De C320 loopt! En rijdt. En pruttelt. En ploft. Heerlijk. (welke? Deze: viewtopic.php?f=15&t=35219)
Maar. Hij heeft maar twee versnellingen. Bovendien brult hij in zijn hoogste versnelling als een dolle en dan rijd ik net aan 40. Lijkt me niet kloppen. En met een tandwielverhouding van 13-36 moet dat beter kunnen (dat is toch een prima verhouding?).
Dus mijn vermoeden is dat ik zijn derde versnelling mis. Maar wat ik ook doe aan de schakelkabels. Ik krijg geen 3. Dus ik heb het blok laten zakken om naar de schakelkam te kijken. Die blijft inderdaad net voor zijn 3 'hangen'. Hoe ik ook sjor en trek. Hij komt geen centimeter verder zijn 3 in. En ook lijkt het eerste dalletje (dus van normaal gesproken zijn 1) een vrij te geven. Dus als ik naar de schakelkam kijk, lijkt het eerder alsof ik zijn 1 mis in plaats van zijn 3. Ik snap er helemaal niks meer van. Waarom dan zo brullen en maar 40 in zijn hoogste versnelling, toch een verkeerde tandwielverhouding?
Hebben jullie een oplossing. Hoe stel ik de schakelkam op neutraal af? Dan kan ik dat als basis nemen. Ik heb het gevoel dat die verkeerd op de schakelas zit. Ik heb de werkplaatshandleiding zitten lezen, maar daar word ik niet veel wijzer van.
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/msb/2021_08/9346231271.jpg)
De versnelling in 'zijn 1' maar dat lijkt als ik aan het vliegwiel draai een neutraal
![Afbeelding](https://img.hondavereniging.nl/fotos/msb/2021_08/6355628289.jpg)
De versnelling in zijn 3 op het stuur, maar dan hangt die op het blok halverwege (bij draaien aan het vliegwiel geeft die geen neutraal, maar staat die in een versnelling).