Honda Dax en Monkey

Hier kun je praten over je honda.
Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1926
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door lil »

niks van, ik sta hier objectief genoeg in om persoonlijke kwesties niet te laten meespelen. ik zeg dit niet om wraak te nemen maar om mensen te waarschuwen, en dat lijkt me zeker op z'n plek in dit geval.
Laatst gewijzigd door lil op 27 sep 2023 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2545
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door MrSinga »

hypercub schreef: 27 sep 2023 13:36 je vecht hier wél een vete uit en in niet mis te verstane termen.
nja, ik ben niet altijd akkoord met hem. Maar als ie slechte ervaringen heeft ermee, dan moet het ook gezegd kunnen worden. Heb ik helaas, maar goed ik bestel op de site omdat tot ginder rijden wat ver is, ook wel mindere ervaringen met hen. Nuja, telefoon en mails doen wel wonderen.

Maar het neemt niet weg dat ik de prijzen soms wel wat bij de haren gegrepen vind. Zeker voor sommige onderdelen (bv A-tankjes voor 250 die eruit zien alsof ze met een voorhamer behandeld zijn) zijn prijzen serieus. En ja, andere webshops zijn ook duur. En voor complete bikes betaal je ook veel bij andere shops. Sommige zijn goedkoper zoals C/cub/... En ok, ze regelen ook papieren indien nodig.

Zou eerder zoeken naar een 2de hands daxje/monkey op 2de hands sites. Zo heb ik vorig jaar een OT daxje gaan halen (ok met wat werk aan) in Bergen-op-zoom voor niet zot geld. Wat geld erin gestoken, wat tuning verkocht en had een simpel mooi daxje voor -2k zo.

Gebruikersavatar
nielspbr
Mr Kockengen
Berichten: 16203
Lid geworden op: 02 mar 2009 17:50
Bezit: Een apenfamilie en een bamibal.
Locatie: Kockengen

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door nielspbr »

hypercub schreef: 27 sep 2023 12:57 ik vind dat je je persoonlijke vete met Kjell hier niet moet uitvechten. Er is vast wel een oplossing te vinden zijn binnen het redelijke.
Ik persoonlijk heb nooit problemen met m gehad, dus mijn beleving is totaal anders/.
Idem.

Bereal
4T-MSB beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2023 19:15
Bezit: Ik overweeg een Dax uit 2011 en een Monkey uit 2006.

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door Bereal »

👍 bedankt voor alle verhalen.
Ik neem het allemaal mee👍

Gebruikersavatar
CheapUrbanBitches
4T-MSB regular
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 feb 2022 15:51
Bezit: Bak bami

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door CheapUrbanBitches »

Koop gewoon lekker een Chinees, zeker als je van sleutelen houdt. Onderdelen zat voor 10'tjes ipv hard to find voor 100'en euro's.

Je jankt 'm met hetzelfde gemak achterop de sleurhut met geen zorgen over een krasje, verzekering voor 5,- per maand en zonder zorgen op het stuurslot bij de supermarkt.

Pre corona heb ik een skyteam monkey voor 50,- op marktplaats gekocht en opgeknapt, nu betaal je voor een roestbak met kenteken 300,-. In dezelfde staat een Honda bij de importschuur 1200,- a 1350,-

Tsja, als ik dan nog onderdelen moet afrekenen, en het origineel wil houden, en in de camper. Dan zou ik 'm aan een rottweiler of m'n vrouw vastleggen.

Maar ik snap het als je ermee opgegroeid bent en het geld ervoor over hebt. Maar zonder emotionele connectie, en gewoon willen rijden op een cool ontwerp: China. Daar ontwikkelen ze ook dus het is allemaal niet meer zo slecht als in 2005.
'It never hurts to help.'

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2545
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door MrSinga »

CheapUrbanBitches schreef: 27 sep 2023 19:34 Koop gewoon lekker een Chinees, zeker als je van sleutelen houdt. Onderdelen zat voor 10'tjes ipv hard to find voor 100'en euro's.

Je jankt 'm met hetzelfde gemak achterop de sleurhut met geen zorgen over een krasje, verzekering voor 5,- per maand en zonder zorgen op het stuurslot bij de supermarkt.

Pre corona heb ik een skyteam monkey voor 50,- op marktplaats gekocht en opgeknapt, nu betaal je voor een roestbak met kenteken 300,-. In dezelfde staat een Honda bij de importschuur 1200,- a 1350,-

Tsja, als ik dan nog onderdelen moet afrekenen, en het origineel wil houden, en in de camper. Dan zou ik 'm aan een rottweiler of m'n vrouw vastleggen.

