Achterlicht+tellerverlichting.

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
Plaats reactie
Michiel C

Achterlicht+tellerverlichting.

Bericht door Michiel C »

Ik heb nu mijn hele bedrading voglnes mij wel redelijk in elkaar zitten met spanningsregelaar, accu etc. Het probleem dat ik nu ben tegengekomen is dat mijn tellerverlichting en mijn achterlicht niet werken. Maar als ik mijn voorrem indruk gaat mijn achterlicht wel branden. Weet iemand welke draadjes ik dan moet veranderen? volgens mij hoef ik niks te veranderen aan de draadboom in het frame maar alleen in de koplamphuis... volgens het Haynes schema zit mijn bedrading in elkaar, maar ik kon niks vinden over wat ik nu fout heb gedaan...

firestone
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:19
Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Locatie: Tussen Boutjes en Moeren

Bericht door firestone »

8) Ik zou toch maar eens de aansluitingen van de bruine draden contoleren.
Meet ze door via een multimeter, wellicht is er een draarbreuk. Het klopt wel als je de voorrem/achterrem indrukt dat het achterlicht gaat branden=n.m. je remlicht.
Suc6 8)
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/

Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50

Michiel C

Bericht door Michiel C »

Er zat inderdaad een bruin draadje los.. mijn tellerverlichting plus achterlicht werken nu gewoon. alleen ik vind het een beetje raar dat mijn achterlicht helemaal niet fel schijnt, maar remlicht wel heel erg fel.. hoe kan ik veranderen dat mijn gewone achterverlichting wel fel schijnt en met remlicht iets feller??

firestone
4T-MSB addict
Berichten: 504
Lid geworden op: 15 mar 2007 21:19
Bezit: Een 4 tal 4 wielers en een paar 2 wielers ;-)
Locatie: Tussen Boutjes en Moeren

Bericht door firestone »

8) Fijn dat het opgelost is, controleer de watt-tage van de lamp, voor zowel gewoon licht alswel remlicht, (Te vinden in je Haynes manual) 8)
https://honda-gangers-gooi-vechtstreek.weebly.com/

Broem,broem
SS50 K3, SS50 K1, C50 h, CD50 h, CB50 J, C320A, C310A, P50, PC50, PF50, MonkeyR, SH50

Plaats reactie