(Goed) passende pakkingen

Hier kun je praten over je honda.
ildert
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1343
Lid geworden op: 05 feb 2007 18:40
Bezit: ss50,cd50,cb50,cb50,cb50,cy50,xl50,ss50
Locatie: dongen

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door ildert »

robertsp schreef: 20 mei 2023 17:03 Hier krijg je toch bijna een stijve plasser van?
Afbeelding

Afbeelding
Good busy! Bij deed de site het de afgelooen dagen niet, misschien bij anderen ook?
grote klappen, snel thuis

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1914
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door lil »

ja hier ook. errormelding too many connections (1040). misschien ddos aanval
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

dennis W
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 sep 2014 11:47
Bezit: ss50

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door dennis W »

Dat ziet er zeker netjes uit. Daar kan ik met de schaar niet tegenop.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16197
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door nielspbr »

...

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door robertsp »

Nu ja, ik kan elke vorm maken binnen zeg 29x50cm.
Ik had ergens zwart spul gevonden ietsmet Enroy N ofzo.
Hoe goed dat snijdt in vergelijking met dat groene spul weet ik niet, butt head weet wel welk spul ik bedoel, als hij zn pm gelezen heeft.
Zolang het voor eigen gebruik is: materiaal en onkosten vernogwattes prima.
Het is vrij zwaar materiaal om te snijden, maar heel uniform vergeleken met wat ik normaal deed (prototype doosjes maken, stond er met pasen dacht ik nog een van in de bijenkorf folder van een chocoladezaak).
(Verder prototypes en/of uitvoeringen waarvoor de wereld nog niet klaar is, laatste wel grappig.. had zo'n proto gebruikt samen met onderdelen die teruggingen naar ..., hoor ik opeens over een doosje met peuken, oeps.. verkeerde afvalzak.)

Anyhow.. ik vind het leuk om te doen, mits bruikbare tekeningen e.d. worden aangeleverd.
Qua vinyl weet ik niet wat er mogelijk is, daar Honda niet aan Ral deed/doet.
Toch is een mooie grote wing nog steeds een proper statement dat er een heer/dame of meervoud woont.

Gebruikt Honda ook weleens bv kurk als afdichting? Simpele rubberen dingen als enkel een cirkel (mits de software het zou toelaten) snijden zou ik nog wel in geloven, maar zo'n simpel benzinekraanding met 4 gaatjes heb ik een hard hoofd in (niet vanwege het apparaat).

Ik vraag me wel nog steeds af of die alu schildjes voor voorop en de tank van de C alweer verkrijgbaar zijn als alu PLAAT ipv folie.
Dat zou voor mij nog steeds een soort heilige graal zijn. Al zou ik vermoeden dat de thai (Die overal netjes repro bijzetten ipv ori) ze dan al verkochten.

Oké, wie denkt beter te kunnen schrijven als ik waarbij E10 vermoedelijk een lachertje is? Zónder correctie of woordenaanvulling etc
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door robertsp »

Geen idee overigens wie er over website/forum gaat, aangezien mijn email niet werkt vast ik niet.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2531
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door MrSinga »

Honda gebruikte kurk voor bv in tankdop van een M/CZ100/Z50A modellen. Kutboel is dat je die kunt vervangen door een rubber maar die net niet perfect past (vandaar M-dop aan de kant).
Verder ook nog kurk tegen gekomen tussen benzinekraantje en tank van CZ100 of was het CD50/SS50 early models.

verder vooral asbestpakkingen :D

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door robertsp »

Ik weet niet hoe kurk normaal bewerkt word, ben van de generatie net ná creatief met kurk.
Ik probeerde voor een toffe oude " Shell Huishoud Olie" blik een nieuwe pakking te maken, maar denk dat ik nog het verst kom met een guts.

Rubber is een beetje afhankelijk van wat het is of het in de eindvorm gevulcaniseerd wordt, gestanst/geponst of gesneden.
Zat nml ook zo te denken ivm die rare rubbers in kranen e.d. (E300), maar dat ga je niet gesneden krijgen, grootste kans geef ik een rolmes (levensgevaarlijke dingen).

Iemand ervaring met filtergaas? Geen idee bij mn E300 ze er alletwee uit moeten zien, maar een ervan is sowieso RIP. Dat soort dingen is vrij simpel te vouwen als je een mal hebt gemaakt.

Ik moet nog even langs de Mazda dealer om de hoek of ze nog oude pakkingen hebben, daar zullen vast ook van die grote "ongebruikte" stukken tussenzitten.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16197
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door nielspbr »

kurk, stansen.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door robertsp »

nielspbr schreef: 28 mei 2023 18:27 kurk, stansen.
Was ik al bang voor, maar 2pt regels krijg ik sowieso niet "met de hand" gebogen en 1pt heb ik niet.
Nou ja, wel in vorm van poppetjes, spoorrails en nog meer.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2531
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door MrSinga »

nielspbr schreef: 28 mei 2023 18:27 kurk, stansen.
kurk kan gesneden worden (of toch met de snijplotter die m'n tante gebruikt). Is vlotter te snijden dan leer.
Maar goed, het wordt anders gedaan in de fabriek natuurlijk.

kvraag me af of dat niet zou gaan met zo'n laser eigenlijk. Maat heeft zo'n hobby laser gekocht.

Gebruikersavatar
robertsp
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1950
Lid geworden op: 13 apr 2011 09:03
Bezit: C50, CD50, Amigo
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: (Goed) passende pakkingen

Bericht door robertsp »

MrSinga schreef: 31 mei 2023 08:31
nielspbr schreef: 28 mei 2023 18:27 kurk, stansen.
kurk kan gesneden worden (of toch met de snijplotter die m'n tante gebruikt). Is vlotter te snijden dan leer.
Maar goed, het wordt anders gedaan in de fabriek natuurlijk.

kvraag me af of dat niet zou gaan met zo'n laser eigenlijk. Maat heeft zo'n hobby laser gekocht.
Kun je vragen met gewoon mes of rolmes? Geen idee hoe dik dat rolmes kan. Maar ga ik dan eens kijken als mijn dikte kan.
Sloten en replica sleutels Sleutels verkrijgbaar bij verschillende 4takt boeren.

Plaats reactie