bouwjaar gezocht

Hier kun je praten over je honda.
CD50sbenly
4T-MSB beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 apr 2021 19:46
Bezit: CD50S benly

bouwjaar gezocht

Bericht door CD50sbenly »

goeiendag,

ik ben vrij nieuw in het honda 4 takt of uberhaupt het brommer wereldje, ik ben verhuist en sta hierdoor elke keer in de file.
ik had geen intresse om mn motorrijbewijs te halen of er een te kopen en kwam dus al snel uit bij een bromfiets.

omdat ik wel een hobbyist ben en iets heb met de slogan "ouwe zooi is mooi" was al snel bepaald dat het een oldtimer (achtige) brommer moest worden. eerst opzoek geweest naar een ss50 ( deze had mijn vader ook gehad) maar we kwamen al gauw tot de conclusie dat deze vaak voor nogal geld verhandelt worden en het moest voor mij wel leuk blijven.

daarnaast vind ik betrouwbaarheid ook een belangrijke factor, hier heb ik echter nog geen ervaring mee omtrent de aangeschafte brommer maar de tijd zal dat leren.

ik ben uiteindelijjk terecht gekomen bij een (excuse me if im wrong) CD50S benly, in een kompleet orginel staat. ik ben van zinnen om deze technisch in orde te zetten, en na een seizoen mooi weer rijden te kijken wat voor verdere stappen we gaan onderdenemen. ik wil sws het chrome werk aanpakken ( opnieuw laten doen) en wat delen behandelen maar de lak ben ik nog niet overuit.

ik heb me laten vertellen dat de brommer geinporteerd is en deze moet dan nog op kenteken gezet worden. echter zie ik zelf door de bomen het bos niet meer en ben dus opzoek naar een stukje hulp hiervoor. wat moet ik allemaal regelen aan papiertje om de brommer op kenteken te zetten ? naar mijn idee begint dit bij een aankoopbewijs (deze heb ik ) en een bouwjaar (deze heb ik niet) en verder moet de bromfiets in orde zijn keurig 45 lopen en een afspraak bij het rdw maken.