slotje, kan dicht

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Bericht door Monkeymadness »

ik zei leesbaarder, niet 100% correct gespeld, juiste voorzetsel en werkwoorden en hoofdletters :P
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

leon1308
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 sep 2007 21:23
Locatie: Epe

Bericht door leon1308 »

Eric schreef:
Monkeymadness schreef:
leon1308 schreef:en misschien heb ik de bende er wel op gezet, afgestelt en deels onderhouden, loopt hij nog steeds en word mijn blok nog steeds warmer en draait veel meer toeren. jou koppeling was gewoon volledig verrot en nu doet hij 't tijdelijk ff niet, maar als hij 't weer doet, koop dan ff een nieuwe kabel. ik weet dat je hem net nieuw hebt, maar je moet een passende kopen, dan doet je koppeling het weer goed ga je weer harder, draait je blok geen overtoeren en word hij niet zo heel erg warm en hoef je die hele bende niet aan te schaffen, want het kost inderdaad een vermogen, en zoals k je al had gezegd, rogier en k hebben eens zitten denken wat je voor het geld had kunnen bouwen en dan had je niet eens echt overbodige rotzooi. mss als je een dubbel overtje met korte dempers overbodig noemt misschien 1 ding maar daar blijft het ook bij.

groetjes he
stuk leesbaarder :P
Ik mis nog hoofdletters en het een en ander.

wat maken mij die dingen nou uit het is geen toets ofzo als je het maar begrijpt wat er staat, daar gaat het om. :wink:
Als gas is om op te koken dan is elektriciteit om op te stofzuigen!

Plaats reactie