Kleuren C50 OT

Hier kun je praten over je honda.
Oscar
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 248
Lid geworden op: 09 jun 2016 22:55
Bezit: CD en SS

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door Oscar »

Vooral blijven spammen :-)

Ik las dat je in Hilversum adresjes hebt voor spuiten, stralen, lassen, coaten. Klinkt interessant. Kan je je ervaring delen, vinden ze het leuk, doen ze het goed, misschien iets vwb kosten?

Gr. Oscar

supermark
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:49
Bezit: C50
Locatie: Hillywood

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door supermark »

Oscar schreef: 03 nov 2021 09:21 Vooral blijven spammen :-)

Ik las dat je in Hilversum adresjes hebt voor spuiten, stralen, lassen, coaten. Klinkt interessant. Kan je je ervaring delen, vinden ze het leuk, doen ze het goed, misschien iets vwb kosten?

Gr. Oscar
Zal ik zeker doen! Zodra ik alles terug heb zal ik het posten en de ervaringen met jullie delen!

Oscar
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 248
Lid geworden op: 09 jun 2016 22:55
Bezit: CD en SS

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door Oscar »

Top, alvast bedankt.

supermark
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:49
Bezit: C50
Locatie: Hillywood

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door supermark »

Bij deze dan de beloofde update. Alle spullen zijn terug van de spuiter. Binnenkant van het frame is gepoedercoat en de rest is gepoedercoat en daarna gespoten. Uiteindelijk ook besloten het beenschild en de zijkapjes te spuiten, het vuil was er echt niet meer af te krijgen. Er zaten ook twee scheuren in en deze zijn eerst gefixt met epoxy en daarna is de boel gespoten. Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

supermark
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:49
Bezit: C50
Locatie: Hillywood

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door supermark »

Oscar schreef: 03 nov 2021 09:21 Vooral blijven spammen :-)

Ik las dat je in Hilversum adresjes hebt voor spuiten, stralen, lassen, coaten. Klinkt interessant. Kan je je ervaring delen, vinden ze het leuk, doen ze het goed, misschien iets vwb kosten?

Gr. Oscar
Ik heb even aan ze gevraagd of ik hier iets over mocht plaatsen en dat is prima. Het gaat om Hil-coatings in Hilversum. De eigenaar (Ronald), vindt het helemaal leuk om de brommertjes te doen. Het is echt een hele aardige vent die lekker met je meedenkt en de tijd neemt. Hij heeft zelf mijn beenschild weer helemaal in orde gemaakt met epoxy, dit deed hij vroeger ook altijd bij zijn eigen brommertjes. Er moesten ook een paar plekken gelast worden aan mijn frame en dit regelt hij met het bedrijf tegenover voor een schappelijke prijs. Ze kunnen stralen, coaten en spuiten en vast nog wel meer. Qua prijs heeft hij mij gevraagd om aan te geven dat dit heel specifiek is per project en daar graag per individu naar kijkt. Het enige dat ik daarover kan zeggen is dat het mij meeviel. Hoop dat jullie hier iets mee kunnen!

Oscar
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 248
Lid geworden op: 09 jun 2016 22:55
Bezit: CD en SS

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door Oscar »

Duidelijk. Bedankt voor de moeite Mark!

Ik ga daar zeker een keer naar toe. Chemisch reinigen kan die ook?

Gr. Oscar

supermark
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 nov 2008 18:49
Bezit: C50
Locatie: Hillywood

Re: Kleuren C50 OT

Bericht door supermark »

Volgens mij wel maar weet het niet 100 procent zeker…

Plaats reactie