Fourstrokebarn Honda Jaap

Hier kun je praten over je honda.
Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door gonzo »

Open aub een politiek topic, en houd de rest dan ook schoon van dat gelul.....
Try and die techniek....... love it.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door gerbrandicus »

Het is veel gezelliger als een gesprek organisch evolueert. Als je op een feestje ben en iemand zegt: hoho jongens, in de huiskamer hebben we het alleen over het weer. Dan bloedt het snel dood. Dit forum is één grote relaxroom. Als er maar leven in de brouwerij is toch?

NIX
chaly addict
Berichten: 18829
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door NIX »

gerbrandicus schreef: 15 apr 2023 19:26 Het is veel gezelliger als een gesprek organisch evolueert. Als je op een feestje ben en iemand zegt: hoho jongens, in de huiskamer hebben we het alleen over het weer. Dan bloedt het snel dood. Dit forum is één grote relaxroom. Als er maar leven in de brouwerij is toch?
Ooit was ik de off-topic master.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

Oscar
4T-MSB regular
Berichten: 256
Lid geworden op: 09 jun 2016 22:55
Bezit: CD en SS

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door Oscar »

Zie je wel, ik heb een probleem en iemand anders (de regering zus, de regering zo....) moet het maar oplossen...

Geen huis kunnen betalen? Een timmerman vraagt 35-50 voor een klus. Dat zeg ik, gewoon een beetje harder werken en vele van de huizenzoekers kunnen wel een huis betalen...

Te vaak zijn de huizenzoekers dezelfde mensen die nu BBB stemmen. En wat doet BBB met de bouw? Dat beetje stikstof wat tijdens de bouw gebruikt wordt willen de boeren ook hebben. De bouw komt stil te staan. Voor voedsel voor ons eigen mooie landje? Laat mij niet lachen. Oeps, stiekem dus toch een klacht over ons mooie landje.

Oh wacht, er is helemaal geen stikstof probleem? Wel eens nagedacht waarom we geen insectensponsje meer in de auto's hebben? En wat dit doet in de voedselketen? Al eens in een bos gelopen en omhoog gekeken? Of, ergens ver weg mogen ze het ook en wij dus ook...? Ik ga er geen eens iets over zeggen.

Politici zijn mensen en maken dus fouten (of de wereld verandert waardoor iets waar heel Nederland achterstond opeens fout is) Vooral laten zitten die mensen, we houden anders niemand meer over.

En altijd weer de Oekraïners die de lul zijn omdat ze voorrang krijgen....hoe krijg je het je strot uit. Jammer dat dit probleem zo lang speelt maar met een paar jaar zijn die vrouwen en kinderen weer naar huis of wat daar nog is....

ik weet het, er zijn altijd uitzonderingen en mensen die echt in de knel zitten en zorg nodig hebben. Jammer dat dit zo moeilijk gemaakt wordt voor de politiek om te regelen door mensen die gebruik maken van de regelingen maar het eigenlijk niet nodig hebben. En dan heb ik het over de gewone witte buurman, buurvrouw, neef, oom etc...

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2521
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door MrSinga »

Putain… ben ik week naar Tenerife en gaat dit ipv over brommers over politiek :shock:

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door gerbrandicus »

En insectensponsjes.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16189
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door nielspbr »

gerbrandicus schreef: 17 apr 2023 20:53 En insectensponsjes.
Ben al een paar jaar niet meer over de breezanddijk, a7 of markerwaarddijk gereden. Klopt wel dat ik geen insectensponsje meer in de auto heb liggen ;)

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1893
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door lil »

Oscar schreef: 17 apr 2023 08:51 Zie je wel, ik heb een probleem en iemand anders (de regering zus, de regering zo....) moet het maar oplossen...

Geen huis kunnen betalen? Een timmerman vraagt 35-50 voor een klus. Dat zeg ik, gewoon een beetje harder werken en vele van de huizenzoekers kunnen wel een huis betalen...

Te vaak zijn de huizenzoekers dezelfde mensen die nu BBB stemmen. En wat doet BBB met de bouw? Dat beetje stikstof wat tijdens de bouw gebruikt wordt willen de boeren ook hebben. De bouw komt stil te staan. Voor voedsel voor ons eigen mooie landje? Laat mij niet lachen. Oeps, stiekem dus toch een klacht over ons mooie landje.

Oh wacht, er is helemaal geen stikstof probleem? Wel eens nagedacht waarom we geen insectensponsje meer in de auto's hebben? En wat dit doet in de voedselketen? Al eens in een bos gelopen en omhoog gekeken? Of, ergens ver weg mogen ze het ook en wij dus ook...? Ik ga er geen eens iets over zeggen.

Politici zijn mensen en maken dus fouten (of de wereld verandert waardoor iets waar heel Nederland achterstond opeens fout is) Vooral laten zitten die mensen, we houden anders niemand meer over.

En altijd weer de Oekraïners die de lul zijn omdat ze voorrang krijgen....hoe krijg je het je strot uit. Jammer dat dit probleem zo lang speelt maar met een paar jaar zijn die vrouwen en kinderen weer naar huis of wat daar nog is....

ik weet het, er zijn altijd uitzonderingen en mensen die echt in de knel zitten en zorg nodig hebben. Jammer dat dit zo moeilijk gemaakt wordt voor de politiek om te regelen door mensen die gebruik maken van de regelingen maar het eigenlijk niet nodig hebben. En dan heb ik het over de gewone witte buurman, buurvrouw, neef, oom etc...
bravo, je hebt punt voor punt niks zinnigs gezegd, dat is ergens toch best wel knap.