Maar ik snap het als je ermee opgegroeid bent en het geld ervoor over hebt. Maar zonder emotionele connectie, en gewoon willen rijden op een cool ontwerp: China. Daar ontwikkelen ze ook dus het is allemaal niet meer zo slecht als in 2005.
Dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken.
Ik hoor helaas te vaak op campings ed dat ze hebben geprobeerd of hebben ingebroken in een mobilhome. Zal maar een Dax/Monkey van 2k in gestaan hebben idie weg is daarna.
Een brommer van 300euro tot daar, dat gaat vloeken en wat pijn doen. 2k is echt wenen, vloeken en u een hele poos extra slecht voelen

Gebruikersavatar
CheapUrbanBitches
4T-MSB regular
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 feb 2022 15:51
Bezit: Bak bami

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door CheapUrbanBitches »

Of uw schuur, genoeg ervaringsdeskundigen op dit forum.
'It never hurts to help.'

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2545
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door MrSinga »

CheapUrbanBitches schreef: 28 sep 2023 07:21 Of uw schuur, genoeg ervaringsdeskundigen op dit forum.
ja goed. schuur is weer net iets anders. Mobilhomes worden nogal snel ingebroken. Is ook niet zo moeilijk en het is allemaal vrij 'simpel'. Schoonbroer heeft de onze gebruikt begin het jaar om naar Limburg naar 1 of ander event te gaan. Hij was relatief vroeg terug in de mobilhome maar in de 2 mobilhomes naast de onze was er ingebroken. En blijkbaar nog een 3e waren ze begonnen met de boel open te breken.

En met een brommertje weg lopen en opvallen? op 20e editie van Visé en plein public brommer van ne maat mee gepakt buiten het terrein (om roze handvaten op te steken als grap). Niemand die überhaupt raar opkeek dat ik daar gewoon een brommer mee nam. Zelfs meerdere mensen nog gedag gezegd in het naar buiten lopen :mrgreen:

Zo lang je niet op valt kun je veel (ze hebben ooit op m'n ma haar werk met een schilderij buiten gelopen van 3*2). Verschillende mensen hebben ze gezien, maar niemand die aandacht besteedde aan hoe ze eruit zagen. Gewoon witte camionette op straat, 2 man in een overall en schilderij mee genomen. En ze moesten van op 1e verdiep via de trap naar beneden en was al ff weg van de ingang.

Gebruikersavatar
fs1tom
4T-MSB addict
Berichten: 662
Lid geworden op: 29 jan 2007 18:38
Bezit: Bamimotorgorilla
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door fs1tom »

CheapUrbanBitches schreef: 27 sep 2023 19:34 Koop gewoon lekker een Chinees, zeker als je van sleutelen houdt. Onderdelen zat voor 10'tjes ipv hard to find voor 100'en euro's.

Je jankt 'm met hetzelfde gemak achterop de sleurhut met geen zorgen over een krasje, verzekering voor 5,- per maand en zonder zorgen op het stuurslot bij de supermarkt.

Pre corona heb ik een skyteam monkey voor 50,- op marktplaats gekocht en opgeknapt, nu betaal je voor een roestbak met kenteken 300,-. In dezelfde staat een Honda bij de importschuur 1200,- a 1350,-

Tsja, als ik dan nog onderdelen moet afrekenen, en het origineel wil houden, en in de camper. Dan zou ik 'm aan een rottweiler of m'n vrouw vastleggen.

Maar ik snap het als je ermee opgegroeid bent en het geld ervoor over hebt. Maar zonder emotionele connectie, en gewoon willen rijden op een cool ontwerp: China. Daar ontwikkelen ze ook dus het is allemaal niet meer zo slecht als in 2005.
Als je er niet te veel aan prutst en gewoon er zuinig op bent, hoef je niet veel te sleutelen aan een bamibrommer. Goede bandjes, goede olie, regelmatig je klepjes checken (en stellen indien nodig), kwaliteitsketting er op en de boel een beetje vet houden, dan kom je al een heel eind
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door gerbrandicus »

lil schreef: 27 sep 2023 12:48
Oscar schreef: 27 sep 2023 07:22 Fourstroke barn is een fijne zaak. Natuurlijk betaal je voor het gemak van niet geduldig hoeven zijn om een zeldzaam onderdeel te kunnen kopen. En als er wat is met wat je hebt gekocht moet je dat gewoon even overleggen. Dan komt er een oplossing.
leugens. niks oplossing, en hij houdt gewoon je aanbetaling en zegt je brutaalweg lachend recht in je gezicht dat je er toch geen bewijs van hebt. gewoon puur diefstal. kjell is een ordinaire dief astie de kans krijgt. je bent gewaarschuwd nu. hij doet zich voor als tof en vriendschappelijk, maar dat is slechts uiterlijke schijn, vertrouw hem niet.

