helmplicht voor snorfietsers

Hier kun je praten over je honda.
Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1864
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door lil »

joh gonzo hou toch es een keer op met je gejank man, het is iedere keer hetzelfde liedje met jou. mensen hebben daar net zomin zin an as an mij. lees mijn topics dan gewoon niet. if you can't take the banter, canter. don't be a bitch about it.

ik kom op alles wat word aangedragen met steekhoudende argumenten, maar kennelijk wil men gewoon net zomin toegeven als hoe van mij beweerd word, of wellicht gewoon alleen maar lekker tegen me in gaan en er een fijne kift van maken. maar puur de schuld van alles alleen op mij plaatsen lijkt ook nergens op.

en dan is het ook nog eens een informatief onderwerp, waar sommigen baat bij kunnen hebben. om even te updaten, voor wie het aangaat, ik zag vandaag onderweg 2 keer politie langs de kant staan bij iemand met een scooter die dus geen helm droeg, dus ik ben niet de enige. desgevraagd gaven de agenten aan dat ze landelijk de opdracht hebben om de komende tijd onverbiddelijk hard te handhaven op de helmplicht, en iedereen zonder pardon op de bon te slingeren. ze zijn echt speciaal op jacht erop. dat is het beleid dus, gewoon gelijk van dik hout planken zagen. lekker dan... vind het maar normaal. ik vind het nergens op lijken iig, kan je lullen wat je wil. magoed, dan weet je vast watvoor weer het is de komende tijd. veel geluk allemaal
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Dennoz
4T-MSB addict
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 dec 2017 11:36
Bezit: Cd50
Harley 1977 fxe Super Glide
Jazz 1.4 v-tec
Locatie: Leiden

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door Dennoz »

Op welke brommer was je eigenlijk aangehouden?
Hop hop gas dr op

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 656
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door fs1tom »

lil schreef: 13 feb 2023 18:39 joh gonzo hou toch es een keer op met je gejank man, het is iedere keer hetzelfde liedje met jou. mensen hebben daar net zomin zin an as an mij. lees mijn topics dan gewoon niet. if you can't take the banter, canter. don't be a bitch about it.

ik kom op alles wat word aangedragen met steekhoudende argumenten, maar kennelijk wil men gewoon net zomin toegeven als hoe van mij beweerd word, of wellicht gewoon alleen maar lekker tegen me in gaan en er een fijne kift van maken. maar puur de schuld van alles alleen op mij plaatsen lijkt ook nergens op.

en dan is het ook nog eens een informatief onderwerp, waar sommigen baat bij kunnen hebben. om even te updaten, voor wie het aangaat, ik zag vandaag onderweg 2 keer politie langs de kant staan bij iemand met een scooter die dus geen helm droeg, dus ik ben niet de enige. desgevraagd gaven de agenten aan dat ze landelijk de opdracht hebben om de komende tijd onverbiddelijk hard te handhaven op de helmplicht, en iedereen zonder pardon op de bon te slingeren. ze zijn echt speciaal op jacht erop. dat is het beleid dus, gewoon gelijk van dik hout planken zagen. lekker dan... vind het maar normaal. ik vind het nergens op lijken iig, kan je lullen wat je wil. magoed, dan weet je vast watvoor weer het is de komende tijd. veel geluk allemaal
Je vraagt zelf wie dit wist. Nou blijkt dat eigenlijk iedereen dit al wist hier, behalve jijzelf, en loop je hier te zeiken. Ga fietsen man!
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16162
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door nielspbr »

gonzo schreef: 13 feb 2023 08:15 ...
Wat je ook aangeeft dat ie gewoon een helm op moest hebben, wuift ie weg omdat meneer persoonlijk een herrinering had willen hebben van de staat.
Die persoonlijke herinnering heeft ie anders net ontvangen, helaas voor hem niet gratis.

ps. die rtl link was toevallig de eerste die ik tegenkwam, jeweetwel, google eerste helft pagina. (en die zender zit gewoon in het standaard tv pakket.)

Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door wim V8 »

nielspbr schreef: 13 feb 2023 20:46
ps. die rtl link was toevallig de eerste die ik tegenkwam, en die zender zit gewoon in het standaard tv pakket.

Is een betaalzender.

De enige zenders die iedereen krijgt via kabel zijn NPO 1, NPO 2, NPO 3 en je regionale kanaal.


Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1864
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door lil »

jongens ik heb helemaal geen tv. het enige tv wat ik soms kijk is hier https://www.nederland.tv/ en idd doet alleen NPO 1, 2 en 3 het.


fs1tom schreef: 13 feb 2023 20:22 Je vraagt zelf wie dit wist. Nou blijkt dat eigenlijk iedereen dit al wist hier, behalve jijzelf, en loop je hier te zeiken. Ga fietsen man!
ik vroeg wie dit niet wist, maar de enige die reageren zijn degene die niets gevraagd was.


Dennoz schreef: 13 feb 2023 20:02 Op welke brommer was je eigenlijk aangehouden?
m'n dagelijkse presscub
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
wim V8
Kill me please, I'm trapped here!
Berichten: 3955
Lid geworden op: 30 aug 2013 17:43
Bezit: Honda CB50 '73 (daily)
Honda CD 50 project(compl.in parts)
Honda GiorCub chill 4bak scooter :-)
Piaggio Ciao '70 (under restoration)
Piaggio Bravo '73(as new) Daily
Piaggio Boxer1.'69(need restoration)
VeloFrejus '50 Jolly motore a rullo.
Demm Turismo quatro tempi '59
Fiat 1100R '68 (summer daily)
Locatie: Castricum

Re: helmplicht voor snorfietsers

Bericht door wim V8 »

Nou, ik heb ook mijn deel verplicht moeten afstaan.
En wel in de vorm van helm aangeschaft.

Daardoor gingen er 100 punten van mijn credits af.

Helaas, daarvan gaan er toch ook nog 17,35 punten naar de staat.
En ook wordt de uitbater van de helmwinkel +/-12 extra punten afhandig gemaakt
van de 40 punten winst die hij behaalde.

Dus de staat heeft toch nog ruim 30 punten binnengeharkt, en dát zelfs zonder dat er twee handhaafpoppetjes
samen met hun dure Kw verslindende wagen een uur van staatstijd hebben verknoeid om een burger staande te moeten houden.


Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Link naar mijn Honda's:
viewtopic.php?f=15&t=26869

Plaats reactie