maak voor de zekerheid maar 2 busjes verf aan...
![Wink ;)](./images/smilies/apple_icon_e_wink.png)
is al een topic overchaly-dude schreef:mijn kilometer teller gaat maar tot 80... stel dat ik met 70cc de 90 km/u ga halen... gaat mijn kilometerteller dan kapot?Eric schreef:De kilometer teller doet het al een tijdje niet meer. Maar als het mooi weer is, en als ik perongeluk haast heb om aan het werk te komen dan haal ik vaak zat auto's in die op de 80kmh weg rijden.
Alleen dat topic is ruim een week na chaly-dude's reactie gepost...arnold-d schreef:is al een topic overchaly-dude schreef:mijn kilometer teller gaat maar tot 80... stel dat ik met 70cc de 90 km/u ga halen... gaat mijn kilometerteller dan kapot?Eric schreef:De kilometer teller doet het al een tijdje niet meer. Maar als het mooi weer is, en als ik perongeluk haast heb om aan het werk te komen dan haal ik vaak zat auto's in die op de 80kmh weg rijden.
70ccamigo schreef:ok ik denk dat ik wel genoeg weet, mochten er nog meer mensen zijn die ook 70cc rijden, post hier dan aub je setup, dan kan ik nog wat vergelijken. BVD!
Toen dacht ik dat mijn blok elk moment kon ontploffen ja, met 90+Chappy schreef:c50 met:
zc72 bamiblok
24mm mikuni carb plus bijpassend spruitstuk.
13-38, pas sinds zondag. De km-teller is kapot dus ik moet de tomtom nog mee nemen voor een toptest. Trekt in ieder geval al lekker op
Met 19mm keihin en 14-39 twv ging de c 80/85, wind tegen met geluk 75. Uiterste top was toen iets van 94 (naast de ss van Erik, uitgerust met fietsteller)
Haha, dat mijn bami 72cc blokje het volhield. Normaal kon ik met die carb, die er toen op, zat niet langer dan een kilometer op volgas rijden. Moet nog steeds die carb eens na kijkenErik.. schreef:Toen dacht ik dat mijn blok elk moment kon ontploffen ja, met 90+Chappy schreef:c50 met:
zc72 bamiblok
24mm mikuni carb plus bijpassend spruitstuk.
13-38, pas sinds zondag. De km-teller is kapot dus ik moet de tomtom nog mee nemen voor een toptest. Trekt in ieder geval al lekker op
Met 19mm keihin en 14-39 twv ging de c 80/85, wind tegen met geluk 75. Uiterste top was toen iets van 94 (naast de ss van Erik, uitgerust met fietsteller)