Ss50 voorspatbord verchromen

Hier kun je praten over je honda.
Plaats reactie
butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Ss50 voorspatbord verchromen

Bericht door butt head »

Ik heb een ss50zb2 spatbord die perfect is kwa staal maar veel chroom is er af gevallen.

Dus ik wil dit spatbord op nieuw laten verchromen.
Nu ik mij altijd verteld wil je een ss50 spatbord verchromen dan moet je hem eerst uit elkaar halen alles laten slijpen dan verchromen klinken en nog een keer verchromen. Dit om doffe plekken bij de beugels te voorkomen.

Zijn er mensen die de afgelopen jaren ergens een ss50 spatbord hebben laten verchromen? Zo ja waar en foto's van het betreffende spatbord.

Of iemand moet mij kunnen helpen aan een perfect ss50zb2 voorspatbord.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2545
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Ss50 voorspatbord verchromen

Bericht door MrSinga »

Verslik je niet in prijs chromeren dag van vandaag

Kennis dropt alles in Polen voor te chromeren. Mogen ze nog ouderwetse producten gebruiken, milieu en EU ge kent het wel… niet zoveel goedkoper maar wel super

Ook van Walen gehoord (ja int Frans) dat sommigen in Frankrijk laten chromeren (prijs en wachttijden) dacht regio Reims

butt head
moppersmurf
Berichten: 8903
Lid geworden op: 28 jan 2007 21:51
Bezit: paar brommers
Locatie: neede gelderland

Re: Ss50 voorspatbord verchromen

Bericht door butt head »

MrSinga schreef: 26 jul 2023 05:28 Verslik je niet in prijs chromeren dag van vandaag

Kennis dropt alles in Polen voor te chromeren. Mogen ze nog ouderwetse producten gebruiken, milieu en EU ge kent het wel… niet zoveel goedkoper maar wel super

Ook van Walen gehoord (ja int Frans) dat sommigen in Frankrijk laten chromeren (prijs en wachttijden) dacht regio Reims
Daar mee ben ik bekend maar dit is ook niet de vraag die ik heb. Ik wil gewoon een paar spatborden zien die recent op nieuw verchroomd zijn en daar wil ik fotos van zien.
ik praat niet alleen maar poep


bami = bami. troep = troep.

Oscar
4T-MSB regular
Berichten: 262
Lid geworden op: 09 jun 2016 22:55
Bezit: CD en SS

Re: Ss50 voorspatbord verchromen

Bericht door Oscar »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vorig jaar dit schijfrem spatbord laten verchromen. Was volgens mij €160 kwijt. Niet perfect maar was wel tevreden. Ze (Galviron) heeft ook een optie voor een betere kwaliteit. Prijs daarvan wordt achteraf bepaald.

Uit elkaar halen en opnieuw klinken doen ze niet. Er lijkt trouwens een gek iets tussen de veerpoten te zitten, maar dat is de weerspiegeling van de koplamp.

MotoCD
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 57
Lid geworden op: 12 apr 2014 08:45
Bezit: CD50 SS50 Z50M

Re: Ss50 voorspatbord verchromen

Bericht door MotoCD »

Er zijn RVS klinknagels te vinden op Aliexpress die overeenkomen met die op de SS spatbordjes, kost een paar euro.

Plaats reactie