ten eerste zijn iemands problemen ook vaak andermans schuld, denk aan politiek wanbeleid. en ook is het vaak van 'he dat mag jij niet zelf doen dat moet je aan ons overlaten'. (anders waren een aantal problemen voor sommige mensen heel snel voorbij hoor...)

ja gewoon een beetje harder werken. tuurlijk, iedereen die arm is is lui en iedere rijke heeft heel heel heel heel heel erg hard gewerkt... ja hoor keihard zelfs. geloof je het zelf? je beseft niet dat de welvaart altijd word afgeroomd, zo dat het volk net niet doodgaat. altijd zo geweest. geld is een machtmiddel en daar kan je het volk niet teveel van laten hebben.

stikstof van de bouw willen de boeren hebben?... dus het is de schuld van de boeren dat de bouw stil ligt? het is eerder andersom, wie worden er nou uitgekocht? wat de bbb betreft wil ik wel erkennen dat het een one-issue partij is en ik verwacht er weinig goeds van. rutte heeft iig wat ervaring inmiddels. maar we gaan het zien. ik verwacht een geweldige klucht

het stikstofprobleem is wel een bestaand ding, maar dat kan je alleen globaal oplossen, en dat gaat dus nooit lukken. dus jah ga maar door, de wal zal het schip wel keren op gegeven moment. zelfde als met overpopulatie, wat in weze het werkelijke probleem is. ben iig blij dat het mijn tijd nog wel uit zal duren. iig veel plezier allemaal met je toekomst. gaat nog gezellig worden.

politici zijn prutsers die maar wat doen. de ministers zijn officieel verantwoordelijk, dus ja geef ze maar gewoon de schuld, daar zijn ze voor, plus dat het vaak ook echt hun schuld is. maarja, bij gebrek aan beter...

ik wil een onderscheid maken voor oekraiense asielzoekers, wij zijn mededingers in dat conflict dus we steunen ze, geen verkeerd woord. het probleen zit hem in zekere andere asielzoekers waarvan de aantallen ook niet zullen dalen voordat nederland kaputt ist. nogmaals, veel plezier ermee. en maak je trouwens geen illusies, van die oekrainers gaan ook gewoon de meeste hier blijven, maar dat vin'k wel best.
o enne, we moeten nog meer tanks kopen voor oekraiene, kan best, het geld klotst tegen de plinten in denhaag

en ja tot slot, de profiteurs, tuurlijk hebben we die zelf ook. maar weet je wat? dat kunnen we lijje. daar hebben we die fantastische sociale zekerheidsstaat voor opgebouwd, om er zelf ook van te kunnen profiteren als de tijd daar is. dat hebben we fantastisch voorelkaar. alleen als je het dan gaat openstellen en delen met de rest van de wereldbevolking ist natuurlijk heel gauw afgelopen. ik ben bang dat ik de eerste resultaten daarvan nog wel ga meemaken op m'n ouwe dag. gelukkig heb ik daar al aan gedacht... :) ja ikke wel hoor.

maarreh, ga vooral heel erg hard werken he, of draai iemand een loer, whatever, dat je op een wat grotere voet kan leven, is ook zo goed voor de wereld.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Oscar
4T-MSB regular
Berichten: 256
Lid geworden op: 09 jun 2016 22:55
Bezit: CD en SS

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door Oscar »

bravo, je hebt punt voor punt niks zinnigs gezegd, dat is ergens toch best wel knap.
Niks zinnigs maar je voelde je toch getriggerd om een lange reactie te geven...? Neeeeeee dat kan niet :idea: :D

even kort, ik moet weer (hard) aan het werk:

de basis is dat je problemen zelf netjes oplost of het in ieder geval probeert. Maakt totaal niet uit waar ze vandaan komen;

Je reactie op 'hard werken' is geen reactie waard, je weet vast beter;

Het is inderdaad voor 80% de schuld van de boeren dat de bouw nu niet verder kan vanwege stikstof, dat is wel zo'n beetje de basis. Zou het graag anders zien, het zijn tenslotte hard werkende mensen die veel geïnvesteerd hebben en vaak zijn ingehaald door veranderende regelgeving. Overigens ontstond die veranderende regelgeving omdat de politiek (jaja) met alle goede bedoelingen voor die zelfde boeren een geitenpaadje hadden bedacht, wat gesloten moest worden. Ik verwacht overigens dat de BBB minder hard valt dan FvD en zo. Hard werken wordt tenslotte beloont in NL.

Globaal oplossen? Ja tuurlijk. Maar een betere wereld begint bij jezelf. Toch? Over populatie? Natuurlijk, kijk en vind iets wat niet of nog moeilijker is op te lossen, concentreer je daar op, kruip in je hoekje, armen over elkaar en doe niets. Geeft niet, het is niet jouw schuld, jij kan er niets aan doen, het komt door 'de regering'

Asielzoekers. ook zo een? Wie weet 'de oplossing'? Jij Lil? Ook hier worden de echte vluchtelingen de dupe van de profiteurs. Maar toch he, die witte, te lui om te werken buurman/vrouw, oom, neef, die staan pas onderaan op mijn achtingsladder. Die kunnen we niet 'lije', daar zijn er pas te veel van. De parasieten van de maatschappij.

Maar verder ontzettend blij dat ik hier geboren ben. Hoewel, Zweden is ook een mooi land..... :mrgreen:

Mooi, ik ga weer hard werken. Ik ga overigens sowieso stoppen met reageren op dit topic. Best leuk allemaal maar ik zie dat dit niet het Klagbak onderdeeltje is.

Gebruikersavatar
gonzo
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1177
Lid geworden op: 17 jul 2012 19:59
Locatie: Afferden, Limburg

Re: Fourstrokebarn Honda Jaap

Bericht door gonzo »

En exit, succes met geouwehoer hier....🙄
Try and die techniek....... love it.

Gesloten