Benzine pomp skyteam injectie problemen

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
Arthurvg
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 jul 2020 19:23
Bezit: Zoekende

Benzine pomp skyteam injectie problemen

Bericht door Arthurvg »

Ik heb sins kort een nieuwe dax skyteam seventies edition gekocht maar helaas is die benzine pomp verdoemt op te kloten hij stop heel vaak met benzine pompen en ik kan dan geen gas meer bijgeven en valt die random uit ook als hij stationair staat valt die uit en krijg ik hem niet meer aan geduurende 15 minuten daarna start die weer alsof er niks gebeurt is en zeker met dit weer is het zo irritant ben ik de enigste met dit probleem?
Hij is in garantie dus de benzine pomp wordt gewoon vervangen door een nieuw maar helaas doet die dan weer het zelfde en we weten zeker dat het aan de benzine pomp ligt

mattijsvos
4T-MSB regular
Berichten: 391
Lid geworden op: 29 jul 2011 09:08
Bezit: ss50
Locatie: zeist

Re: Benzine pomp skyteam injectie problemen

Bericht door mattijsvos »

Als je pomp al vervangen is zal het daar dus niet aan liggen.

En er zitten punten komma's op je toetsenbord.
Incompetente droeftoeters.

NIX
chaly addict
Berichten: 18833
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Benzine pomp skyteam injectie problemen

Bericht door NIX »

Hij is een poos geleden al gewaarschuwd voor dit euvel en besloot toch zo'n hok te kopen. https://www.4takt.net/viewtopic.php?f=8 ... 2&start=45
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 661
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Benzine pomp skyteam injectie problemen

Bericht door fs1tom »

Als je het ding nieuw heb gekocht, dan ga je er toch mee terug naar de verkoper? Ik mag aannemen dat je gewoon garantie hebt
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2538
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Benzine pomp skyteam injectie problemen

Bericht door MrSinga »

fs1tom schreef: 12 aug 2020 12:41 Als je het ding nieuw heb gekocht, dan ga je er toch mee terug naar de verkoper? Ik mag aannemen dat je gewoon garantie hebt
helaas is het een straatje zonder einde. Er staan op FB gevallen genoeg die uit pure ellende heel de injectiezooi eruit hebben gehaald en terug naar carbu gegaan zijn. Regelmatig komen die kits dan te koop zonder die benzinepomp (en rara, in quasi alle webshops is die bijna altijd uitverkocht)

Arthurvg
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 jul 2020 19:23
Bezit: Zoekende

Re: Benzine pomp skyteam injectie problemen

Bericht door Arthurvg »

MrSinga schreef: 12 aug 2020 19:38
fs1tom schreef: 12 aug 2020 12:41 Als je het ding nieuw heb gekocht, dan ga je er toch mee terug naar de verkoper? Ik mag aannemen dat je gewoon garantie hebt
helaas is het een straatje zonder einde. Er staan op FB gevallen genoeg die uit pure ellende heel de injectiezooi eruit hebben gehaald en terug naar carbu gegaan zijn. Regelmatig komen die kits dan te koop zonder die benzinepomp (en rara, in quasi alle webshops is die bijna altijd uitverkocht)
Klop ja gelukkig doet mijn dealer alles via de hoofdleveranciers van skyteam in Antwerpen die zijn helaas moeilijk te bereiken en antwoorden zelden op hun mails maar zij hebben wel benzine pompjes staan
Tegenwoordig bij de skyteam daxen van dit jaar en vorig jaar worden geleverd met een betere versie van het benzine pompje en zitten volledig anders in mekaar maar mijn model is gemaakt in 2018 dus heb daar in net pech ik hoop bij men benzine pompje die morgen Binnenkomt bij de dealer eindelijk vanaf te zijn van dat gedoe en dat dat pompje wel gewoon perfect werkt

Plaats reactie