Maakt dat nou veel verschil met een ori honda kopje, kwa prijs in ieder geval wel. Dat de koppeling, krukas, carters en de bak etc verschillen is een feit maar geldt dat ook voor een kopje? Ik bedoel voornamelijk de degelijkheid.
Dit omdat ik een nieuwe kop nodig heb (die van mij heeft uitgevreten nokkenasbanen) en een originele is een stuk duurder.
imi ss cilinderkopje ss
- gerbrandicus
- Astrealover
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 27 jan 2007 21:18
- Locatie: Gorinchem
Is opzich ook een idee, maar dan moet het wel echt een goede zijn, er wordt een boel rommel verkocht. En hoe controleer ik of die nokkenasbaan niet is uitgevreten en de kleppengeleiders nog goed zijn etc.gerbrandicus schreef:De imi kopjes met glijlager zou gewoon ok moeten zijn. Ik kan opzich niets zeggen over de hardheid van het gebruikte alu, maar ik ga er toch wel vanuit dat met genoeg olieaanvoer de boel het goed zou moeten houden.
Anders ga je op zoek naar een goede 2e hands HM?
-
- 4T-MSB addict
- Berichten: 504
- Lid geworden op: 15 mar 2007 21:19
- Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
- Locatie: Tussen Boutjes en Moeren
Een goede imi kop met een standaard 50cc setup kan gewoon goed zijn. Ga je voor origineel dan heb je zeker geen probleem. Hou er rekening mee, dat wanneer je de boel opbouwd het beste ook de kleppen en klepveren kan vervangen voor nieuwe. Kleppen dienen ingeslepen te worden 8)
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50
Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50