en in z'n algemeenheid raad ik aan om nooit aanbetalingen te doen voor werkzaamheden die nog effe gedaan moeten worden. laat die dingetjes eerst maar gebeuren en dan zie je wel verder. eet wat gaar is en koop wat klaar is.
Ik vind het niet correct om dit zo op het web te gooien en Kjell zit hier niet dus van wederhoor geen sprake.
Ik ken Kjell goed, heb er ook jarenlang gewerkt en ik meen dat jij je had bedacht nadat er al kosten waren gemaakt. Meer specifiek: Je kocht een brommer en wilde deze door 4SB laten keuren en had daarvoor aanbetaald. Toen kwam je ineens een goedkopere brommer tegen (ik meen mij te herinneren dat het niet eens een betere was) en wilde je ineens je aanbetaling terug terwijl die keuring al afgetikt was. Dus ja aanbetaling weg. Dat is jammer. Was het niet snorkenteken wat je wilde? Ja aan wie ga je vervolgens een snor C50 verkopen?
Als mijn bericht verwijderd wordt, dan graag ook die van Lil.

MrSinga
4T-MSB zombie
Berichten: 2545
Lid geworden op: 28 jan 2007 22:19
Bezit: Vaillante;
MSX125
ST70
Z50A K3
En een berg projectjes
Locatie: Santa-Cruz, Belgium

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door MrSinga »

fs1tom schreef: 29 sep 2023 08:04 Als je er niet te veel aan prutst en gewoon er zuinig op bent, hoef je niet veel te sleutelen aan een bamibrommer. Goede bandjes, goede olie, regelmatig je klepjes checken (en stellen indien nodig), kwaliteitsketting er op en de boel een beetje vet houden, dan kom je al een heel eind
Klopt. Goeie banden. Goeie ketting en onderhoud dan doet dat ook z’n leventje.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1926
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door lil »

gerbrandicus schreef: 02 okt 2023 20:53
lil schreef: 27 sep 2023 12:48
Oscar schreef: 27 sep 2023 07:22 Fourstroke barn is een fijne zaak. Natuurlijk betaal je voor het gemak van niet geduldig hoeven zijn om een zeldzaam onderdeel te kunnen kopen. En als er wat is met wat je hebt gekocht moet je dat gewoon even overleggen. Dan komt er een oplossing.
leugens. niks oplossing, en hij houdt gewoon je aanbetaling en zegt je brutaalweg lachend recht in je gezicht dat je er toch geen bewijs van hebt. gewoon puur diefstal. kjell is een ordinaire dief astie de kans krijgt. je bent gewaarschuwd nu. hij doet zich voor als tof en vriendschappelijk, maar dat is slechts uiterlijke schijn, vertrouw hem niet.

en in z'n algemeenheid raad ik aan om nooit aanbetalingen te doen voor werkzaamheden die nog effe gedaan moeten worden. laat die dingetjes eerst maar gebeuren en dan zie je wel verder. eet wat gaar is en koop wat klaar is.
Ik vind het niet correct om dit zo op het web te gooien en Kjell zit hier niet dus van wederhoor geen sprake.
Ik ken Kjell goed, heb er ook jarenlang gewerkt en ik meen dat jij je had bedacht nadat er al kosten waren gemaakt. Meer specifiek: Je kocht een brommer en wilde deze door 4SB laten keuren en had daarvoor aanbetaald. Toen kwam je ineens een goedkopere brommer tegen (ik meen mij te herinneren dat het niet eens een betere was) en wilde je ineens je aanbetaling terug terwijl die keuring al afgetikt was. Dus ja aanbetaling weg. Dat is jammer. Was het niet snorkenteken wat je wilde? Ja aan wie ga je vervolgens een snor C50 verkopen?
Als mijn bericht verwijderd wordt, dan graag ook die van Lil.
ja kjell niet, maar jij wel, das net zo goed want het komt vast wel over. jij werkt voor hem en dus is dit ook typisch een geval van wiens brood men eet diens woord men spreekt. en als jij erachter staat dat kjell een toen nog onervaren klant doodleuk een poot uitdraait voor 3000 euro voor een cee dan ben je zelf geen haar beter. hij moest zich kapot schamen, en jij net zo goed, dat je het voor hem op wil nemen. plus dan die 400 aanbetaling voor een kenteken, wat het ook niet kost, wat ie dan ook gewoon houdt met de woorden je kan toch niks bewijzen, dat is die fijne kjell van je, een regelrechte boef as het erop aankomt. ik heb dat nog in redelijkheid met hem willen overleggen maar dit is dus wat ie deed. hij had ook gewoon akkoord kunnen gaan met het voorstel me terug te betalen wanneer die hem met dat kenteken aan een ander had kunnen verkopen, al was het maar om nog een schijn van redelijkheid op te kunnen houden. maar niks hoor. ga het hem maar weer vragen als je me niet gelooft. en had ie dat kenteken nog afgemeld of wat?

