam Dax uit 2009 met 1100 kilometer op de teller. De vorige eigenaar had hem gewoon voor de sier in de woonkamer staan en reed er nauwelijks op! Met mooie dagen kan ik er mijn woon-werk verkeer op rijden en voor kleine ritjes kan ik nu de auto laten staan. Ik heb nooit eerder aan een brommer gesleuteld, maar heb wel twee oude kevers gehad en denk dat een combinatie van knutselen en onderhoud via een goede garage (hoe heet zoiets voor brommers?) wel gaat lukken. Eerst maar eens de Dax leren kennen en informatie zoeken. Ik heb elke dag vliegjes tussen mijn tanden, want ik rijd met een grote grijns rond!

stoterstangen90
Vierkantofiel
Berichten: 5159
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:17
Bezit: Morris Ital
Locatie: Zaagcity

Re: Even voorstellen: Marko Sturing

Bericht door stoterstangen90 »

Welkom. Knutselen en onderhoud gaan ook wel lukken zo te lezen. Waarschijnlijk kun je meer zelf dan je nu bedenkt.
Afbeelding

peer
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 102
Lid geworden op: 01 feb 2017 18:36
Bezit: skyteam gorrilla
TDM 850
Sparta met custom made
Oldsmobile cutlass cruiser 1980
gsx 1400
chevrolet hhr
Locatie: Zutphen

Re: Even voorstellen: Marko Sturing

Bericht door peer »

welkom hier

en veel lol met je dax!
een kleinigheidje heb je altijd!

Gebruikersavatar
MarkoSturing
4T-MSB beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2018 10:40
Bezit: Skyteam Dax 50
Locatie: Emmen / Borger
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Marko Sturing

Bericht door MarkoSturing »

Ik ben benieuwd of en zo ja, hoeveel Daxjes rondtuffen in zuidoost Drenthe

Plaats reactie