3KM volgas = vlotter leeg???

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Bericht door Monkeymadness »

jifu-dax schreef:
robert schreef:had ik ook met een dax, telkens tankdop los en weer vast doen om de zoveel tijd. Tank trekt idd vacüum als ik dat zo lees, net als wat ik had.
Oplossing is een ontluchting maken ergens met je eigen creatieve brein.
Bij eenHonda dax id dit een bekend verhaal. Vak komt het doordat de tank bijna op gelijke hoogte ligt als de carbu. Goed ervoor zorgen dat je onluchtingsnippel schoon is helpt,als dat niet helpt dan de resrve en normaal naar 1 slang splitsen dan is het ook opgelost dit komt vaak voor bij de wat snellere motoren die eronder liggen

of een vacuum pompje instaleren
en wat te doen bij een singa?? ik rijd daar namelijk op :P
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

Monkeymadness
4T-MSB zombie
Berichten: 2060
Lid geworden op: 28 okt 2007 21:21
Bezit: CT70H K0 1970 ZF-57-61
Locatie: Wapenveld

Bericht door Monkeymadness »

stroomt normaal, dus niet langzaam druppelen...
Kippenverver schreef:CAPSLOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
john schreef:les 1: hoe werkt een vrouw:
altijd gelijk geven en dan doen wat je zelf wilt...
:D :mrgreen:

robert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:11
Locatie: Hummelo

Bericht door robert »

jifu-dax schreef:
robert schreef:had ik ook met een dax, telkens tankdop los en weer vast doen om de zoveel tijd. Tank trekt idd vacüum als ik dat zo lees, net als wat ik had.
Oplossing is een ontluchting maken ergens met je eigen creatieve brein.
Bij eenHonda dax id dit een bekend verhaal. Vak komt het doordat de tank bijna op gelijke hoogte ligt als de carbu. Goed ervoor zorgen dat je onluchtingsnippel schoon is helpt,als dat niet helpt dan de resrve en normaal naar 1 slang splitsen dan is het ook opgelost dit komt vaak voor bij de wat snellere motoren die eronder liggen

of een vacuum pompje instaleren
Zit die ontluchtingsnippel in de tankdop of op het tankje of iets op de carbu? (niet die op het blok lijkt me?)

Gr Robert

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Kan wel stromen bij stilstaan als de tank vacuum trekt, bij een tijd volgas te weinig brandstof. Bij mij sloeg de motor na lang volgas rijden af en ging ie na een tijdje kicken weer aan. Gaatje in de tankdop geboord, opgelost.

robert
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 jan 2007 00:11
Locatie: Hummelo

Bericht door robert »

Dezelfde Jasper schreef:Kan wel stromen bij stilstaan als de tank vacuum trekt, bij een tijd volgas te weinig brandstof. Bij mij sloeg de motor na lang volgas rijden af en ging ie na een tijdje kicken weer aan. Gaatje in de tankdop geboord, opgelost.
ja mieters, ik had dat toen ook zo gebeund, maar als er een nette manier voor is hoor ik die graag. Dus als iemand me kan vertellen waar die ontluchtingsnippel zit ben ik tevree.

Dezelfde Jasper
chalykiller
Berichten: 781
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:00
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door Dezelfde Jasper »

Bij tankdoppen MIT LUFTUNG! via een.. gaatje door de dop, of een gaatje achter de rand, kan nog weleens verstopt raken.

Plaats reactie