ruben schreef:kun je hem niet met je lucht-stel-schroef lager krijgen?
da's beunhazerij. met de luchtstelschgroef wil je 'm juist zo hoog mogelijk stationair laten lopen, want dan hebje het optimale lucht/benzine mengsel.
Door 'm hiermee te verlagen maak je alleen maar een verrot mengsel. Dat komt neer op een fout verdoezelen door iets anders nog slechter te maken. En uiteindelijk zal je bougie dichtslaan.
Ik zou alle aansluitoppervlakken van het spruitstuk en de carburateur netjes vlakken (spiegel met korrel 600 schuurpapier erop en rustig 8-jes draaien). daarna netjes met verse pakkingen terugmonteren.
Inspecteer ook de carburateur op rare oneffenheden (bij mij was er ooit een matalen plaatje bij de choke-arm verdwenen waardoor valse lucht werd getrokken.
En kijk ook of je de gasschuif nietr per ongeluk verkeerd om gemonteerd hebt.
en ook al lijkt je kabel goed, nogmaals checken.