en die '96er cee die ik in apeldoorn kocht kostte 900 met kenteken en is een prachtding, minstens net zo goed als dat ding van kjell, maar waarschijnlijk beter. en jij weet daar niks van dus moet je niet over lullen. en van die vent weet ik dat ze in japan iets van 200 kosten, zeg 300 met douanewerk erbij, waarvan kjell dan ook nog zegt dat ie daar wel mee gesjoemelt zou hebben, ook gewoon volkomen ongefundeerd, alleen maar om hem in discrediet te brengen om zo zijn eigen prijs niet zo onredelijk te doen lijken, pah!

en nu je me toch de bek open loopt te breken over de mentaliteit hierbij, voor hoeveel heeft kjell de rest van die vent z'n cee's opgekocht waar die nu 1500 per stuk voor vraagt? hij deed ze iig weg voor 600 per stuk, zal niet veel meer zijn geweest, eerder minder, kjell kennende.
bij matton was ook ineens alle hondameuk opgekocht kort nadat ik die naam hier liet vallen. en kjell maar de hoofdprijs vragen voor alles. hij mocht mij wel eens een deel geven voor al die gouden tips van mij iedere keer hier, waar die gelijk als een gier op duikt. ik vertel niks meer hier want het is verdomme gelijk weg, leuk hoor voor alle anderen, de echte hondaliefhebbers hier, meneer de duurmaker. je lekker op andermans hobby storten om dan monopolistje te gaan spelen. dit is waarom er geen hondas meer te vinden zijn in nederland, compleet uitgeroeid. hij heeft ze allemaal opgekocht en uitelkaar getrokken. en ja die oudjes van leertouwer deden dat net zo goed hoor, maar dat doet er niks aan af. ik heb er geen goed woord voor over, waar-de-loos.

en laat maar lekker staan allemaal. dan krijgen mensen een goed inzicht in hoe dit wereldje werkelijk inelkaar steekt, zodat ze beter hun eigen conclusies kunnen trekken.
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Gebruikersavatar
CheapUrbanBitches
4T-MSB regular
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 feb 2022 15:51
Bezit: Bak bami

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door CheapUrbanBitches »

fs1tom schreef: 29 sep 2023 08:04 Als je er niet te veel aan prutst en gewoon er zuinig op bent, hoef je niet veel te sleutelen aan een bamibrommer. Goede bandjes, goede olie, regelmatig je klepjes checken (en stellen indien nodig), kwaliteitsketting er op en de boel een beetje vet houden, dan kom je al een heel eind
Inderdaad, m'n eerste 2 Chinezen kwamen van een goede dealer uit Barneveld en daar heb ik nooit grote issues mee gehad. Losse stekkertjes enz.
'It never hurts to help.'

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1976
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door gerbrandicus »

@Lil
Jij gaat een koopovereenkomst aan, geeft opdracht om dat ding te laten keuren als snorfiets, doet een aanbetaling, trekt je na de koopovereenkomst ineens terug en krijgt dan je aanbetaling van € 400 niet terug. Dat is dus het hele verhaal. Nou ik denk dat je er nog goed mee weg gekomen bent.

