Probleem

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Jaimy/
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007 19:33
Locatie: Zwolle

Bericht door Jaimy/ »

geen idee welk probleem ik nou had...
maar ik had toen nog helemaal geen verstand van die electra(ben nu nog aant bijleren) dus had ik het maar door iemand anders laten doen die dr wel echt verstand van heeft.
zit dr nu zo'n halfjaar onder en loopt nog steeds goed zonder een enkel probleem.

LJV

Bericht door LJV »

Jaimy/ schreef:geen idee welk probleem ik nou had...
maar ik had toen nog helemaal geen verstand van die electra(ben nu nog aant bijleren) dus had ik het maar door iemand anders laten doen die dr wel echt verstand van heeft.
zit dr nu zo'n halfjaar onder en loopt nog steeds goed zonder een enkel probleem.
Oké dat bericht geeft me weer hoop, haha, maar wat voor een blok, voor hoeveel en waar heb je hem gekocht?

Jaimy/
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007 19:33
Locatie: Zwolle

Bericht door Jaimy/ »

50cc
gekocht bij motomonkeys.nl
was toen nog 290 euro maar is nu volgens mij al weer zon 100 euro afgehaald :x

LJV

Bericht door LJV »

Jaimy/ schreef:50cc
gekocht bij motomonkeys.nl
was toen nog 290 euro maar is nu volgens mij al weer zon 100 euro afgehaald :x
Ik heb hem daar ook gekocht! Bij jasper, voor 215 Euro, week geleden!

Jaimy/
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007 19:33
Locatie: Zwolle

Bericht door Jaimy/ »

Ik heb hem daar ook gekocht! Bij jasper, voor 215 Euro, week geleden!
kijk, das dus precies hetzelfde blokje :P
met die lelijke carters... kheb de koppelingscarter al vervangen :)
maar is echt een goed blok hoor, rijd er nu al een hele tijd mee zonder problemen, nadat hij aangesloten is.


(hee hoe doe je dat quoten eigenlijk goed? dat je zegmaar ...schreef: krijgt? :oops: )

LJV

Bericht door LJV »

Jaimy/ schreef:
Ik heb hem daar ook gekocht! Bij jasper, voor 215 Euro, week geleden!
kijk, das dus precies hetzelfde blokje :P
met die lelijke carters... kheb de koppelingscarter al vervangen :)
maar is echt een goed blok hoor, rijd er nu al een hele tijd mee zonder problemen, nadat hij aangesloten is.


(hee hoe doe je dat quoten eigenlijk goed? dat je zegmaar ...schreef: krijgt? :oops: )
Rechtsboven staat het knopje quote, daar moet je op klikken en dan heb je het!

Larss50

Bericht door Larss50 »

Ik heb d'r zelfs 325 euro voor betaald!! maar dat is al wel weer een jaar geleden bijna:P na bijna een half jaar niet te hebben gelopen heb ik hem gisteren weer eens gestart en ging na 2 keer trappen aan(benzine zat nog niet in de carb :lol: ) nu gaat ie weer in 1 keer aan. Goed blok dus. Heb wel de kopp carter vervangen voor m'n steppenbalk. Maar 't is dus belangrijk dat je de draden goed aansluit anders werkt ie niet.

Jaimy/
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2007 19:33
Locatie: Zwolle

Bericht door Jaimy/ »

jah klopt ik heb ook de originele kopp. carter erop. ik wil ook nog het ontsekingscarter origineel... vraag me af of die past want volgens mij is de ontsteking van dit blok dikker/steekt verder uit.... ik vind de carters van zongcheng nml gruwelijk lelijk.

Gebruikersavatar
gerbrandicus
Astrealover
Berichten: 1977
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
Locatie: Gorinchem

Bericht door gerbrandicus »

Jaimy; Je moet een 12V ontstekingsdeksel monteren.

Het netste is die van een Benly 50S. Best#: 11341-065-650 incl BTW 48,20 bij CMS.
Die hoef je niet aan te passen, past direct.

Eentje van een C moet je aanpassen, past niet icm achterbrug, same goes for de imi's.

firestone
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:19
Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Locatie: Tussen Boutjes en Moeren

Bericht door firestone »

:D Bij een woning en in de bouw heb je het over "aarde" in de electrotechniek voor verbrandingsmotoren over "massa" :lol:

Wanneer je frame mooi is gepoedercoat maakt je blok en bobine geen goede massa, dat geldt ook voor je knipperbollen etc, alles wat massa moet maken kan het best gebeuren op een 'blank'frame deel, dat weer insmeren met zuur vrije vaseline anders gaat het roetsen. :twisted:
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/

Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50

JGeerdink

Bericht door JGeerdink »

Is het uiteindelijk nog gelukt met aansluiten?

LJV

Bericht door LJV »

JGeerdink schreef:Is het uiteindelijk nog gelukt met aansluiten?
Nog niet helemaal, Leon uit Odijk komt misschien een keer langs voor de verlichting, dat lukt me niet helemaal. Wel sympathiek dat je het vraagt!

Plaats reactie