Poedercoaten of spuiten C70

Wil je je ervaring delen of je problemen neerleggen, dan kan dat hier.
kamiel kuijpers
Frequent 4T-MSB visitor
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2013 13:10
Bezit: heb: Honda C90c, motorkenteken, astreablok, telescopische voorvork

Had: honda c70zz, Honda c70 passport (gestolen), honda c50 (6v), honda c320s, honda ss50, honda cb500 four, honda cb550 four (tevens puch vs, tomos 4L, sparta 3v en nog meer tweetaktshit)
Locatie: Deventer

Re: Poedercoaten of spuiten C70

Bericht door kamiel kuijpers »

Mee eens
beter volle poele op een C dan kwartgas op een Pan
that's what makes all the fun..

..sjamone..

NIX
chaly addict
Berichten: 18899
Lid geworden op: 27 jan 2007 21:21
Bezit: Een hamer
Locatie: Milsbeek

Re: Poedercoaten of spuiten C70

Bericht door NIX »

Alleen is dat origineel ook zo. Gespoten delen hebben een kleurverschil t.o.v de plastic delen. Als de plastic delen ouder worden, verkleuren ze ook iets. En lak heeft nooit 100% dezelfde kleur. Tussen verschillende batches zit altijd een miniem verschil. Dat hoeft bij lak en coating niet erger te zijn.
Stel je kleppen en kijk eerst even in de FAQ.

iclaudius
The 4T-MSB is my life!
Berichten: 1403
Lid geworden op: 19 jul 2010 17:16
Bezit: Mezelf
Locatie: Tussen de Scheldes

Re: Poedercoaten of spuiten C70

Bericht door iclaudius »

Mijn gele C50 (zie avatar) is helemaal gepoedercoat, is erg netjes, en ik poets alles met de ouderwetse poetsolie!!
Waar NIX het over had, rottigheid, roest scheurtjes e.d. blijft met die dunne olie in goede staat!!! (onderhoud is natuurlijk altijd nodig, zeker met die zoute klerezooi van de laatste tijd).
Mijn C ziet er erg netjes uit, een enkel vervelend nadeel met de poedercoat is; dat de gelekte benzine uit de tank, als roze strepen naar beneden lopen, en die krijg ik er hoe dan ook niet meer uitgepoetst!! :?

Plaats reactie