- Of € 3000 (wat je dus niet hebt betaald) duur is voor een brommer? Ik vind het veel geld. Maar een ondernemer is vrij om te vragen en jij bent als volwassen man verantwoordelijk voor je eigen beslissingen.
- Nee een RDW keuring kost geen € 400, maar € 200, dan nog de kentekenplaat voor € 20. Voor € 180 zo'n ding keurklaar maken (hoeveel uren?) Nieuwe banden? Remblokken, andere parts? Documentatie regelen en dan een halve dag spenderen om: naar de RDW te rijden, daar keuring te doen (2 uur incl wachten als je geluk hebt) en weer terug rijden, dat is eigenlijk liefdadigheid dat moet je met me eens zijn.
- Ik werk al jaren niet meer voor Kjell, heb er geen persoonlijk belang bij.
- Kjell heeft al ergens in 2013 ofzo alle Honda 4takt onderdelen van Matton opgekocht, dus ik weet niet waar jij het over hebt. Kjell kent alle grote en minder grote spelers in dit wereldje en is wat beter op de hoogte dan jij denk ik. Als er een partij te koop komt wordt hij meestal benaderd want hij is de enige die de mogelijkheid heeft zulke partijen op te kopen.
- Kjell trekt vrijwel nooit brommers uit elkaar. Weet niet hoe je daarbij komt. Brommers komen binnen en worden zo verkocht.
- Fourstrokebarn is er vrijwel in zijn eentje voor verantwoordelijk dat de hoeveelheid Honda's in NL en Europa juist toeneemt, haalt flinke aantallen uit Japan door eigen import.

Gebruikersavatar
lil
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1926
Lid geworden op: 27 dec 2019 17:58
Bezit: oa.
c50 presscub injectie 2008 (2x)
c50 presscub 2005
c50 business 1996
c50 economy 1981
c70 passport 1975
c110 sportscub frans 1968?
apollo hmc 303 1972?
lely senior duo 1959?
dan nog een vaag bami crossding met een honda-achtig 50cc BBS-tuning blok.
en een sloop bami pitbike met een 124cc loncin.
Locatie: zuidholland

Re: Honda Dax en Monkey

Bericht door lil »

nou bij een officiele koopovereenkomst heb je alsnog 2 weken het recht om van de koop af te zien, dus ik snap niet hoe je nog wil motiveren dat ik hier goed mee weggekomen ben. maar er was sowieso niks op papier hier, en ja ik ben een naieve stommeling geweest, en daar heeft kjell dankbaar misbruik van gemaakt, heeft me vervolgens zo snel mogelijk gestrikt met een aanbetaling zodat ik eraan vast zat. laat hem lekker brommers verkopen compleet met kenteken in plaats van mensen eerst ervoor strikken met de kosten. zoveel geld alsdat ie binnenhaalt en dan zo'n luizige cheapskater zijn, bah. bij de viertaktwinkel hebben ze iig wel kant en klare brommers met kenteken te koop. iets waar nog wat aan gebeuren moet is altijd een slechte koop, echt iets voor een typisch sjappie handelarenvolk cq oplichters waar iedereen maar het beste zo ver mogelijk weg van kan blijven. eet wat gaar is en koop wat klaar is hoort ieders motto te zijn, en een beetje zichzelf respecterend handelaar met een beetje hart voor z'n klanten voorziet daar gewoon in.

nieuwe remblokjes, banden, of wat ook daar weet ik niks van, dat loop je allemaal uit je duim te zuigen. en kjell in verband brengen met liefdadigheid is echt een gotspe, je bent gewoon niet meer serieus te nemen. hij heeft me gewoon bestolen, en is daar gewoon schaamteloos over. je zit hem tegen beter weten in te verdedigen dus wat mij betreft heb je er wel degelijk een of ander belang bij.
ook je verhaal dat al het hondaspul bij matton in 2013 was opgekocht klopt voor geen meter, iets van 2 of 3 jaar geleden is dat gebeurt, en die spullen die die had waren van vele tientallen jaren terug, van uit de tijd toen het nog een beroemde zaak was. maar je zwamt maar een end weg. zelfde met dat ie geen hondas uitelkaar zou trekken, want hoe komt ie anders aan onderdelen... echt het enige onbedoeld goeie wat ie nu doet is hondas uit japan hierheen halen, waardoor er weer wat hondas zijn hier.
maar ik ben klaar met jou hoor verders, ik ga verder niet meer op je onzinverhalen in. tabe
Hoedt u voor iedereen die zich expert wil noemen, zij willen meer lijken dan wat ze zijn.
Expert is geen beschermde titel, iedere kluns kan zich expert noemen, het betekent niets.
Denk zelf na, en oordeel slechts na ampele overwegingen.

Plaats reactie